uskaltaako Voltaren 50mg enterotabletti kuurin aikana juoda pari lasia viiniä? jostain kuulin huhuja että saattaisi lamaannuttaa hengitystiet alkoholin vaikutuksen myötä?
voltaren
5
8772
Vastaukset
- Kitta
Selosteessa ei ainakaan mainita tuollaista haittavakutusta ja luulen että jos tuo olisi totta, olisi se siellä mainnittu, joten kannattaa varmistaa apteekin lääkeneuvonnasta asia ennenkuin menee niitä sekaisin ottamaan.
- lo_siento
Kyseessähän on tulehduskipulääke. Todennäköisin haitta voi olla mahakipu. Mutta koska kyseessä on enterotabletti, niin mahakipukaan ei varmaan kovin yleistä ole.
Tuskinpa pari lasia viiniä haittaa. Itse kuitenkin teet ratkaisun.
"Enterotabletti on lääketabletti, joka liukenee vasta ohutsuolessa. Tällaista tablettia tarvitaan esimerkiksi silloin, kun lääkeaine on vatsaa ärsyttävää tai hajoaa vatsassa.
Ominaisuus voidaan toteuttaa useammalla eri tavalla. Koko tabletti voi olla päällystetty suolen emäksisessä ympäristössä hajoavalla, mutta vatsahapon kestävällä päällysteellä tai lääkeaine voi olla tablettimassassa vastaavalla päällysteellä suojatuissa rakeissa."
(Wikipedia) - 512
Eli haluatko juoda volttikuurin aikana vai oletko sairas? Tuskin se pari lasillista haittaa.
Mielestäni tulehduskipulääkkeet ei sovi alkoholin kanssa yhteen. HPR: Simo ja se toinen jäppinen demonstroi tämän oikein tv:ssä kauan sitte.- 512
Jari Sarasvuo tais olla toinen.
- kipeenä
ei tässä nyt ryyppäämään ole tarkoitus ruveta vaan ottaa pari hassua lasillista jos sitäkään...
Kädessä paha jännetuppitulehdus eikä kauheesti näytä paratumisen merkkejä. saikulla ja ties kuinka kauan. Puuduttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745