Herätkää todellisuuteen!!!!!!!!

kdkdkdkdk

Siis Salatut elämät on tv-sarja eikä ole todellista elämää. Kukaan ei ole kuollut sarjassa oikeasti ja Janne elää edelleenkin. Te idiootit jotka kirjoittelette muisto viestejä "jaksamisia Tanjalle" olette sairaita. Siis niiku tosi tyhmää että edes huvin vuoksi kirjoittelet tollasia päättömiä viestejä jotka niiku räjäyttää järkevien ihmisten päät. Riku on kuollut sarjasta mutta ei oikeasta elämästä. Jos noiden pila muisto viestien lähettäjät ovat jotain pikku kakaroita niin painukaa muualle. Tajutkaa etää kun ihminen kuolee telkkarissa niin se ei ole totta! Tää palsta haisee kaikennäkösistä viesteistä muutenkin. Toivon että Satu-täti poistaa ystävällisesti nämä naurettavat viestit täältä pois koska se aiheuttaa vain tälläisiä "olet sairas" kommentteja. Yksi päivä täällä oli ihan päättömiä Camilla tarinoita jotka onneksi poistettiin. Tällä palstalla keskustellaan tosi asioista ja toivon että tälläiset turhat muisto viestit hävitetään koska niillä ei ole todellista merkitystä. Ryhdistäytykää hyvät ihmiset!

11

1524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sus

      esim.Yrjö ei ole kuollut oikeasti, vaan että on elossa?

      • ...sanoa

        Tuotapa ei kukaan tiedä, sillä "Yrjö" on/oli fiktiivinen hahmo. Häntä esittänyt näyttelijä on kyllä kuollut ihan oikeastikin.


      • Sus
        ...sanoa kirjoitti:

        Tuotapa ei kukaan tiedä, sillä "Yrjö" on/oli fiktiivinen hahmo. Häntä esittänyt näyttelijä on kyllä kuollut ihan oikeastikin.

        fiktiivinen (mitä sitten tarkoittaakin) ihminen ei kuole. Haluan tulla fiktiiviseksi. Miten sellaiseksi tullaan?


      • janna-hottie
        ...sanoa kirjoitti:

        Tuotapa ei kukaan tiedä, sillä "Yrjö" on/oli fiktiivinen hahmo. Häntä esittänyt näyttelijä on kyllä kuollut ihan oikeastikin.

        Siis kuka täällä mänttää mielipuolista soopaa.

        häntä esittänyt näyttelijä kuollut?????

        !!!!!siis kyllä kai kaikki kuolleet ovat melko normaalisti kuolleita eli pois nukkuneita!!!!!!!!


        Koleeta...


    • ykkösfanittaja

      mulle Riku on kuollut...ja aion etsiä sen haudan vaikk menis kuinka kauan. Sano sää siell mitä vaa!

      • kdkdkdkdk

        Lopeta toi vitun vamottaminen ja herää todellisuuteen. Et löydä Rikun ruumista koskaan koska häntä ei ole haudattu.


      • janna-hottie
        kdkdkdkdk kirjoitti:

        Lopeta toi vitun vamottaminen ja herää todellisuuteen. Et löydä Rikun ruumista koskaan koska häntä ei ole haudattu.

        ........


      • ykkösfanittaja
        kdkdkdkdk kirjoitti:

        Lopeta toi vitun vamottaminen ja herää todellisuuteen. Et löydä Rikun ruumista koskaan koska häntä ei ole haudattu.

        vamottaminen? vamos a la playa o oo oo

        Mistäs sinä tuon tiedät? Oletko sukulainen?


        ps. olen iloinen, että julkisesti ilmoitit mielisairaudestasi


    • Olen täysin samaa mieltä siitä, että on erittäin typerää ottaa fiktiivisen (keksityn) hahmon kuolema tms. liian vakavasti. Esimerkiksi Hovimäen Anna raiskattiin eilen näytetyssä jaksossa, mutta minulle ei tulisi mieleenkään luulla, että hänen esittäjänsä olisi raiskattu. Samoin Riku on ilmeisesti kuollut, mutta ei hänen esittäjänsä! Mitä taas tulee joidenkin arveluihin, että Riku vain teeskentelisi kuollutta, tämä idea on mielestäni todella tyhmä.

      • Anne.

        Kuka tää Anna Hovimäki on? Joku uusi henkilö salkkareissa? Tarkenna vähän...mäen ainakaan oo huomannu mitään Anna Hovimäkeä!


      • vihreää
        Anne. kirjoitti:

        Kuka tää Anna Hovimäki on? Joku uusi henkilö salkkareissa? Tarkenna vähän...mäen ainakaan oo huomannu mitään Anna Hovimäkeä!

        Siis sarja Hovimäki tulee kakkoselta


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe