lisää vaan pökköö..

..saunan pesään...perkele.. niin kesä jatkuupi...

25

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

Tahtoo ihanan raikkaan syksyn...jo:o)

• ..vähä vois hillitä.. mut ku..jaakko on heittänyt jo kylmän kiven veteen ja pitäs päästä vielä uimaan.. ni ois hyvä jos ois lämmintä..

• Dj Pervo
        pervokki kirjoitti:

..vähä vois hillitä.. mut ku..jaakko on heittänyt jo kylmän kiven veteen ja pitäs päästä vielä uimaan.. ni ois hyvä jos ois lämmintä..

Mua ette perkules heitä kylmään suihkuun tai puren....

http://rasi.1g.fi/horrible.jpg

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..vähä vois hillitä.. mut ku..jaakko on heittänyt jo kylmän kiven veteen ja pitäs päästä vielä uimaan.. ni ois hyvä jos ois lämmintä..

Lämmitä sit vaan sauna hel....n quumaksi...En mä millään haluu et sulla kutistuu...siis et sä vilustutat itses kylmissä vesissä:o/

• Dj Pervo kirjoitti:

Mua ette perkules heitä kylmään suihkuun tai puren....

http://rasi.1g.fi/horrible.jpg

..no jopas.. jaakko poika se heitttää kylmii kivii vaa..

• kipparinoma kirjoitti:

Lämmitä sit vaan sauna hel....n quumaksi...En mä millään haluu et sulla kutistuu...siis et sä vilustutat itses kylmissä vesissä:o/

..itteeni..oho simpsonit on jo alkaneet..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..itteeni..oho simpsonit on jo alkaneet..

Muista villahousut ja villasukat, kun meet uimaan....!!!!

• kipparinoma kirjoitti:

Muista villahousut ja villasukat, kun meet uimaan....!!!!

..mitää sellasii.. märät villahousut ei tunnu hyvältä.. kun meen uimaan käytän luojan antamaa nahkapukuu..ihoooooo

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..mitää sellasii.. märät villahousut ei tunnu hyvältä.. kun meen uimaan käytän luojan antamaa nahkapukuu..ihoooooo

Sä punastun mut saat...Mä ainakin uin aina hyvin pukeutuneena...Ihoo ei näy kuin nenun päässä;o))))

• kipparinoma kirjoitti:

Sä punastun mut saat...Mä ainakin uin aina hyvin pukeutuneena...Ihoo ei näy kuin nenun päässä;o))))

..et oo tosissass..?.. mää voisin kokeilla pakkasessakin nahkapuvun kaa.. niin iho vai kutsutaanko sitä ihokkaaksi?.. vai..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..et oo tosissass..?.. mää voisin kokeilla pakkasessakin nahkapuvun kaa.. niin iho vai kutsutaanko sitä ihokkaaksi?.. vai..

tosissani mä olen;o))
        Avantouinti on kamalaa...Ja sä kutistut...ihan pieneksi...Mä olen nähnyt...Siis en mä sua...

• kipparinoma kirjoitti:

tosissani mä olen;o))
        Avantouinti on kamalaa...Ja sä kutistut...ihan pieneksi...Mä olen nähnyt...Siis en mä sua...

..pyöriminen miinus 30 asteen pakkasessa villissä pohjolassakin on kivaa miksei avantouinti?.. virkistävää varmaankin ja varmaan lämpimämpääkin.. pysytekllään sentään sedettävissä lämpöasteissa..

..no en voi tästä enempää kutistuu..

• Dj Pervo
      • kipparinoma

Se olis voinu olla mun pää....:o/

• Dj Pervo

• ..söpö.. tuollasista koiruleista tykkään..

• kipparinoma

• pervokki....
      valitettavasti kesä kohta ohi ja tulee kylmä talvi...oon jo villasukat ja villahousut kaivellu esiin..... eipä tarvii niitä sit etsiskellä...=;0))

• ..kuitenkaan.. haluu oikeesti vielä uimaan tai katoan thaimaahan..

• pervokki kirjoitti:

..kuitenkaan.. haluu oikeesti vielä uimaan tai katoan thaimaahan..

*loiskis...* hyppy jortsuun siitä.....=;0))))

• BBrunetti kirjoitti:

*loiskis...* hyppy jortsuun siitä.....=;0))))

..hyppy satama-altaasee no joo.. on tuolla joku pikku rantsu..ja lasinsiruja..

• pervokki kirjoitti:

..hyppy satama-altaasee no joo.. on tuolla joku pikku rantsu..ja lasinsiruja..

ei passaa ainakaan siin rantsus ilman kenkiä paljon köpötellä...ellei välttis haluu sirpaleita jalkojensa pohjiin.....
        otakko koffii......mä tarjoon...?

• BBrunetti kirjoitti:

ei passaa ainakaan siin rantsus ilman kenkiä paljon köpötellä...ellei välttis haluu sirpaleita jalkojensa pohjiin.....
        otakko koffii......mä tarjoon...?

..otan koffii vastaan..kiitos.. alan viettää vihdoin synttäreitäni..perskuttii viime viikonloppu oli niin heikko esitys että kaverit sano että perjantaina biletetään.. siis huomenna koffiii

• pervokki kirjoitti:

..otan koffii vastaan..kiitos.. alan viettää vihdoin synttäreitäni..perskuttii viime viikonloppu oli niin heikko esitys että kaverit sano että perjantaina biletetään.. siis huomenna koffiii

vauuu...onnea onnea sylin täydeltä.....=;0)))*kukkien kera*

• BBrunetti kirjoitti:

vauuu...onnea onnea sylin täydeltä.....=;0)))*kukkien kera*

..ja meni ja uus vuos harteille kannettavaks mutta kiitosh shilti..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      267
      9586
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      310
      6777
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      74
      1685
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1411
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      94
      1267
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1151
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1059
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      40
      862
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      313
      748
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      746
    Aihe