koska en keksinyt..

..huuhaarunoo perjantaiksi vaikka kuinka pinnistin päätin olla enempää pinnistämättä pelkäen runojen tulevan housuun..päätin siis vain pohtia tämän päivän toimia..
koska vietän syndejä vähän myöhässä ja frendit lainaa ovat luvanneet.. siis tarjota..en toki kotiin jaksa jäädä vaan lähtee radalle aivoja tuulettaa ja lääkitsee..
mutta missä meen tänään??..kampissa vai kalliossa..vai kummassakin???

24

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SYNTYMÄPÄIVÄÄ.

      PERVOKKI. ET OLE LÄHETTÄNYT, MINULLE KUTSU
      KORTTIA??MIKSI? OLEN JÄRKYTTYNY!!!INHOATKO
      MINUA...VARPUNEN

      • ..en oo oikeestaan kenellekään lähettänyt mitään kutsu korttii jos muistavat niin muistavat... enhän minä sua inhoo..
        en inhoo ketään paitsi idiootteja..


    • kipparinoma

      Mä eksyin sinne jokuaika sitten....:o/
      Mua houkutellaan ihan kamalan kovasti bailaamaan...Ystävät yrittää mua sokkotreffeille...Ihan kamalaa...:o/

      • ..kampissa on tuttuja ehkä eniten.. mä en sinne eksy..pikemminkin öö..no en mä eksy.. tuttuu seutuu..

        mixet menis sokkotreffeille?


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..kampissa on tuttuja ehkä eniten.. mä en sinne eksy..pikemminkin öö..no en mä eksy.. tuttuu seutuu..

        mixet menis sokkotreffeille?

        treffiseurani...En tahdo iltaa istua jonkun seurassa vain pelkästä kohteliaisuudesta...Huh...en tänään ;o)) Ystävillä on pakkomielle saada mulle mies:o/...Saada mut unohtamaan...Pahus...
        Kallio on mun entisaikojen seutuu..Mä suosin sitä;o)))...


      • kipparinoma kirjoitti:

        treffiseurani...En tahdo iltaa istua jonkun seurassa vain pelkästä kohteliaisuudesta...Huh...en tänään ;o)) Ystävillä on pakkomielle saada mulle mies:o/...Saada mut unohtamaan...Pahus...
        Kallio on mun entisaikojen seutuu..Mä suosin sitä;o)))...

        ..jos ne sun puolesta valitsee juuh.. mut sokkotreffit yleensä..on ookoo mut kuitenki jotain pitäs tietää.. kallioon joo sinne mä meen.. myöskin..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..jos ne sun puolesta valitsee juuh.. mut sokkotreffit yleensä..on ookoo mut kuitenki jotain pitäs tietää.. kallioon joo sinne mä meen.. myöskin..

        Tai sit minulta puuttuu seikkailumieli...aivan kokonaan...Itsesuojeluvaistoako???


      • kipparinoma kirjoitti:

        Tai sit minulta puuttuu seikkailumieli...aivan kokonaan...Itsesuojeluvaistoako???

        ..seikkailumielesi takasin.. kai sulla sellanen joskus on ollut?..
        pervokki on pikku seikkailija..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..seikkailumielesi takasin.. kai sulla sellanen joskus on ollut?..
        pervokki on pikku seikkailija..

        Toki kohelentilla on seikkailumieltä...Eilenkin olin kirkossa todistamassa sotilasvalaa...Sieltä lähtiessäni kompastuin kynnykseen ja komia uniformumies kaappasi mut syliinsä...Seikkailumielisenä olisin tehnyt jotain muuta kuin vain nolona pyydellyt anteeksi...Mutta voih...mä karkasin tilanteesta ja suljin korvani komistuksen kommenteille:o/


      • kipparinoma kirjoitti:

        Toki kohelentilla on seikkailumieltä...Eilenkin olin kirkossa todistamassa sotilasvalaa...Sieltä lähtiessäni kompastuin kynnykseen ja komia uniformumies kaappasi mut syliinsä...Seikkailumielisenä olisin tehnyt jotain muuta kuin vain nolona pyydellyt anteeksi...Mutta voih...mä karkasin tilanteesta ja suljin korvani komistuksen kommenteille:o/

        ..karkasit tilanteesta.. kun mä oon yrittänyt muutamaa naista viime aikoina.. nekin on "karanneet" tilanteesta.. harmittaa..mutta minkäs teet..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..karkasit tilanteesta.. kun mä oon yrittänyt muutamaa naista viime aikoina.. nekin on "karanneet" tilanteesta.. harmittaa..mutta minkäs teet..

        jos sä olisisit ollu se uniformumies...En mä Pervokilta...Tutulta huuhaalta...;o))


      • kipparinoma kirjoitti:

        jos sä olisisit ollu se uniformumies...En mä Pervokilta...Tutulta huuhaalta...;o))

        ..mulla uniformuja..nahkapuku vaa,.


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..mulla uniformuja..nahkapuku vaa,.

        vastustaa...;o))))))))))


      • kipparinoma kirjoitti:

        vastustaa...;o))))))))))

        ..nahkapukuu vai uniformuu?.. vai onko nahkapuku uniformu kans?


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..nahkapukuu vai uniformuu?.. vai onko nahkapuku uniformu kans?

        ja tarkoitin sun nahkapukuu;o)))


      • kipparinoma kirjoitti:

        ja tarkoitin sun nahkapukuu;o)))

        ..tapauksessa se vähän tietysti riippuu.. kuka tykkää mistäkin.. näin on nahkiaiset..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..tapauksessa se vähän tietysti riippuu.. kuka tykkää mistäkin.. näin on nahkiaiset..

        Nahkapuku kuitenkin ehdottomasti paras!!!!!!


      • kipparinoma kirjoitti:

        Nahkapuku kuitenkin ehdottomasti paras!!!!!!

        ..mää meen nyt pistää nahkapuvun naulaa ja lepäilee vähäx aikaa.. sit suihkeliin ja sit radalle.. viettää synttäreitä..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..mää meen nyt pistää nahkapuvun naulaa ja lepäilee vähäx aikaa.. sit suihkeliin ja sit radalle.. viettää synttäreitä..

        halaa onnoitteluksi..halaa kunnolla:o)


      • kipparinoma kirjoitti:

        halaa onnoitteluksi..halaa kunnolla:o)

        ..luut rutajaa.. siis rutisee..mut nyt pittää häippästä..


    • sweet_lemon...

      onnea jälkikäteen :)
      Lääkitse ja tuuleta aivosi sillee sopivasti vaan, vaikka kummassakin..

      • ..kiitosta vaan.. onnea tarvitaan.. mut nyyt pitää mennä lepäilee..


      • Dj Pervo

    • nylkkäri

      kaunis taRINA ja halusin olla sankaRINA.
      mutta se siitä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe