Missä kaikki huuhailijt lymyilee...vai,onko ukkoskuurot vallaanneet koko suomen ja koneet on poissa päältä...missä te ootte ?????
Nyt,herätys,huuhaa ;)))
64
1604
Vastaukset
- kipparinoma
kaivattu kaksoissisareni härkäkala....Hyvä et herätit...Nyt on ripsarit poskella...Karsee meikattu tätiliini täällä...;o)))))))))))))
- aliisa
alkoi ottaa tämä hiljaisuus päähän ;O))) tämähän on vallan ennenkuulumatonta :O)) ai,ai,siskoseni...etkö jo saanut noottia,miten täti-ihmiset meikkailee ;O))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
alkoi ottaa tämä hiljaisuus päähän ;O))) tämähän on vallan ennenkuulumatonta :O)) ai,ai,siskoseni...etkö jo saanut noottia,miten täti-ihmiset meikkailee ;O))
noottia, mutkun meikkaan aikas vähän ja harvoin....;o)))
Mä en ehtinyt edes huomata huuhaan hiljaisuutta...Uneksin niin sinisessä vuoteessani;o))) - aliisa
kipparinoma kirjoitti:
noottia, mutkun meikkaan aikas vähän ja harvoin....;o)))
Mä en ehtinyt edes huomata huuhaan hiljaisuutta...Uneksin niin sinisessä vuoteessani;o)))ja täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaassa :O))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
ja täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaassa :O))
Täällä ei ole hiljaista...Kaverit soittelee ja houkuttelee nua joron jäljille:o/
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Täällä ei ole hiljaista...Kaverit soittelee ja houkuttelee nua joron jäljille:o/
älä anna periksi kavereillesi...muista,että jos pirulle antaa pikkusormen,se vie koko käden...
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
älä anna periksi kavereillesi...muista,että jos pirulle antaa pikkusormen,se vie koko käden...
Ne samat soitti tahallaan duunissa Jari Sillanpäätä....Nyt yks sen kappaleissa soi taukoomatta mun päässäni;o)
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Ne samat soitti tahallaan duunissa Jari Sillanpäätä....Nyt yks sen kappaleissa soi taukoomatta mun päässäni;o)
ei noin sais tehdä...miten sä saat nyt nukuttuukaan siltsulta ;O)) ja muuten kiitos,sisko,unimasasta eilen,mä sain nukuttua jopa 5 tuntii ;O)))))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
ei noin sais tehdä...miten sä saat nyt nukuttuukaan siltsulta ;O)) ja muuten kiitos,sisko,unimasasta eilen,mä sain nukuttua jopa 5 tuntii ;O)))))
Sut hellästi...sanoin et muuten pitää tassunsa kurissa...sisko tarvitsee vain unta;o))
Eiks olekkin mulla sadistisia kavereita..No oli yks biisi tosi hyvä...nostalginen;o))) - aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Sut hellästi...sanoin et muuten pitää tassunsa kurissa...sisko tarvitsee vain unta;o))
Eiks olekkin mulla sadistisia kavereita..No oli yks biisi tosi hyvä...nostalginen;o)))mä taisin pudota kärryiltä,tulin juuri kotiin :O))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
mä taisin pudota kärryiltä,tulin juuri kotiin :O))
satulinna vaan:o)
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
satulinna vaan:o)
upee laulu,ihana...en mä muistanut,että se siltsu sun päässäs laulelee...;O)))
- Dj Pervo
Maailman kaikkeus alkoi Aatami&Eeva....
http://img186.imageshack.us/img186/111/jfc1bhyi7.jpg - jumalauta muutakin
tekemistä kuin roikkua täällä huuhaalla.Luulisi että sinullakin?
- jano-72
ainakaan oo mitään muuta tekemistä täällä töissä ku istuskella huuhaassa!!!
- aliisa
jano-72 kirjoitti:
sitten rattoisasti ;O))
- oli,,,
jano-72 kirjoitti:
avaajalle.
- tuntia
aliisa kirjoitti:
sitten rattoisasti ;O))
toisin kuin eräät.Mene vaikka töihin tai leiki kotia.
- jano-72
oli,,, kirjoitti:
avaajalle.
sun asias koski kait muitakin huuhalaisia koska kirjoitit että onhan ihmisillä muutakin tekemistä ja ainakin toistaiseksi luokittelen itseni vielä ihmiseksi!!!!sinusta en sitten tiedä mikä olet!!!
- KAIVOOOOOOSSSAAAAA.
APUAAAAAAAA!!!HEI ALIISA TULEE APUUN!!!!
TÄÄÄÄÄÄLLÄÄÄÄÄ, !!!!HUUTAKAAA LUJEMPAAAAAA
AAAAAAAAAAAPPPPPPUUUUUUAAAAAAA
VARPUNEN- aliisa
teet...voi sua,kiipeä pois sieltä vai etkö pääse...
- sola"
tässä tohinaa ja melskettä koko päivän, mut nyt tais tulla hetki hengähtää ja astua seuraanne :)
- aliisa
täällä leivotaan...saat lämmintä leipää jos annetaan....ja niin edelleen....mitäs oot duunaillut??
- kipparinoma
Mä olen odottanut sua:o)))
- Dj Pervo
kipparinoma kirjoitti:
Ohjelma tulee MTV3 klo.20.00 katsokaa tai 666 piru teidät syö....
http://img153.imageshack.us/img153/8205/pirumerrassaia3.jpg - sola"
aliisa kirjoitti:
täällä leivotaan...saat lämmintä leipää jos annetaan....ja niin edelleen....mitäs oot duunaillut??
oon pakannu ja siistiny kämpän valmiiks..huomenna lähden reissuun :D
- sola"
kipparinoma kirjoitti:
litra applessiinimehua ja hampurilaisateria teki ihmeitä...ja tuo mun muru.. ;)
- kipparinoma
Dj Pervo kirjoitti:
Ohjelma tulee MTV3 klo.20.00 katsokaa tai 666 piru teidät syö....
http://img153.imageshack.us/img153/8205/pirumerrassaia3.jpgsun eilisestä linkistä...en uskalla katsoa...Saa syödä mut kaikki ne 666 pirua....;o)))
- aliisa
sola" kirjoitti:
oon pakannu ja siistiny kämpän valmiiks..huomenna lähden reissuun :D
meetkö pitkällekin ;O))
- kipparinoma
sola" kirjoitti:
litra applessiinimehua ja hampurilaisateria teki ihmeitä...ja tuo mun muru.. ;)
Hups...öööö...niin mitäs:o/
- sola"
kipparinoma kirjoitti:
Hups...öööö...niin mitäs:o/
hammastahnaa ja kivoja kenkiä ja ja ja.. ;)
- Dj Pervo
kipparinoma kirjoitti:
sun eilisestä linkistä...en uskalla katsoa...Saa syödä mut kaikki ne 666 pirua....;o)))
Linkit eeeeeees toiminu tuli vaan rumat sammakot tilalle.....Ai susta tuli Stevie Wonder kertaheitolla ainakin osaat soittaa pianoa ja laulaa lurittaa..
- kipparinoma
sola" kirjoitti:
ja...ja...ööö...HAJUVETTÄ:o))))
- Dj Pervo
sola" kirjoitti:
Aisaa naiset kaipaa...
- kipparinoma
Dj Pervo kirjoitti:
Linkit eeeeeees toiminu tuli vaan rumat sammakot tilalle.....Ai susta tuli Stevie Wonder kertaheitolla ainakin osaat soittaa pianoa ja laulaa lurittaa..
mut kamalan vaalee sellanen....;o))) Ja osaan mä....sä varmasti ekstaasisoituisisit jos altistuisit mun virtuoosimaisuudelleni;o)))
- sola"
aliisa kirjoitti:
meetkö pitkällekin ;O))
mä en jaksa olla kauaa paikallaan..joten pitää taas lähtee tsekkaamaan mualimmaa :)
- sola"
kipparinoma kirjoitti:
ja...ja...ööö...HAJUVETTÄ:o))))
hyi hitto, minkä hajusta haisutetta mun entinen naapuri käytti..ei auttanu, vaikka ostin sille joululahjaks poisonia.. ;)
- kipparinoma
sola" kirjoitti:
hyi hitto, minkä hajusta haisutetta mun entinen naapuri käytti..ei auttanu, vaikka ostin sille joululahjaks poisonia.. ;)
Mä pidän kevyistä parfyyyyymeistä;o)))...Pukeudun ainostaan Nia Ricciin iltaisin;o)))
- sola"
kipparinoma kirjoitti:
Mä pidän kevyistä parfyyyyymeistä;o)))...Pukeudun ainostaan Nia Ricciin iltaisin;o)))
mut oli se myrkky paremman hajusta ja niin vahvaa, et aattelin sitä mieluummin sniffailla :/
Vai sellasta sulla..mulla on oma hajuvesi, joten on täysin uniikki tuoksu :) - kipparinoma
sola" kirjoitti:
mut oli se myrkky paremman hajusta ja niin vahvaa, et aattelin sitä mieluummin sniffailla :/
Vai sellasta sulla..mulla on oma hajuvesi, joten on täysin uniikki tuoksu :)Mä käytän vaan sitä samaa mitä miljuunat naiset maailmalla....Huoh...:o/....
- Kylli.Kyllä
Dj Pervo kirjoitti:
mulle on tullut muutamista linkeistä. Nyt vasta viitsin lukea mitä samppi yritti sanoa. Eli ettei hän toimita, turha häntä on tuijottaa.
Hidas, hidas olen. Tiedän, tiedän. Aikansa kun jankkaa niin tajuan :)
Mistä pahuksesta sä ne kaikki linkkis löydätkin? - sola"
kipparinoma kirjoitti:
Mä käytän vaan sitä samaa mitä miljuunat naiset maailmalla....Huoh...:o/....
jokaisella on oma ominaistuoksu ja miljuunat naiset ei oo Quita :)
Me voidaan duunata sulle mun labrassa omat haisut :) - sola"
SavoRULES kirjoitti:
Kuten sinäkin.
tulithan sie tännekkii muru..oli kamalaa loikkia sivulta toiselle ja etsiä :)
- kipparinoma
sola" kirjoitti:
jokaisella on oma ominaistuoksu ja miljuunat naiset ei oo Quita :)
Me voidaan duunata sulle mun labrassa omat haisut :)Kevyt viilee ja raikas...just sellanen...IceQuu
sola" kirjoitti:
tulithan sie tännekkii muru..oli kamalaa loikkia sivulta toiselle ja etsiä :)
Aivan, piti tulla laittamaan DJDJDJ Pervokki ruotuun ennenkuin se keksii ruveta minun apajille. ;-)
- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Aivan, piti tulla laittamaan DJDJDJ Pervokki ruotuun ennenkuin se keksii ruveta minun apajille. ;-)
ei varmaan kukaan uskalla, kun sie oot noin hurja :)
Olispa ollu kiva olla kattelemassa, kun sä hakkaat puita.. :P - sola"
kipparinoma kirjoitti:
Kevyt viilee ja raikas...just sellanen...IceQuu
sitruunaa, minttua ja ripaus anista?
- nylkkäri
Peltsi oli ollut kapakassa ja joku tuttava oli sanonut:Peltsi vippaa satanen.
Peltsi katseli ympärilleen ja kysyi; Keneltä? - yksitypy
ei ukkosta näy vielä, mutta sataa onneks :=)))
Nyt pelittää tää konekin ihan hyvin, mitä eilen taas ei tehnyt.
Yritin yhden flunssaohjeman eilen käydä läpi. Siinä luki että 8 toukkaa on vallannut koneen, mutta hyvin silti vielä pelittää. En osaa tehdä niille mitään. Ihan kivoja lemmikkejä :=)))- aliisa
häädä pian pois ne koneestasi,ettei ne valtaa koko konetta ;O))
- yksitypy
aliisa kirjoitti:
häädä pian pois ne koneestasi,ettei ne valtaa koko konetta ;O))
mutta ihan kivoja toukkia ovat ainakin tähän mennessä olleet. Kova vilinä näkyy käyvän. Kamalan sosiaalisiakin vielä ja lisääntyvät aika hurjaa vauhtia. Niillä kait hyvä seksielämä :=)))))
- siino
"onko ukkoskuurot vallaanneet koko suomen"
Tiedätkö, että olen ukkoskuuro. En kuule ollenkaan ukkosta. Meitä tosin on aika vähän, joten emme pysty mitenkään valtaamaan koko Suomea.- aliisa
tota en tiennyt...luulin ,että teitä on paaaaljon...mutta miten voit olla ukkoskuuro,jollet ukkosta ;O))
- siino
aliisa kirjoitti:
tota en tiennyt...luulin ,että teitä on paaaaljon...mutta miten voit olla ukkoskuuro,jollet ukkosta ;O))
Kuule, en kuule ukkosta. Siksi olen ukkoskuuro. Aivan niin kuin lumisokea ei näe lunta, vaikka sitä olisi kuinka paljon ympärillä.
- Pekkala
Olen menossa juuri nukkumaan, koska olen sika väsynyt. Kiitos herätyksestä kuitenkin.
- aliisa
sorry kun herätin liian myöhään,ehkä toiste sitten herään aiemmin herättään muutkin :O)))
- Pekkala
aliisa kirjoitti:
sorry kun herätin liian myöhään,ehkä toiste sitten herään aiemmin herättään muutkin :O)))
Mutta nyt olen menossa nukkumaan.
- aliisa
Pekkala kirjoitti:
Mutta nyt olen menossa nukkumaan.
Pekkala...
- Iso-Iita
minäkin..:) piti välillä kattoo telekkaa että tietää mitä mualimalla tapahtuu..:)
- aliisa
maailmalla mittään...täällä ei näy telkkuu..olen uutispimennossa...
- Iso-Iita
aliisa kirjoitti:
maailmalla mittään...täällä ei näy telkkuu..olen uutispimennossa...
tuolla sen kummempia ollu tapahtunu..sen minkä nyt kuulin kun toisella silimällä luin lehtee ja toisella yritin vilkuilla telekkaa..:)
- Kylli.Kyllä
sohvalla nökötettään ja kattellaan vakavaa ohjelmaa ilmastonmuutoksesta. Pitää huuhailla välillä ettei mene ihan asialinjalle.
- PeikkoNeitoh
Olllaan kaikki poissa!!!
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721167
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45609Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t220519- 50514
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502