Miten voisin hienovaraisesti huomauttaa ihastukselleni häiritsevästä mustasta hammaskivestä tai karieksesta? Mies on mitä ihanin ja olen todella ihastunut häneen, mutta minua häiritsee hänen huonot ja tummat hampaansa, joissa on todella paljon mustaa hammaskiveä. Nauraessaan katseeni kiinnittyy aina hampaisiin. Tämä häiritsee minua. Miten voisin hienovaraisesti huomauttaa, että kannattais hoidattaa hampaat kuntoon. Hänellä on kyllä paha astma ja vahva lääkitys, joka omalta osalta huonontaa hampaita. Ja mitä voisin ehdottaa hänelle hoidoksi?
musta hammaskivi
6
1808
Vastaukset
- vsftghstfh
et mitenkään
- 45-
Karien on tarttuvaa, tiedäthän sen.
Jos olette olleet läheisemmässä yhteydessä olet varmaan saanut tartunnan, ellei sinulla ennestään ole ollut sitä. Monet saavat jo vanhemmiltaan tai isovanhemmiltaan sen, kun nämä suukottelevat lasta ja kun heillä on karies.
Ellette pysty keskustelemaan tuosta hammasasiasta niin onko suhteella edellytyksiä? Vaikeampia asioita tulee varmasti eteen.- 45-
Anteeksi kirjoitusvirhe, karies on tarttuvaa.
- 213
45- kirjoitti:
Anteeksi kirjoitusvirhe, karies on tarttuvaa.
Isovanhempien tulisi hillitä suukotteluhalujaan. Vanhoilla ihmisillä on melkein kaikilla karies. Lapsenlaset saavat heiltä suukossa ikävän vaivan loppuelämäkseen!
Sen voi muuten testata, onko kariesta vai ei.
Ellei ole, suukottelu sallittua! - 12 12
213 kirjoitti:
Isovanhempien tulisi hillitä suukotteluhalujaan. Vanhoilla ihmisillä on melkein kaikilla karies. Lapsenlaset saavat heiltä suukossa ikävän vaivan loppuelämäkseen!
Sen voi muuten testata, onko kariesta vai ei.
Ellei ole, suukottelu sallittua!Tämän testin voi tehdä esim. hammashoitaja.
- Daa,daa
Voisit kysyä koska viimeksi käynyt hammaslääkärissä tarkastuksessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978