oli jäässä ja vesi oli syövyttänyt puolimetriä syvän ojan tien yli ja minä täräytin rellun siihen ojaan lasku on 15 tuhatta onko kenelläkään tietoa tai kokemusta siitä kuka maksaa tielaitos vai minun vakutus paikkaa ei ollut mitenkään merkitty. terv.
maantierumpu
4
564
Vastaukset
- Hela
Sinun kannattaa tehdä korvausvaatimus tienpitäjälle. Olen itse nähnyt vierestä, kun työkaveri ajoi Espoossa tiehän ilmestyneeseen monttuun, jota ei ollu merkitty. Tärkeintä on se, että monttua ei ole merkitty, eikä se ole normaalinopeudella ennalta havaittavissa. Tuntemassani tapauksessa Espoon kaupunki maksoi ohjauskulmien mittauksen ja säädön suuremmin mukisematta. Korvausvaatimus aiheutti hieman kirjallisia töitä (selvitys tapahtuneesta) ja kuitit tehdyistä töistä.
Onnea yritykselle.- vm2000-Mondeo 2.0
Yksi tuttava sai myös korvausta sillalta auton takalasiin tipahtaneen jääpiikin takia.
- kuoppaan kajauttanut
vm2000-Mondeo 2.0 kirjoitti:
Yksi tuttava sai myös korvausta sillalta auton takalasiin tipahtaneen jääpiikin takia.
Korvausta saa mutta vain siinä tapauksessa, että esim. kuoppaa EI ole merkitty liikennemerkillä. Jos kuoppa on merkitty niin korvausta voi olla aika turha hakea. Mutta jos tosiaan kuoppa on ilman merkintää, niin ei kun hakemaan korvauksia tielaitokselta.
- Riimuvartinen lapio
Jos tie on ns yleinen tie ja sitä hoitaa tielaitos, niin eikun vaan ota yhteyttä paikalliseen tielaitoksen konttoriin. Tielaitos joutuu korvaamaan vahingon, jos kuoppaa ei ole merkitty tms.
Tuttavani sai jopa osittaisen korvauksen siitä, että 240 Vulva karkasi syvissä urissa käsistä ja osui tierumpuun, eli toisen puolen etukulma TÄYSIN paskaksi! Valitti "liian" syvistä urista tielaitokselle, joka korvasi osittain korjaukset. Tosin itse en olisi edes kehdannut syyttä ketään muuta kuin itseä tuollaisesta toheloinnista, mutta tuttavani on varustettu "minulle ei tapahdu virheita liikenteessä koskaa" -mentaliteetilla, ja varsinkin omien virheiden myöntämistä ei ole tapahtunut KOSKAAN hänen 40 vuotta jatkuneella autoilulla. Eli hänen mielestään vika oli VAIN syvissä ja jäisisää urissa, ei itsessä TIPPAKAAN, ja sen vuoksi tiellä ei voinut pysyä vaikka ajoi rajoituksen mukaan. itse jos olisi ollut tielaitoksella, niin olisin nauranut vain paskaista ja käskenyt painumaan muuaalle itkemään.....
Mutta tuo sinun tilanteesi ON TÄYSIN erilainen, eli vika ei todellakaan ole sinussa, vaan tien pitäjässä, joten asiallinen yhteydenotto Tielaitokseen ja homman pitäisi hoitua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448