en oikein enää välitä

Jätkä1985

edes yrittää mitään naisten suhteen. Ei siitä mitään kumminkaan tule. Treffi-ilmoituksiin ei vastaa kukaan, eikä livenäkään satu vastaan. Joten hyvä vaan, että loppuu yritys.

Tosin paineet on kovat, koska vain minä voin jatkaa sukua eteenpäin ja näin aion tehdä. Muutenkin haluan isä joskus olla mutta kyllähän se onnistuu, jos ei muuten niin vaikka jonkun thaimaalaisen kanssa. Mutta toivoni olen menettänyt ja tajunnut, että tässä pitää vaan itselleen tekemistä keksiä seuraavat 50 vuotta (ehkä, ellei kuole ennemmin tai jälkeen.)

14

1267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika paskamaista. Kaikkensa yrittää; baareja, nettitreffejä yms yms... mutta kun ei. On yritetty olla yrittämättäkin, mutta ei. Ei niin ei.

Hankalaa. Ehkä joku päivä... :)

• Think about it.

Oot vasta reilu parikymmentä, mitä huolit? Tietty olisi mukavaa jos löytäisi sen jonkun, mutta ei tässä vaiheessa vielä pidä murjottaa ja miettiä elävänsä elämänsä loppuun asti yksin!

• Jätkä1985

vaan 21, mutta miksi kaikki aina vetoaa ikään. Arvaas kuinka monta mun ikästä seurustelee? Aika moni!

• ....
        Jätkä1985 kirjoitti:

vaan 21, mutta miksi kaikki aina vetoaa ikään. Arvaas kuinka monta mun ikästä seurustelee? Aika moni!

Ja arvaas montako niistä eroaa? Aika moni...

• Olen enemmän kuin tyytyväinen
        .... kirjoitti:

säälinyt niitä nuoria, varsinkin miehiä, jotka nyhjäävät jonkun pikkumuijan kanssa kakarana eivätkä pysty seisomaan omilla jaloillaan ja kehittämään omaa elämäänsä eteenpäin ilman jotain ihmetukipilaria, joka horjuu ja kaatuu ennemmin tai myöhemmin. Minä en sellaista tarvitse.

• ni pyörii
        .... kirjoitti:

Vitut ne mitään eroa, vaihtavat paria ja ne jotka ovat ulkona, PYSYVÄT ulkona. Ei se mihinkään muutu oli ikää 20v tai 67v. Parikymppisenä vain saa sen a-haa elämyksen että onkin ulkopuolella ikuisen porttikiellon kanssa.

• irenrev
        ni pyörii kirjoitti:

Vitut ne mitään eroa, vaihtavat paria ja ne jotka ovat ulkona, PYSYVÄT ulkona. Ei se mihinkään muutu oli ikää 20v tai 67v. Parikymppisenä vain saa sen a-haa elämyksen että onkin ulkopuolella ikuisen porttikiellon kanssa.

Tuo on niin totta. Kakskymppisenä ihan viimeinen tilaisuus yrittää tehdä rankkoja muutoksia elämässään, jos näyttää että on jäämässä ulkopuolelle.

• Tyttis27
        ni pyörii kirjoitti:

mutta olen kanssasi samaa mieltä. Kyllä ne parisuhdeihmiset ja sinkkuihmiset saattaa erottaa toisistaan jo tossa parikymmpisinä. Karkeasti sanoen.

Tiedän sellasia tuttuja, jotka eivät oo oikeastaan koskaan seurustelleet kenenkään kanssa...yllättäen ne on yhä edelleen sinkkuna (kaikkien niiden mies- ja naisviritelmensä jälkeenkin).

Parisuhdeihmiset tapaa vaihtaa just noin, että parisuhteesta toiseen...sinkkuaikaa välis enemmän tai vähemmän.

Kai se on joku elämäntapajuttu

• hzo

Tällä palstalla näyttää olevan pääasiassa nuoria, mutta kyllä ihan sama juttu on meillä vanhemmilla ihmisillä. Ystävää ei vaan löydy.
      Ja asiat vaan pahenee... väitän olevani ulkonäöltäni reilusti alle 40v, mutta ikäisissäni naisissa alkaa olla paljon niin kulahtaneen näköisiä (tupakka/alkoholi) että minua ei kaikki edes kiinnosta.

Minulta on kyselty, enkö ole kiinnostunut naisista kun olen yksin. En tiedä kuinka alas pitäisi pienellä paikkakunnalla rima pistää että löytyisi edes ehdokkaita.

Näin syksyn koittaessa katselin tanssikursseja, mutta prrrr! Ne alkaa aiemmin kuin pääsen töistä!

Ihan kokonaan en kirvestä ole vielä kaivoon heittänyt: Suunnittelen talveksi matkaa Thaimaahan, jos siellä ei tärppää niin sitten Viipuriin. Ehkä ennen Viipuria kannattaa varmaan kokeilla bi-mieheltä saamaani tarjousta? Ties vaikka innostuisin!.

• Jätkä1985

Niin enköhän minäkin täällä kirjoittele tuollaista 23vuoden päästä.

• Tyttis27

kuulostaa aina yhtä ärsyttävältä, kun aikaihmiset kutsuvat rakasta "ystäväksi".

Niinkö laimeeta se on vanhempana...vai niinkö laimeeksi sen kehtaa vain ilmaista vanhempana.

Ystävästä tulee mieleen se eronneiden tai sinkkujen peruskuvio vanhalla iällä, että nainen ja mies pitävät hauskaa keskenään: käy tanssikeikoilla, sekstailee, käy näyttelyissä, kummallaki oma kämppä, toisella se matkailuauto jolla yhdessä reissataan.

Toivottavasti en itse koskaan kutsu mies-rakasta ystäväksi.

Tosin sen verran ole tullut vanhaksi että uudet ei-vielä-seurustelukumppanit esittelen kaverina/tuttavana. Tästäkö se alamäki alkaa :) ? Mutta ystävä on niin ärsyttävän makea mutta kuitenki etäinen sana. Kaikki kuitenki tietää, että ne kaks nai kummiski keskenään :) Että miten olis ihan se "kumppani" tai "rakas". Eikä mitään rasittavan naurettavaa "ystävää", "kaveria", "tuttavaa". "Naiskaveri" tai "naisystävä" sallitaan..muistuttavat niin paljon sanaa "tyttökaveri" tai "tyttöystävä" että sanojen tarkotusperän ymmärtää samaksi.

*paljon turhaa pikkumaista nurinaa*

• hzo
        Tyttis27 kirjoitti:

Niinkö laimeeta se on vanhempana...vai niinkö laimeeksi sen kehtaa vain ilmaista vanhempana.

Ystävästä tulee mieleen se eronneiden tai sinkkujen peruskuvio vanhalla iällä, että nainen ja mies pitävät hauskaa keskenään: käy tanssikeikoilla, sekstailee, käy näyttelyissä, kummallaki oma kämppä, toisella se matkailuauto jolla yhdessä reissataan.

Tosin sen verran ole tullut vanhaksi että uudet ei-vielä-seurustelukumppanit esittelen kaverina/tuttavana. Tästäkö se alamäki alkaa :) ? Mutta ystävä on niin ärsyttävän makea mutta kuitenki etäinen sana. Kaikki kuitenki tietää, että ne kaks nai kummiski keskenään :) Että miten olis ihan se "kumppani" tai "rakas". Eikä mitään rasittavan naurettavaa "ystävää", "kaveria", "tuttavaa". "Naiskaveri" tai "naisystävä" sallitaan..muistuttavat niin paljon sanaa "tyttökaveri" tai "tyttöystävä" että sanojen tarkotusperän ymmärtää samaksi.

Kun on 44v, on ystäviä joiden kanssa ollaan vaan ystäviä ja toisten kanssa harrastetaan vain seksiä ja toisten kanssa vaan moikkaillaan. Ja niitä joista ei haluta puhua koko kansalle. Ehkä 7-päivää lehti heistä kertoo jotain...

Ystävä on sana, jonka kanssa voit mennä kaikkien esasaaristen kanssa filosofioimaan ja miettimään elämän syvintä olemusta.
        Parhaiten se käy mielestäni jossain Kreikan saarella jossa olen miettinyt asioita monen monta kertaa mutta sehän on ihan eri juttu.....

Itse olen vielä niin "nuori", että mulle kaikki naaraspuoliset on tyttöystäviä, ei naisystäviä.

• Elämää nähnyt Vanhus
        Tyttis27 kirjoitti:

Jotenkin toi asenteesi kuulostaa Ärsyttävältä sinun iässäs, kun alat olemaan jo kolmekymmentä. Etkö ole ymmärtänyt, että kestävä rakkaus alkaa monesti ystävyydellä. Ystävyyteen pohjautuvat suhteen ovat monesti kestäväpiä.

• vaikka olenkin nainen

Uskokaa huviksenne sama ongelma on naisillakin.

Töissä ole suuremmaksi osakseni ja pakotettu tekemään kaikki hankalimmat vuorot kun ei ole kulemma miestä ja lasta odottamassa.

Jos joskus ihan sattumalta pääsee trefeille, niin miehille hypää pupu pöksyyn.
      Kun en käytä alkoholia, enkä tupakoi.

Enkä jaksa enää uskoa sukulaisten lohduttelua, että olen niin kaunis, että miehet pelkää kilpailua, eikä siksi halua tavata toista kertaa.

Ei auta muu kuin todeta, että miehet on sokeita, eivätkä huomaa vaikka niille kultaisella tarjotimella tarjoilisi mahdollisuuden parisuuteeseen.

Biologinen kelloni tikittää olen jo kolmekymmentä. Varmaan kymmenen vuoden päästä haukun täällä miehiä katkeroituneena siitä, että en ikinä voinut perustaa perhettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4503
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      61
      3425
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      115
      2616
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2575
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      128
      2474
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2085
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2027
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1783
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1667
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1638
    Aihe