lisää vaan pökköö..

..saunan pesään...perkele.. niin kesä jatkuupi...

25

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

Tahtoo ihanan raikkaan syksyn...jo:o)

• ..vähä vois hillitä.. mut ku..jaakko on heittänyt jo kylmän kiven veteen ja pitäs päästä vielä uimaan.. ni ois hyvä jos ois lämmintä..

• Dj Pervo
        pervokki kirjoitti:

..vähä vois hillitä.. mut ku..jaakko on heittänyt jo kylmän kiven veteen ja pitäs päästä vielä uimaan.. ni ois hyvä jos ois lämmintä..

Mua ette perkules heitä kylmään suihkuun tai puren....

http://rasi.1g.fi/horrible.jpg

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..vähä vois hillitä.. mut ku..jaakko on heittänyt jo kylmän kiven veteen ja pitäs päästä vielä uimaan.. ni ois hyvä jos ois lämmintä..

Lämmitä sit vaan sauna hel....n quumaksi...En mä millään haluu et sulla kutistuu...siis et sä vilustutat itses kylmissä vesissä:o/

• Dj Pervo kirjoitti:

Mua ette perkules heitä kylmään suihkuun tai puren....

http://rasi.1g.fi/horrible.jpg

..no jopas.. jaakko poika se heitttää kylmii kivii vaa..

• kipparinoma kirjoitti:

Lämmitä sit vaan sauna hel....n quumaksi...En mä millään haluu et sulla kutistuu...siis et sä vilustutat itses kylmissä vesissä:o/

..itteeni..oho simpsonit on jo alkaneet..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..itteeni..oho simpsonit on jo alkaneet..

Muista villahousut ja villasukat, kun meet uimaan....!!!!

• kipparinoma kirjoitti:

Muista villahousut ja villasukat, kun meet uimaan....!!!!

..mitää sellasii.. märät villahousut ei tunnu hyvältä.. kun meen uimaan käytän luojan antamaa nahkapukuu..ihoooooo

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..mitää sellasii.. märät villahousut ei tunnu hyvältä.. kun meen uimaan käytän luojan antamaa nahkapukuu..ihoooooo

Sä punastun mut saat...Mä ainakin uin aina hyvin pukeutuneena...Ihoo ei näy kuin nenun päässä;o))))

• kipparinoma kirjoitti:

Sä punastun mut saat...Mä ainakin uin aina hyvin pukeutuneena...Ihoo ei näy kuin nenun päässä;o))))

..et oo tosissass..?.. mää voisin kokeilla pakkasessakin nahkapuvun kaa.. niin iho vai kutsutaanko sitä ihokkaaksi?.. vai..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..et oo tosissass..?.. mää voisin kokeilla pakkasessakin nahkapuvun kaa.. niin iho vai kutsutaanko sitä ihokkaaksi?.. vai..

tosissani mä olen;o))
        Avantouinti on kamalaa...Ja sä kutistut...ihan pieneksi...Mä olen nähnyt...Siis en mä sua...

• kipparinoma kirjoitti:

tosissani mä olen;o))
        Avantouinti on kamalaa...Ja sä kutistut...ihan pieneksi...Mä olen nähnyt...Siis en mä sua...

..pyöriminen miinus 30 asteen pakkasessa villissä pohjolassakin on kivaa miksei avantouinti?.. virkistävää varmaankin ja varmaan lämpimämpääkin.. pysytekllään sentään sedettävissä lämpöasteissa..

..no en voi tästä enempää kutistuu..

• Dj Pervo
      • kipparinoma

Se olis voinu olla mun pää....:o/

• Dj Pervo

• ..söpö.. tuollasista koiruleista tykkään..

• kipparinoma

• pervokki....
      valitettavasti kesä kohta ohi ja tulee kylmä talvi...oon jo villasukat ja villahousut kaivellu esiin..... eipä tarvii niitä sit etsiskellä...=;0))

• ..kuitenkaan.. haluu oikeesti vielä uimaan tai katoan thaimaahan..

• pervokki kirjoitti:

..kuitenkaan.. haluu oikeesti vielä uimaan tai katoan thaimaahan..

*loiskis...* hyppy jortsuun siitä.....=;0))))

• BBrunetti kirjoitti:

*loiskis...* hyppy jortsuun siitä.....=;0))))

..hyppy satama-altaasee no joo.. on tuolla joku pikku rantsu..ja lasinsiruja..

• BBrunetti
        pervokki kirjoitti:

..hyppy satama-altaasee no joo.. on tuolla joku pikku rantsu..ja lasinsiruja..

ei passaa ainakaan siin rantsus ilman kenkiä paljon köpötellä...ellei välttis haluu sirpaleita jalkojensa pohjiin.....
        otakko koffii......mä tarjoon...?

• BBrunetti kirjoitti:

ei passaa ainakaan siin rantsus ilman kenkiä paljon köpötellä...ellei välttis haluu sirpaleita jalkojensa pohjiin.....
        otakko koffii......mä tarjoon...?

..otan koffii vastaan..kiitos.. alan viettää vihdoin synttäreitäni..perskuttii viime viikonloppu oli niin heikko esitys että kaverit sano että perjantaina biletetään.. siis huomenna koffiii

• pervokki kirjoitti:

..otan koffii vastaan..kiitos.. alan viettää vihdoin synttäreitäni..perskuttii viime viikonloppu oli niin heikko esitys että kaverit sano että perjantaina biletetään.. siis huomenna koffiii

vauuu...onnea onnea sylin täydeltä.....=;0)))*kukkien kera*

• BBrunetti kirjoitti:

vauuu...onnea onnea sylin täydeltä.....=;0)))*kukkien kera*

..ja meni ja uus vuos harteille kannettavaks mutta kiitosh shilti..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      67
      7600
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      87
      4624
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      110
      3845
    4. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      68
      3190
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      74
      2976
    6. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      130
      2674
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      34
      2118
    8. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      62
      1957
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      259
      1892
    10. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      55
      1858
    Aihe