Jos jollakin nurkissa pyörii ylimääräinen/käyttökelpoinen koukku, niin olisin kiinnostunut.
Ilmoitelkaa tähän viestiin.
Ostetaan vetokoukku Fiat Bravaan!
4
573
Vastaukset
Minulla ei ole vetokoukkua myytävänä eikä lahjoitetettavana, mutta haluaisin kysyä:
Saako Bravaan asentaa sellaisen vetokoukun, jonka nuppi peittää rekisterikilpeä jatkuvasti? Vai pitääkö koukun olla sellaista mallia, jonka nupin voi irroittaa silloin, kun perävaunua ei ole? Bravassahan rekisterikilven paikka on takana niin matalalla, että muita vaihtoehtoja ei taida olla.- kpådfsååpå
Saakohan mihinkään autoon laittaa koukkua joka peittää rekisterikilven???
kpådfsååpå kirjoitti:
Saakohan mihinkään autoon laittaa koukkua joka peittää rekisterikilven???
... ja siksi otin asian tässä yhteydessä puheeksi. Bravoissa kilven peittäviä koukkuja näkee usein. Olen seurannut asiaa, kun itsellä on Brava, mutta ei vielä koukkua.
- Bravavalkoinen
Ostettiin emännälle Brava ja siinä on Kovilin
irroitettava vetokoukku. Hän ei sitä tarvitse.
Paljonko olisit valmis siitä maksamaan että viitsii irroittaa sen. Koukku noudettavissa Lahti-Mikkeli-Helsinki seudulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449001
- 785522
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383994- 533394
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543332Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273175- 422306
- 341962
- 2101758