mä oon tällä hetkellä oikeesti todella onnellínen,kukaan ei oo nähny mun hymyilevän näin paljon pitkään aikaa. ennen viime keskiviikkooo mun elämä meni päin persettä ja nyt vihdoin e tuntuu pikku hiljaa alkavan menee oikeeseen suntaan taas pitkästä aikaan.
mulla on/on ollut aika vakava päihde ongelma jonka ansiosta oon menettäny kaks työpaikkaa, bemarin,kämpän ja osan ystävistä. nyt sain idean laittaa hakemuksen henilöstövälistys firmaan ja heitin ihan piruillessani puhelin numeron ja nimen paperilla yhen baarin tiskille ja sanoin et jos joskus sattumalta tarviitte blokkaria niin soittakaa mulle et oon kirjoilla siellä ja siellä. no seuraavana päivänä puhelin soi ja perjantaille oli jo työkeikka, ne sitten ilmeisesti tykästy muhun niin paljon että tämäkin ja seuraava v-loppu on jo varattu töihin. äsken tuli puhelu kaverilta joka on samasssa baarissa töissä että he rupeavat kouluttaa musta baarimikkoa nyt v-loppuna ja kun homma on hanskassa ei töistä pitäisi enään olla pulaa. ravintolapäälikkö huuteli vierestä jotain positiivisia asioita. oikeesti ei oo pitkään aikaan tuntunut näin hyvältä ja vihdoinn alkaa tuntumaan että vois päästä eroon kaikesta paskasta ja aloittaa elämän uudestaan. pieni muotoinen paniikki on päällä koska koskaan en oo mitään drinkkejä väsännyt mutta kassakokemusta kyllä löytyy aika hyvin.. nooh... ehkä se menee ihan hyvin kun rupee oppimaan noita perus jutskia. toivottavasti pysyn irti huumeista ja saan elämäni raiteilleen enkä mogaa enään.
pakko avautuu
peikko.....
2
537
Vastaukset
- joskus päihtynyt
Hieno homma, että olet päässyt noin pitkälle. Nyt vaan zemppiä! Muista aina, että ennemmin vaikka paskakuskina, kuin narkkarina.
- vaup
Hei onneks olkoon..toi oli piristävää luettavaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009