Avokki ja toinen kaveri

ihastunut uudelleen

Olemme asuneet avokkini kanssa n. puoltoista vuotta yhdessä ja seurustelleet n. 4 vuotta. Hän on kasvanu mieheksi seurustelumme aikana ja muutenkin yhteisestä tulevaisuudesta ollaan puhuttu, ja kaikki muutenkin alkaa tuntua siltä oikealta, vaikka mahtuuhan sinne arkeen niitä riitojakin. Vihdoin olemme alkaneet myös puhumaan asioista, mikä on minulle tärkeää.

Ongelmani on kuitenkin tämä, että avokkini kanssa tuntuu ihanan "vakavalta" kaikki, mutta samalla minulla on alkanu heräilemään pieniä kutkuttavia ihastuksen pyrähdyksiä vatsassa erästä toista miestä kohtaan. Olemme tällä hetkellä kaveruksia, mutta pientä flirttiä on välissä ilmassa.

En tiedä mitä tehdä. Tiedän, ettei tämmöisillä asioilla pitäisi leikkiä, mutta minussa herää pieni piru, kun olen tämän toisen miehen kanssa. Hänen kanssa tunnen eläväni täysillä ja hänessä on lähes kaikkea sitä, mitä olen miehessä unelmoinut. Nykyinen on myös aivan ihana tietenkin, mutta nämä ovat kuin yö ja päivä.

En tiedä pitäisikö minun vetää jyrkkä raja ja stopata tämä kaveruus toisen kanssa, vai voinko silti pitää kaveruutta yllä? Täytyykö minun tukahduttaa tunteeni, vai miettiä, että josko tämä toinen olisikin "Se Oikea"??

Kaipaisin vastauksia myös miehiltä.

Kiitos!

23

1935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taas yksi hurahtanut nainen kyselee,ollakko vaiko eikö olla,antaa vaiko ei.Kasva aikuiseksi nainen minkä ikäinen lienetkin.

• miesmies

ihastuksia tulee eteen jatkossakin. Jos aina lähdet uuden ihastuksen perään, tuskin saat koskaan pysyvää suhdetta. Ei ole olemassa yhtä oikeaa vaan joku johon sitoudut ja jonka kanssa haluat viettää paskimmat ja iloisimmat hetket elämässäsi.. mutta omapahan on elämäsi..

• pitäisi

kasvaa aikuiseksi jos miehesi on kasvanut mieheksi, turha täällä kysellä vinkkejä miten voisit mennä karkuun kun et uskallakkaan edetä muka haluamaasi suuntaan, ei miehesi miksikään tylsäksi ole muuttunut, olet vaan itse ihastunut toiseen joka tuntuu paremmalta kaikin puolin..

Ei voi kuin ihmetellä miten sitä kunnon miestä taas viedään, eikö naisille kelpaa mikään, aina vaan kielipitkällä muka paremman perässä, mies joka alkaisi seurustella varatun naisen kanssa on aika potentiaalinen sinunkin pettäjä, mieti sitä..!!

• Syltty__

Kannattaisi vähän aikuistua.

Ihastuksia tulee ja menee. Jos minäkin olisin lähtenyt jokaisen naisen perään, joka aiheuttaa vastaavanlaisia perhosia vatsaan, olisin jättänyt avovaimoni jo kolme kertaa viimeisen vuoden aikana. Ja ihan samanlaisia perhosia se nykyinenkin aiheutti alkuvaiheessa.

• "Tosiylpee"

nuoruuteni roikkuneena huomasin,et aina kun mä olin aidalla varttumassa saapujaa olin se hauska,sporttinen,villi,charmikas,jalataltansatempaava,päiväunien adonis,ja kun "vakavoiduin"musta tuli avokki,kunnes palasin aidalle.Nyt olen vasta ylpeä itsestäni,koska osaan pitää aidalla ollessani pöksyt jalassa ja voin elää myös "villiä"avokin elämää ilman aitaa.Älä ota tätä ohjeena,mut kantsis miettii sitä aidalla ravaamistä,siinä saattaa mennä hyvä nuoruus pelkkänä aidanseipäänä olemiseen!

• vääntää avokki..

mieleisekseen. Sitten ei kiinnnostakaan. Mistä näitä, (ei tiedä mitä tahtoo) naisia sikiää? Samoin näitä "kuminauha" miehiä. Mätkikää toisianne!

• Eli jos ihminen on kypsä/aikuinen JA parisuhde on kunnossa, niin ei sinne aidan toiselle puolelle kannata kurkkia.

Aina löytyy erilaisia, mielenkiintoisia ihmisiä, joiden kanssa on kiva jutellla, olla. On tosi helppoa ja ihanaa löytää aina uusi, kiinnostava suhde, elää ensimmäiset kuukaudet/vuodet.
      Oikea parisuhde on jotain muuta.

Mutta jos leikkiin lähdet, niin ruokahalu kasvaa syödessä. Vähän ajan päästä on tunteet mukana - ihastutaan-rakastutaan. Silloin vakiosuhde ei tunnu miltään, mikään ei ole hyvin.

Jos tuntuu, ettet hallitse, niin pane poikki nykyinen suhteesi ja elele yksikseen ja tee sitten mitä itse haluat.

Kasva siis aikuiseksi - elä yksi suhde kerrallaan ja jos homma toisen kanssa etenee satunnaisten flirttien yli, niin ole reilu rehellinen nykyisellesi - tee ero.

• tolloki

"Kasva siis aikuiseksi - elä yksi suhde kerrallaan ja jos homma toisen kanssa etenee satunnaisten flirttien yli, niin ole reilu rehellinen nykyisellesi - tee ero. "

Nimenommaan näin sen tulee mennä.

• muiden kanssa

Ei se ruoho ole yhtään sen vihreämpää sen aidan takana.Joten jos nykyisessä parisuhteessasi kaikki on hyvin, lakkaa tapailemasta " ystävääsi".Pahimmassa tapauksessa voit mennä ojasta allikkoon ja ihastus osoittautuukin ihan kauheaksi tapaukseksi...Ja sittenhän sua harmittaa kun päästit elämäsi ihmisen menemään.
      Koitahan suunnata huomiosi omaan mieheesi ja saada hyvä parisuhde parempaan kukoistukseen kun mitä se ikinä on ollut.
      -Been there, done that-

• ihastunut uudelleen

Mielenkiinnolla ja välillä joskin huvittuneena, mutta silti tosissani olen teidän kommenttejanne lukenut. Tämmöistä palautetta hiukan jo odottelinkin. Kiitos.

Kovasti on tullut palautetta, että pitäisi unohtaa tämä uusi kaveri ja jatkaa vanhaa matkaa eteenpäin, ja että mieheni on täysin "viaton". Onko? Miksi se saa siten minun silmäni toiseen mieheen? Niin kuin sanoin, kaikki alkaa tuntua jo siltä oikealta suunnalta nykyisen avokkini kanssa. Hän tahtoisi kihloihin jne. Kuitenkaan hän ei vakuuta minua täysin rakkaudellansa, vaikka parempaan suuntaan olemme menossa. Kai. Puheissamme on kylläkin välähdellyt suhteellemme hengähdystaukoa. Nyt vielä tämä uusi kaverini, joka on vain kaverini, vaikka flirttiä on ollut ilmassa. Ei mitään muuta.

Ja on meillä ollut avokkini kanssa aikasemminkin tämmöisiä ""ihastumisia"" muihin, mutta kuten joku sanoi, niistä on vain tallattu yli ja jatkettu yhteistä elämäämme. Muuten olisimme jo ties kuinka monen kanssa olleet eromme jälkeen. Tämä uusi tuttavuuteni kuitenkin tuntuu aivan joltain muulta, kuin vain pieneltä ihastumiselta.

• ///

Minkä ikäisiä olette? Onko kyseessä teininä aloitettu suhde? Yleensähän teinisuhteet kariutuu juuri noihin haluihin kurkistaa aidan toiselle puolelle... Jos olet ihastunut toiseen ja haluat edetä ihastuksen suhteen, niin ole reilu ja lopeta vanha suhde ensin. On todella itsekästä lopettaa suhde vasta sitten, kun on jo käytännössä uudessa suhteessa.

• ihastunut uudelleen

Aivan.. kyllä voi puhua, että teineinä olemme alotttaneet suhteemme. Parikymppisiä olemme tällä hetkellä. Tiedän myös tämän, että nämä suhteet eivät aina kestä lopun elämää, vaikka joskus saattavatkin. Kuitenkin olemme jo niin paljon yhdessä kokeneet. Viimeiset pari vuotta ovat olleetkin ehkä tämmöistä "aikuismaista" seurustelua, eikä enää mitään teineilyä.

Tiedän sen oleva itsekästä, jos pyörittää kahta samaan aikaan. Tällä hetkellä olenkin sitoutunut nykyiseen avokkiini ja tätä uutta miestä näen ehkä 4-6 kuukauden välein ja siinä välissä saatamme laittaa kaverillisen viestin, että "Mitä kuuluu?". Kuitenkin tapaamisemme johtavat aina loppu ajasta pieneen flirttiin ja keskustelumme tuntuvat niin... mukavilta. Tunteistamme emme ole toisillemme puhuneet. Itse hiljaa mielessäni vain tunnen ihastuneeni.

Eikö ole muita, jotka olisivat ihastuneet samaan aikaan kahteen mieheen? Mihin ratkaisuun pädyit ja miksi?

• adfasdf
        ihastunut uudelleen kirjoitti:

Aivan.. kyllä voi puhua, että teineinä olemme alotttaneet suhteemme. Parikymppisiä olemme tällä hetkellä. Tiedän myös tämän, että nämä suhteet eivät aina kestä lopun elämää, vaikka joskus saattavatkin. Kuitenkin olemme jo niin paljon yhdessä kokeneet. Viimeiset pari vuotta ovat olleetkin ehkä tämmöistä "aikuismaista" seurustelua, eikä enää mitään teineilyä.

Tiedän sen oleva itsekästä, jos pyörittää kahta samaan aikaan. Tällä hetkellä olenkin sitoutunut nykyiseen avokkiini ja tätä uutta miestä näen ehkä 4-6 kuukauden välein ja siinä välissä saatamme laittaa kaverillisen viestin, että "Mitä kuuluu?". Kuitenkin tapaamisemme johtavat aina loppu ajasta pieneen flirttiin ja keskustelumme tuntuvat niin... mukavilta. Tunteistamme emme ole toisillemme puhuneet. Itse hiljaa mielessäni vain tunnen ihastuneeni.

Eikö ole muita, jotka olisivat ihastuneet samaan aikaan kahteen mieheen? Mihin ratkaisuun pädyit ja miksi?

Ethän sinä ole ihastunut kahteen mieheen. Toinen on avokkisi, ja varma nakki, itsestäänselvyys, ja hän ei aiheuta enää väristyksiä mahan pohjassa. Siksi kannattaa äkkiä vaihtaa miestä. Eihän tuossa ole mitään järkeä!!!!!!!!!!!

• ihastunut uudelleen
        adfasdf kirjoitti:

Ethän sinä ole ihastunut kahteen mieheen. Toinen on avokkisi, ja varma nakki, itsestäänselvyys, ja hän ei aiheuta enää väristyksiä mahan pohjassa. Siksi kannattaa äkkiä vaihtaa miestä. Eihän tuossa ole mitään järkeä!!!!!!!!!!!

Kyllä hän aiheuttaa.. eri tavalla vain tai eri tilanteissa..

• Sarie

... mutta pidä kuitenkin se piru vaan tiukassa hihnassa äläkä päästä irti. Jos nyt teet jotain ajattelematonta, niin tulet katumaan sitä myöhemmin ja kovin!!!

• LupusBlanco

jättäytyä joksikin aikaa yksin. Kun ottaa etäisyyttä kaikkeen, näkee, kummallista kyllä,lähelle oikeaa ratkaisua. Mutta sen kokemuksesta puolin ja toisin voin sanoa, että tuollainen ihastuksen pitäminen seurustelukumppanisi selän takana, ei ajan päälle johda yhtään mihinkään muuhun kuin asian paljastumiseen, katkeruuteen ja kaikkeen mahdolliseen p-skaan, jolloin kenelläkään ei ole enää hauskaa. Minua on petetty juuri em. tavalla, enkä koskaan voi antaa anteeksi entiselleni niin lapsellista kohtelua minua kohtaan.

Lopeta siis arvokkaasti vanha suhde ennen kuin lähdet uuteen. Tässäkin pätee vanha ohje siitä puhumisesta. Kumppanisi varmasti ymmärtää, jos kerrot hänelle tunteistasi. Rehellisyyttä arvostetaan aina, vaikka se sattuisikin.

Eikä uuteen kannata lähteä ennenkuin on todella ottanut itsestään selvää mitä oikeasti haluaa. Omasta puolestani voin todeta että parinkympin iässä on todellakin hyvästä elää pieni "vauhtikausi" ja elää yksin, vain omilla ehdoillaan. Myöhemmin nääs omat halut ja tulevaisuudentoiveet selkenevät kummasti. En usko että olet vielä noin nuorena valmis sitoutumaan vakavasti. Tulet tod. näk. kohtaamaan vielä paljon niitä vatsan kutkutuksia, parempi kohdata ne satuttamatta ketään toista.

• vaimoke

Älä välitä noista välillä ilkeistäkin kirjoituksista "kasva aikuiseksi"... Sitähän sinä olet koko ajan tekemässä.

Kokemuksesta (itseni ja muiden) voin sanoa, että pitkässä parisuhteessa ihastumisia tulee silloin tällöin. Yleensähän ne tuppaa tapahtumaan, kun omassa suhteessa on suvantovaihe. Mutta ne ihastumiset menevät kyllä ohi. "Aikuiselle" nämä ihastukset ovat kuin suolaa. On kiva välillä tuntea ne perhoset vatsassa, mutta siihen se jää. Ei pieni flirtti ole kiellettyä. Mutta sitten sitä taas huomaa kuinka oma mies/nainen on se maailman paras ja perhoset lentelevätkin siihen suuntaan. Vasta sitten kannattaa huolestua jos ihastuminen jää päälle, se haittaa omaa parisuhdetta eikä enää löydä omasta puolisosta sitä mihin ihastua.

Mutta koska olet noin nuori, on paikallaan pieni "varoituksen" sana. Ällä kuuntele liikaa näitä "kasva aikuiseksi" puheita. Ja älä usko siihen, että kun olet kerran aloittanut seurustelun, niin sinun pitää siinä loppuelämäsi olla. Ettei muka parane vaihtamalla... Eikä tunteetkaan haalene ajan myötä. On olemassa paljon erilaisia suhteita, toiset onnellisia toiset eivät, pitää vaan itse päättää millaisessa suhteessa haluaa olla. Sinä itse tiedät parhaiten, milloin on hyvä olla. Kun on löytänyt sen oman puoliskonsa, niin työ joka parisuhteen eteen pitää tehdä, ei tunnu työltä.

Nyt sinulla on elämän paras aika etsiä sitä kumppania. Aikuisuus ei tule siitä, että voi valittaa parisuhdetta, käydä marketissa ruokaostoksilla ja kutsua toisia pariskuntia kylään.

Kaikkea hyvää jatkoon, mitä ikinä teetkin!

• riutuva_sydän

Kuuntele sydäntäsi, siskoseni, vaikka se sitten olisikin raskas päätös. Itselläni on myös ollut hieman hankala tilanne suhteessa, tosin nyt kaikki on menossa parempaan päin. Itse kuuntelin sydäntäni ja lopulta se johtikin asian parhain päin.

Tilanteesi on kyllä hankala, mutta toisaalta ihan hyvä. Olisiko sinulla mahdollista kokeilla yhteisiä hetkiä tämän ihastuksesi kanssa niin, ettei miehesi huomaisi sitä? Koska jos homma toimisi hänen kanssaan, voisit jättää miehesi. Mutta toisaalta, jos tämän toisen miehen kanssa kaikki osoittautuisi ohi meneväksi huumaksi, voisit jatkaa nykyisen miehesi kanssa. Kaikki olisivat tyytyväisiä ja kenenkään ei tarvitsisi tietää tästä asiasta. Tämmöinen neuvo tulee ihan ensimmäisenä mieleen.

Entä miten seksi? Millaista se on nykyisen miehesi kanssa? Toimiiko hänellä? Entä miten tämä toinen mies hoitaa homma? Onko hän parempi? Tämän tulee mielestäni olla myös ns. painava peruste!

Ja jos vaikka miehesi saisikin tietää tästä "kokeilustasi", niin en suhtautuisi asiaan kovinkaan vakavasti. Jos kerran tämä toinen mies on miehesi hyvä ystävä, niin taasti hän ymmärtää asian. Tosiystävä haluaa aina ystävälleen onnea ja parasta mahdollista. :) Ja ehkä tämä myös herättäisi nykyisen miehesi siihen, ettei hän saa pidettyä sua luonaan pelkästään olemalla tylsä. Nyt hän taatusti pitää sua aivan itsestään selvyytenä, vaikka sydämesi riutuu hänen kanssaan. Minulla on siitä kokemuksia (katso nimimerkkiäni), mutta onneksi nyt elämäni kukoistaa. :)

Tietysti tässä on sellainenkin kysymys, että minkä näköinen olet? Eli onko sinulla ns. varaa valita, vai kannattaako olla onnellinen siitä, että olet ylipäänsä saanut miehen? Enkä tarkoita tällä mitään pahaa, mutta minulla on kuitenkin sen verran elämänkokemusta, että minulla on varaa neuvoa muita. :)

• ihastunut uudelleen

Kiitos kumpainenkin vastauksistanne. Lähinnä olenkin huvittuneena lukenut näitä "kasva aikuiseksi" - kommentteja, sillä sitähän minä juuri yritän tehdä. Jos tämä ei kasvata, niin mikä sitten? Minä pyysin vastauksia ja niitä sain. Ei ne ole minua mitenkään loukanneet. Ja tulipa tässä sekin mieleen, että kuinka moni aikuinen tällä palstallakin on vielä lapsi, jos oman miehensä lisäksi huomaa pientä ihastusta toiseen?

Sydäntäni tahtoisinkin kuunnella, mutta tällä hetkellä, en tiedä mihin se kallistuu enemmän. Tahtoisin erittäin paljon oppia tuntemaan tätä toista lisää, sillä hänellä tuntuu olevan niin paljon sellaisia mielenkiintoisia puolia, joita en ikinä kuvitellut kenessäkään löytävän. Toki, on hänelläkin myös huonot puolensa. Kuitenkin tällä hetkellä tunnen tekeväni väärin, jos ryhdyn hänen kanssaan astetta vakavampaan juttuun. En tunne sen olevan reilua ketään kohtaan, vaikka kuinka houkuttavalta se tuntuisikin. Eihän sitä tietenkään koskaan tiedä, että mihin nämä flirtit johtavat..

Nykyisen mieheni kanssa kaikki on ihanan vakavaa niin, kuin aikasemmin jo sanoinkin. Kuitenkin tunnen, että hän pitää minua vain itsestään selvyytenä, joten tahallaan ehkä tahtoisinkin hiukan töytäistä häntä tällä jutulla (silti menemättä liian pitkälle), jotta hän ymmärtäisi, että voin astua ovesta lopullisesti ulos ihan milloin tahansa. Muuten kaikki, seksi mukaan lukien, menee mukavasti, siinä minulla ei ole mitään valitettavaa! Tämän toisen kanssa en ole siis minkään näköistä lähikontaktia ottanut, vaikka kerran näin meinasikin ehkä tapahtua.

Mieheni ja tämä toinen mies eivät sen koomin tunne toisiaan. Ovat nähneet jne. mutta mieheni on hiukan mustasukkaista laatua, että jos kadulla tapaan todellakin vain miespuolisen kaverin, niin hän ei tahdo millään tutustua tähän.

En pidä itseäni minään jumalattarena, mutta en myöskään rumana. Usein kuulen kehuja, jotka vain hämmentävät minua. En pidä itseäni aina ihan niin kehujen vertaisina. Mutta voin rehellisesti olevani "tavallisen" kaunis. Sellaisen soppelin keskiverto kaikilta puolin. Eli periaatteessa minun ei tarvitse tyytyä ihan kehen vain, jonka löydän ojan pohjalta. Tavoitteeni on vain olla onnellinen, tuntea itseni rakastetuksi ja halutuksi tulevan mieheni lähellä. Kokemuksesta voin puhua, että jos parisuhde ei ole täysin onnellinen, niin sen eteen saa tehdä paljon töitä ja kaiken seurauksista kärsii moni siinä sivussakin.

• Vartija
        ihastunut uudelleen kirjoitti:

Kiitos kumpainenkin vastauksistanne. Lähinnä olenkin huvittuneena lukenut näitä "kasva aikuiseksi" - kommentteja, sillä sitähän minä juuri yritän tehdä. Jos tämä ei kasvata, niin mikä sitten? Minä pyysin vastauksia ja niitä sain. Ei ne ole minua mitenkään loukanneet. Ja tulipa tässä sekin mieleen, että kuinka moni aikuinen tällä palstallakin on vielä lapsi, jos oman miehensä lisäksi huomaa pientä ihastusta toiseen?

Sydäntäni tahtoisinkin kuunnella, mutta tällä hetkellä, en tiedä mihin se kallistuu enemmän. Tahtoisin erittäin paljon oppia tuntemaan tätä toista lisää, sillä hänellä tuntuu olevan niin paljon sellaisia mielenkiintoisia puolia, joita en ikinä kuvitellut kenessäkään löytävän. Toki, on hänelläkin myös huonot puolensa. Kuitenkin tällä hetkellä tunnen tekeväni väärin, jos ryhdyn hänen kanssaan astetta vakavampaan juttuun. En tunne sen olevan reilua ketään kohtaan, vaikka kuinka houkuttavalta se tuntuisikin. Eihän sitä tietenkään koskaan tiedä, että mihin nämä flirtit johtavat..

Nykyisen mieheni kanssa kaikki on ihanan vakavaa niin, kuin aikasemmin jo sanoinkin. Kuitenkin tunnen, että hän pitää minua vain itsestään selvyytenä, joten tahallaan ehkä tahtoisinkin hiukan töytäistä häntä tällä jutulla (silti menemättä liian pitkälle), jotta hän ymmärtäisi, että voin astua ovesta lopullisesti ulos ihan milloin tahansa. Muuten kaikki, seksi mukaan lukien, menee mukavasti, siinä minulla ei ole mitään valitettavaa! Tämän toisen kanssa en ole siis minkään näköistä lähikontaktia ottanut, vaikka kerran näin meinasikin ehkä tapahtua.

Mieheni ja tämä toinen mies eivät sen koomin tunne toisiaan. Ovat nähneet jne. mutta mieheni on hiukan mustasukkaista laatua, että jos kadulla tapaan todellakin vain miespuolisen kaverin, niin hän ei tahdo millään tutustua tähän.

En pidä itseäni minään jumalattarena, mutta en myöskään rumana. Usein kuulen kehuja, jotka vain hämmentävät minua. En pidä itseäni aina ihan niin kehujen vertaisina. Mutta voin rehellisesti olevani "tavallisen" kaunis. Sellaisen soppelin keskiverto kaikilta puolin. Eli periaatteessa minun ei tarvitse tyytyä ihan kehen vain, jonka löydän ojan pohjalta. Tavoitteeni on vain olla onnellinen, tuntea itseni rakastetuksi ja halutuksi tulevan mieheni lähellä. Kokemuksesta voin puhua, että jos parisuhde ei ole täysin onnellinen, niin sen eteen saa tehdä paljon töitä ja kaiken seurauksista kärsii moni siinä sivussakin.

Eli tervettä itsekritiikkiä siis ei löydy? Negatiivista kommentteja ei pidä huomioida, ne ovat automaattisesti väärässä, koska esittävät eriäviä mielipiteitä "ongelmastasi"

Oletko muuten ajatellut, että pidätköhän sinäkin nykyistä miestäsi itsestäänselvyytenä? Siltä tuo ainakin omien sanojesi mukaan kuulostaa.

Saako miehesi olla onnellinen, tuntea itsensä rakastetuksi ja halutuksi tulevan naisensa lähellä?

Eipä tuo siltä oikein vaikuta, jos kerran voit "astua ovesta lopullisesti ulos ihan milloin tahansa."

Aika helposti voit ilmeisesti sitten heittää romukoppaan miehesi kanssa suhteellenne 4 vuoden aikana rakentamanne perustukset.

KAIKKIEN parisuhteiden eteen pitää tehdä töitä. joidenkin eteen enemmän ja joidenkin vähemmän. Se on kiinni parisuhteessa olevista henkilöistä, heidän toiveensa, unelmansa ja vaatimuksensa toista kohtaan määrittelevät onko parisuhde onnellinen. Toiset nipottavat pikkuasioista, toiset ovat suuripiirteisempia. Joskus suhde vain toimii jos kemiat natsaavat, joskus ei. Se on kiinni ihan itsestään.

---
        Ja Riutuvan sydämmen parisuhdeneuvot ovat tosiaan kaikin puolin kasvattavaa luettavaa. Hän ehdottaa pettämään miestäsi vieraan kanssa ja näin "testaamaan" voisiko suhteestanne tulla mitään.
        Eli kumpi on parempi sängyssä? Toinen kuluttaa vähemmän, mutta toisessa on suurempi pakoputki. Tehot ovat molemmissa melkein samat, mutta epäilyttää tuo toisen tavaratilan pienuus. Vaikea valinta kaikenkaikkiaan.

Tuolle pitää ihan antaa aplodit. Ainakin hän on johdonmukainen toiminnassaan. Omien sanojensa mukaan hän elää onnellisessa "parisuhteessa" ukkomiehen kanssa, joka on luvannut erota nykyisestä vaimostaan mahdollisimman pian ilmeisesti jo useiden kuukausien ajan. Sitä odotellessa hän näköjään neuvoo muita parisuhdeongelmissa.

Ehkäpä sinäkin hyvä "ihastunut uudelleen" voit saavuttaa tuollaisen aseman, kun vain teet sen eteen tarpeeksi töitä. Eli menet naimisiin nykyisen miehesi kanssa ja siinä sitten samalla rinnalla elät onnellisessa (seksi)parisuhteessa sen ihastuksesi kanssa. Kuulostaapa saavuttamisen arvoiselta unelmalta.

Jos katsoisin Kauniita ja rohkeita (esitetäänkö sitä muuten enää?), niin vaihtaisin sen kyllä ehdottomasti tähän suomi24 -parisuhdepalstaan. Tällaisiin tarinoihin eivät pysty edes Hollywoodin suuripalkkaiset käsikirjoittajat.

• sasse
        Vartija kirjoitti:

Eli tervettä itsekritiikkiä siis ei löydy? Negatiivista kommentteja ei pidä huomioida, ne ovat automaattisesti väärässä, koska esittävät eriäviä mielipiteitä "ongelmastasi"

Oletko muuten ajatellut, että pidätköhän sinäkin nykyistä miestäsi itsestäänselvyytenä? Siltä tuo ainakin omien sanojesi mukaan kuulostaa.

Saako miehesi olla onnellinen, tuntea itsensä rakastetuksi ja halutuksi tulevan naisensa lähellä?

Eipä tuo siltä oikein vaikuta, jos kerran voit "astua ovesta lopullisesti ulos ihan milloin tahansa."

Aika helposti voit ilmeisesti sitten heittää romukoppaan miehesi kanssa suhteellenne 4 vuoden aikana rakentamanne perustukset.

KAIKKIEN parisuhteiden eteen pitää tehdä töitä. joidenkin eteen enemmän ja joidenkin vähemmän. Se on kiinni parisuhteessa olevista henkilöistä, heidän toiveensa, unelmansa ja vaatimuksensa toista kohtaan määrittelevät onko parisuhde onnellinen. Toiset nipottavat pikkuasioista, toiset ovat suuripiirteisempia. Joskus suhde vain toimii jos kemiat natsaavat, joskus ei. Se on kiinni ihan itsestään.

---
        Ja Riutuvan sydämmen parisuhdeneuvot ovat tosiaan kaikin puolin kasvattavaa luettavaa. Hän ehdottaa pettämään miestäsi vieraan kanssa ja näin "testaamaan" voisiko suhteestanne tulla mitään.
        Eli kumpi on parempi sängyssä? Toinen kuluttaa vähemmän, mutta toisessa on suurempi pakoputki. Tehot ovat molemmissa melkein samat, mutta epäilyttää tuo toisen tavaratilan pienuus. Vaikea valinta kaikenkaikkiaan.

Tuolle pitää ihan antaa aplodit. Ainakin hän on johdonmukainen toiminnassaan. Omien sanojensa mukaan hän elää onnellisessa "parisuhteessa" ukkomiehen kanssa, joka on luvannut erota nykyisestä vaimostaan mahdollisimman pian ilmeisesti jo useiden kuukausien ajan. Sitä odotellessa hän näköjään neuvoo muita parisuhdeongelmissa.

Ehkäpä sinäkin hyvä "ihastunut uudelleen" voit saavuttaa tuollaisen aseman, kun vain teet sen eteen tarpeeksi töitä. Eli menet naimisiin nykyisen miehesi kanssa ja siinä sitten samalla rinnalla elät onnellisessa (seksi)parisuhteessa sen ihastuksesi kanssa. Kuulostaapa saavuttamisen arvoiselta unelmalta.

Jos katsoisin Kauniita ja rohkeita (esitetäänkö sitä muuten enää?), niin vaihtaisin sen kyllä ehdottomasti tähän suomi24 -parisuhdepalstaan. Tällaisiin tarinoihin eivät pysty edes Hollywoodin suuripalkkaiset käsikirjoittajat.

... puhut. Riutuva sydän ei todellakaan ole neuvoja antamaan (hänhän on vain pelkkä kakkospano kun miehellä on ohimenevä kriisi) ja aloittaja puolestaan pitää itsestään selvyytenä poikaystäväänsä, eikä selvästikään ole kypsä minkäänasteiseen parisuhteeseen.
        Ei nyt herranen aika suhteen aikana aleta leikkimään "entten tentten"-peliä... Jos ei ole varma suhteesta, niin siitä pääsee kyllä pois!
        Ja aivan varmasti tämä flirttailija haluaa vain päästä aloittajan pöksyihin. Mitä muutakaan varatuista kanoista haluttaisiin..?
        Voi luoja auta, mitä idiootteja! Mutta samaa mieltä kyllä "Vartijan" kanssa... TÄMÄ ON ERITTÄIN HYVÄÄ VIIHDETTÄ!

• A82

Mulle kävi just sillai et rakastuin mielettömästi mun ja myös ex-mieheni kaveriin. Mutta siitä kyllä kehittykin todella vakava suhde ja oon siin vieläkin. Vanhan jätin. Tällähetkellä meillä on jo yhteinen muksukin ja asiat on mallillaan. Tätä suhdetta ei tulis mieleenkään verrata siihen vanhaan. Että joskus näinkin.

• ihastunut uudelleen

Tämä on se juttu mitä yritin hakea. Tiedän, ettei se ruoho ole aina vihreämpää siellä aidan toisella puolella, mutta entäs jos onkin? Miksi vääntää nykyisen kanssa 3pentua ja mennä naimisiin ja sitten erota muutaman vuoden päästä? Sitte saa taas kuulla, ettei ne nykypäivän suhteet kestä. Ehkä siksi, että teemme liian vakavia päätöksiä liian aikaisin? Itse tulen rikkonaisesta perheestä, enkä halua sitä lapsilleni. Siksi päätökseni pysyä "vanhassa" vai vaihtaa "uuteen" on vaikeaa, koska mielestäni rakastan järjelläni nykyistäni ja tunnen sydämmelläni tätä uutta kohtaan. Mutta ken tietää mikä on oikein. Pieni etäisyys asioihin tekee varmasti hyvää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      69
      4732
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3525
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      38
      3296
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      49
      2773
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2708
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2159
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      23
      2051
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1970
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      398
      1581
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1478
    Aihe