pakko avautuu

peikko.....

mä oon tällä hetkellä oikeesti todella onnellínen,kukaan ei oo nähny mun hymyilevän näin paljon pitkään aikaa. ennen viime keskiviikkooo mun elämä meni päin persettä ja nyt vihdoin e tuntuu pikku hiljaa alkavan menee oikeeseen suntaan taas pitkästä aikaan.
mulla on/on ollut aika vakava päihde ongelma jonka ansiosta oon menettäny kaks työpaikkaa, bemarin,kämpän ja osan ystävistä. nyt sain idean laittaa hakemuksen henilöstövälistys firmaan ja heitin ihan piruillessani puhelin numeron ja nimen paperilla yhen baarin tiskille ja sanoin et jos joskus sattumalta tarviitte blokkaria niin soittakaa mulle et oon kirjoilla siellä ja siellä. no seuraavana päivänä puhelin soi ja perjantaille oli jo työkeikka, ne sitten ilmeisesti tykästy muhun niin paljon että tämäkin ja seuraava v-loppu on jo varattu töihin. äsken tuli puhelu kaverilta joka on samasssa baarissa töissä että he rupeavat kouluttaa musta baarimikkoa nyt v-loppuna ja kun homma on hanskassa ei töistä pitäisi enään olla pulaa. ravintolapäälikkö huuteli vierestä jotain positiivisia asioita. oikeesti ei oo pitkään aikaan tuntunut näin hyvältä ja vihdoinn alkaa tuntumaan että vois päästä eroon kaikesta paskasta ja aloittaa elämän uudestaan. pieni muotoinen paniikki on päällä koska koskaan en oo mitään drinkkejä väsännyt mutta kassakokemusta kyllä löytyy aika hyvin.. nooh... ehkä se menee ihan hyvin kun rupee oppimaan noita perus jutskia. toivottavasti pysyn irti huumeista ja saan elämäni raiteilleen enkä mogaa enään.

2

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskus päihtynyt

      Hieno homma, että olet päässyt noin pitkälle. Nyt vaan zemppiä! Muista aina, että ennemmin vaikka paskakuskina, kuin narkkarina.

    • vaup

      Hei onneks olkoon..toi oli piristävää luettavaa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2509
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2214
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      199
      2212
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1732
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe