Hyvät sinkut!Kuinka asutte,millaisessa ympäristössä? Itse asun onnellisesti maalla omakotitalossa ja omistan maatilan! Kaupunkiin en muuttais mistään hinnasta enää takaisin!;)
Vastaukset 15
- toimivatalous
tosin ei ihan keskustassa. Muuttaisin itsekin mieluusti maalle :)
- myöskiN82
pieni, turvallinen, kodikas. Koti on siellä, missä saa olla oma itsensä, ehkä maallakin voisin jossain elämänvaiheessa viihtyä. Nyt kuulun vielä kaupunkiin.
- Kyo-kun
Kaupunginosassa nimeltään Isko, omakotitalossa.
Vanhempien kanssa omakotitalossa. tosin olen lähiaikoina ostamassa omaa taloa.
- Paahtopähkinä
Neljän solussa 5 km. keskustasta. Vielä ei kämppiksiä kuulunut.:)
- Asunnosta iloinen
kerrostalokaksiossa, jonka ostin vähän aikaa sitten. Oikein hyvä, luonnon keskellä lähiössä
vanhemmat ja ystävät aivan lähellä. Lisäksi omistan ison huvilan järvenrannalla, jossa olen melkein puolet vuodesta.
- Single_Man37
Kerrostalo yksiössä, kaupunki lähiössä!
Halpa vuokra ja pieni palkka vaikuttavat paljon asumisympäristöön... mukaan pitää myös laittaa lyhyt työmatka. - Alik. Kine
Kerrostalokaksiossa.
- dfew.
Tilavassa yksiössä lähellä keskustaa. En asuisi mistään hinnasta missään maalla, tylsistyisin.
- vili
stadin keskustassa omistamassani yksiössä. selvinpäin en kehä kolmosen ulkopuolelle mene.
- kiribati
vuokralla. Tulevaisuudessa toivottavasti ulkomailla, koska etenkin kaamosaika alkaa tuntua liian raskaalta näillä leveysasteilla.
- hempukka35
Rivarikaksiossa keskustan kupeessa. Rauhallinen ympäristö ja kaikki lähellä.
- kolmio..
omistusasunto ja merenrannalla...!
- Kofeinisti
Solukämpässä, hirveetä on. Kerrostaloyksiöön varmaan joutuu opiskelujen loputtua. Maalla olen asunut aiemmin suurimman osan elämästäni ja jos töiden puolesta joskus tulee mahdollisuus, niin muuttaisin mielelläni takaisin.
- Ronja810
Kaupungin keskustassa yli sadan neliön vuokrakämpässä kolmen kaverin kanssa. Mikä siinä onkin, että lähes kaikki sinkut asuu yksin ja sitten valittelee, että on niin yksinäistä ja seinät kaatuu päälle... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331452- 69917
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290809Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258700- 69674
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O39625- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554