lisää vaan pökköö..

..saunan pesään...perkele.. niin kesä jatkuupi...

25

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

Tahtoo ihanan raikkaan syksyn...jo:o)

• ..vähä vois hillitä.. mut ku..jaakko on heittänyt jo kylmän kiven veteen ja pitäs päästä vielä uimaan.. ni ois hyvä jos ois lämmintä..

• Dj Pervo
        pervokki kirjoitti:

..vähä vois hillitä.. mut ku..jaakko on heittänyt jo kylmän kiven veteen ja pitäs päästä vielä uimaan.. ni ois hyvä jos ois lämmintä..

Mua ette perkules heitä kylmään suihkuun tai puren....

http://rasi.1g.fi/horrible.jpg

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..vähä vois hillitä.. mut ku..jaakko on heittänyt jo kylmän kiven veteen ja pitäs päästä vielä uimaan.. ni ois hyvä jos ois lämmintä..

Lämmitä sit vaan sauna hel....n quumaksi...En mä millään haluu et sulla kutistuu...siis et sä vilustutat itses kylmissä vesissä:o/

• Dj Pervo kirjoitti:

Mua ette perkules heitä kylmään suihkuun tai puren....

http://rasi.1g.fi/horrible.jpg

..no jopas.. jaakko poika se heitttää kylmii kivii vaa..

• kipparinoma kirjoitti:

Lämmitä sit vaan sauna hel....n quumaksi...En mä millään haluu et sulla kutistuu...siis et sä vilustutat itses kylmissä vesissä:o/

..itteeni..oho simpsonit on jo alkaneet..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..itteeni..oho simpsonit on jo alkaneet..

Muista villahousut ja villasukat, kun meet uimaan....!!!!

• kipparinoma kirjoitti:

Muista villahousut ja villasukat, kun meet uimaan....!!!!

..mitää sellasii.. märät villahousut ei tunnu hyvältä.. kun meen uimaan käytän luojan antamaa nahkapukuu..ihoooooo

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..mitää sellasii.. märät villahousut ei tunnu hyvältä.. kun meen uimaan käytän luojan antamaa nahkapukuu..ihoooooo

Sä punastun mut saat...Mä ainakin uin aina hyvin pukeutuneena...Ihoo ei näy kuin nenun päässä;o))))

• kipparinoma kirjoitti:

Sä punastun mut saat...Mä ainakin uin aina hyvin pukeutuneena...Ihoo ei näy kuin nenun päässä;o))))

..et oo tosissass..?.. mää voisin kokeilla pakkasessakin nahkapuvun kaa.. niin iho vai kutsutaanko sitä ihokkaaksi?.. vai..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..et oo tosissass..?.. mää voisin kokeilla pakkasessakin nahkapuvun kaa.. niin iho vai kutsutaanko sitä ihokkaaksi?.. vai..

tosissani mä olen;o))
        Avantouinti on kamalaa...Ja sä kutistut...ihan pieneksi...Mä olen nähnyt...Siis en mä sua...

• kipparinoma kirjoitti:

tosissani mä olen;o))
        Avantouinti on kamalaa...Ja sä kutistut...ihan pieneksi...Mä olen nähnyt...Siis en mä sua...

..pyöriminen miinus 30 asteen pakkasessa villissä pohjolassakin on kivaa miksei avantouinti?.. virkistävää varmaankin ja varmaan lämpimämpääkin.. pysytekllään sentään sedettävissä lämpöasteissa..

..no en voi tästä enempää kutistuu..

• Dj Pervo
      • kipparinoma

Se olis voinu olla mun pää....:o/

• Dj Pervo

• ..söpö.. tuollasista koiruleista tykkään..

• kipparinoma

• pervokki....
      valitettavasti kesä kohta ohi ja tulee kylmä talvi...oon jo villasukat ja villahousut kaivellu esiin..... eipä tarvii niitä sit etsiskellä...=;0))

• ..kuitenkaan.. haluu oikeesti vielä uimaan tai katoan thaimaahan..

• pervokki kirjoitti:

..kuitenkaan.. haluu oikeesti vielä uimaan tai katoan thaimaahan..

*loiskis...* hyppy jortsuun siitä.....=;0))))

• BBrunetti kirjoitti:

*loiskis...* hyppy jortsuun siitä.....=;0))))

..hyppy satama-altaasee no joo.. on tuolla joku pikku rantsu..ja lasinsiruja..

• pervokki kirjoitti:

..hyppy satama-altaasee no joo.. on tuolla joku pikku rantsu..ja lasinsiruja..

ei passaa ainakaan siin rantsus ilman kenkiä paljon köpötellä...ellei välttis haluu sirpaleita jalkojensa pohjiin.....
        otakko koffii......mä tarjoon...?

• BBrunetti kirjoitti:

ei passaa ainakaan siin rantsus ilman kenkiä paljon köpötellä...ellei välttis haluu sirpaleita jalkojensa pohjiin.....
        otakko koffii......mä tarjoon...?

..otan koffii vastaan..kiitos.. alan viettää vihdoin synttäreitäni..perskuttii viime viikonloppu oli niin heikko esitys että kaverit sano että perjantaina biletetään.. siis huomenna koffiii

• pervokki kirjoitti:

..otan koffii vastaan..kiitos.. alan viettää vihdoin synttäreitäni..perskuttii viime viikonloppu oli niin heikko esitys että kaverit sano että perjantaina biletetään.. siis huomenna koffiii

vauuu...onnea onnea sylin täydeltä.....=;0)))*kukkien kera*

• BBrunetti kirjoitti:

vauuu...onnea onnea sylin täydeltä.....=;0)))*kukkien kera*

..ja meni ja uus vuos harteille kannettavaks mutta kiitosh shilti..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      67
      4222
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      86
      3804
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      43
      3296
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2598
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      23
      2469
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      56
      2313
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2135
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1828
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36