Riku kuoli!
RIKU KUOLI!
33
4338
Vastaukset
- Ninnulinnu
istui sairaalakappelissa. Millon on hautajaiset?
- varma?
ootko varma se voi herätä vielä
- Ninnulinnu
se sit makas siinä valkosella kuolemanpedillä ja Tanja jätti hyvästejä?
- -----------------------------
jo jonkin aikaa selvillä. Ainakin, kun tuo onnettomuus tuli niin oli ihan selvää, että Riku on se joka lähtee.
- Rikuuuuu
Huomisessa jakossa Tanja varmaan herää unesta tai jotain.. :)
- Ninnulinnu
Riku makas valkosella vuoteella ja taustalla soi urut.
- ---------------------
heräiskin :,(
- et se
luulen et se herää. Mut kyl sil ainaki oli pään särky mut ei kai siitä kuole ellei oo toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii paha
- minuutilla
--------------------- kirjoitti:
heräiskin :,(
on viesti ;) paitsi 20:03
- Ninnulinnu
minuutilla kirjoitti:
on viesti ;) paitsi 20:03
on keskustelu.
- Ninnulinnu
koko talonväki hautajaisiin?
- salatut elämät
lähtee pois sarjasta.
- RealisitiNisti
aika epäuskottavaa että auton ja jalankulkijan kolaritilanteessa jalankulkija jäähenkiin ja autoilija kuolee...
- Ninnulinnu
Voi niinkin käydä jos päänsä lyö. Ja se varmaan kuoli komplikaatioihin. Tai verenvuotoon.
- sitten
Ninnulinnu kirjoitti:
Voi niinkin käydä jos päänsä lyö. Ja se varmaan kuoli komplikaatioihin. Tai verenvuotoon.
pään särkyyn (aika toden näköstä) ;DDDDDD
- viina-pää
Ninnulinnu kirjoitti:
kyllä se on kuollut!
kun amilla meni pulveri silmään. - Ninnulinnu
sitten kirjoitti:
Mitähän Katri nyt tuumaa?
- RealisitiNisti
sitten kirjoitti:
taisi Riku kuolla armottomaan krapulaan.
- hihihihihihi
Ei riku voinu kuolla sen suu liikkui ku se makas siinä pedillä :D katoin viä nauhaltaki monta kertaa.. Se tekee Taylorit ja herää henkiin viä ;)
- ..................
Itsekkin olin katsovinani, että hän oli laittamassa juuri suutansa kiinni kun kohtauksen kuvaaminen alkoi.
- Hoppendaal
.................. kirjoitti:
Itsekkin olin katsovinani, että hän oli laittamassa juuri suutansa kiinni kun kohtauksen kuvaaminen alkoi.
Kyllä mä vähän uskon että se ei oikeesti kuollu.
Ensinnäkin, Tanjahan meni kotiin. Luulen että Tanja näki unta. Ja luulen, että Ami itki, koska kuuli, että Riku on tullut tajuihinsa.
Mutta tämä on vain spekulointia, mutta näinkin olisi voitu järjestää.
Ja sitten kuten muut jo sanoivatkin, Rikun suu liikkui lopussa. - Ulla
Hoppendaal kirjoitti:
Kyllä mä vähän uskon että se ei oikeesti kuollu.
Ensinnäkin, Tanjahan meni kotiin. Luulen että Tanja näki unta. Ja luulen, että Ami itki, koska kuuli, että Riku on tullut tajuihinsa.
Mutta tämä on vain spekulointia, mutta näinkin olisi voitu järjestää.
Ja sitten kuten muut jo sanoivatkin, Rikun suu liikkui lopussa.Muut voivat pitää paikkaansa, mutta tuohon Amin itkemis-juttuun en oikein jaksa uskoa. Oli se Ami siinä sen verran masentunut. Ja jotenkin se Tanjan kohtaus ei vaikuttanut miltään unelta. Mutta sen näkee sitten huomenna. 99 % todennäköisyydellä Riku kuitenkin kuoli oikeasti. Tosin jakson nimi kyllä viittasi siihen ettei Riku kuole.
- Ninnulinnu
Ulla kirjoitti:
Muut voivat pitää paikkaansa, mutta tuohon Amin itkemis-juttuun en oikein jaksa uskoa. Oli se Ami siinä sen verran masentunut. Ja jotenkin se Tanjan kohtaus ei vaikuttanut miltään unelta. Mutta sen näkee sitten huomenna. 99 % todennäköisyydellä Riku kuitenkin kuoli oikeasti. Tosin jakson nimi kyllä viittasi siihen ettei Riku kuole.
että Riku kuoli.
- saltutelämät.fi
Ninnulinnu kirjoitti:
että Riku kuoli.
menkää kattoon salkkarin sivulta juonenpaljatuksia! siinä on yhessä kohtaa,että katri on vihainen rikulle!
mut sen näkee huomenna. - Ninnulinnu
saltutelämät.fi kirjoitti:
menkää kattoon salkkarin sivulta juonenpaljatuksia! siinä on yhessä kohtaa,että katri on vihainen rikulle!
mut sen näkee huomenna.kuolleellekin olla vihainen.
- Ninnulinnu
mitä jos Tanja näkikin vaan unta ja Riku jää eloon koska se oli vielä tunnarissa? Tosin olihan Miiakin kuolemansa jälkeen vielä muutamassa tunnarissa ja sitten otettiin pois.
- määää
Miksi ne muka näyttäisi etukäteen että Riku on kuollut... Itsekkin uskon että se oli joku Tanjan uni vaan ja sit tahallaan näytettiin Amin olevan surullinen,että kaikki luulisi Rikun kuolleen...ja sit hui,ei se kuollukkaan!
- Ninnulinnu
nähdään miten Rikun käy!!!
- jos riku
jos riku ei oo tos jaksos ;DD
- Ulla
jos riku kirjoitti:
jos riku ei oo tos jaksos ;DD
Se meidän Rikumme kuoli. Lopullisesti.
- Ninnulinnu
Ulla kirjoitti:
Se meidän Rikumme kuoli. Lopullisesti.
minä sanoin!
- Helmutti
Mitä Tanja nyt tekee kun Riku kuoli?
- lähtee vek
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1189096Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156917Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005980- 1523880
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303261Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.783250- 1792552
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171836- 321488
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286