Mikä on mielestäsi

lempi

eroottista sanan varsinaisessa merkityksessä? ;)

..omasta mielestäni tietysti eroottisesti virittynyt mies, yhteinen latautunut tunnelma ja erilaiset suudelmat. Ja tämä ei siis ole varsinainen seksikysymys, kyse siististä erotiikasta, joten siistejä vastauksia - kiitos..

11

1109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voimakkaat

      käsivarret vyötärön ympärillä..siitä se lähtee..

    • AlmandaN

      On syyspimeällä tanssia nuotion liekkien loimutessa ja luoden varjokuvia kahdesta...

      Aamun ensisäteet osuvat kahteen maassa makavaan, vaatteet nuotion ympärillä kertovat yön...!

      Olihan ihan siisti?

    • lilylioneye

      kuinka tartuit ranteisiini,
      katsoit syvälle silmiini.

      Levitit käsivarteni,
      estit liikkumiseni.

      Suutelit härnäten,
      hengityksen salvaten.

      Sytytit liekin,
      aloitit leikin.

    • FromInaWithLove

      Auringon lämpö paljaalla iholla, miehen lämmin hengitys niskassa, hämärä huone, ukkosmyrsky, silkin pehmeä kosketus ihoa vasten, pitkät suudelmat.....

    • MMies

      Eroottista nyt on vaikka mikä, mutta _eroottisinta_ on se, kun keskustelee toisen kanssa, tuntee toisen ajatukset ja tunteet ja tietää, että toinen on siinä lähellä koko sielullaan ja sydämellään ilman väreillessä pyörrytystä ruumiiden välissä, ne salamat katseesta ja hengitys ennen kosketusta...

    • Eroottista voi olla vaikka yksi katse tädin serkun kaiman koiran syntymäpäiväkahvikutsuilla, "sen oikean" ihmisen kanssa.

      • lempi

        että se on eroottista kun molemmista tuntuu hyvältä.


      • lempi
        lempi kirjoitti:

        että se on eroottista kun molemmista tuntuu hyvältä.

        piti laittaa tämä tuohon aloitukseen, ja olla varsinaisesti yrittämättä vietellä Joonas75sta ;)


      • lempi kirjoitti:

        piti laittaa tämä tuohon aloitukseen, ja olla varsinaisesti yrittämättä vietellä Joonas75sta ;)

        se kytee vasta sun alitajunnassa että sä haluut vietellä mut :D


    • Blondismin_kannattaja

      on eroottisinta mitä enempiä pohtimatta tulee mieleen. Kun koskettaa toista ihmistä (siististi "epäeroottiseen" paikkaan ja yleensä vielä vaatteet päällä) ja tuntee kuinka energia virtaa kosketuskohdassa. Ja tietenkin se, että se toinenkin kokee energiavirtauksen. Ei siis pelkkää vilkkaan mielikuvituksen mukanaan tuomaa harhaa.

      "Peukalopusuistakin voi saada miljuunia pieniä" ;-)

      Onko teillä vastaavia kokemuksia ?

    • niskan hively tai kutitteleminen parralla / huuhkiminen kun katellaan esim. töllöä,siihen kun yhdistää levottomat kädet paidan alla niin monesti erotiikka muttuukin hyvin äkkiä irstaudeksi :-)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe