..huuhaarunoo perjantaiksi vaikka kuinka pinnistin päätin olla enempää pinnistämättä pelkäen runojen tulevan housuun..päätin siis vain pohtia tämän päivän toimia..
koska vietän syndejä vähän myöhässä ja frendit lainaa ovat luvanneet.. siis tarjota..en toki kotiin jaksa jäädä vaan lähtee radalle aivoja tuulettaa ja lääkitsee..
mutta missä meen tänään??..kampissa vai kalliossa..vai kummassakin???
koska en keksinyt..
24
565
Vastaukset
- SYNTYMÄPÄIVÄÄ.
PERVOKKI. ET OLE LÄHETTÄNYT, MINULLE KUTSU
KORTTIA??MIKSI? OLEN JÄRKYTTYNY!!!INHOATKO
MINUA...VARPUNEN..en oo oikeestaan kenellekään lähettänyt mitään kutsu korttii jos muistavat niin muistavat... enhän minä sua inhoo..
en inhoo ketään paitsi idiootteja..
- kipparinoma
Mä eksyin sinne jokuaika sitten....:o/
Mua houkutellaan ihan kamalan kovasti bailaamaan...Ystävät yrittää mua sokkotreffeille...Ihan kamalaa...:o/..kampissa on tuttuja ehkä eniten.. mä en sinne eksy..pikemminkin öö..no en mä eksy.. tuttuu seutuu..
mixet menis sokkotreffeille?- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..kampissa on tuttuja ehkä eniten.. mä en sinne eksy..pikemminkin öö..no en mä eksy.. tuttuu seutuu..
mixet menis sokkotreffeille?treffiseurani...En tahdo iltaa istua jonkun seurassa vain pelkästä kohteliaisuudesta...Huh...en tänään ;o)) Ystävillä on pakkomielle saada mulle mies:o/...Saada mut unohtamaan...Pahus...
Kallio on mun entisaikojen seutuu..Mä suosin sitä;o)))... kipparinoma kirjoitti:
treffiseurani...En tahdo iltaa istua jonkun seurassa vain pelkästä kohteliaisuudesta...Huh...en tänään ;o)) Ystävillä on pakkomielle saada mulle mies:o/...Saada mut unohtamaan...Pahus...
Kallio on mun entisaikojen seutuu..Mä suosin sitä;o))).....jos ne sun puolesta valitsee juuh.. mut sokkotreffit yleensä..on ookoo mut kuitenki jotain pitäs tietää.. kallioon joo sinne mä meen.. myöskin..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..jos ne sun puolesta valitsee juuh.. mut sokkotreffit yleensä..on ookoo mut kuitenki jotain pitäs tietää.. kallioon joo sinne mä meen.. myöskin..
Tai sit minulta puuttuu seikkailumieli...aivan kokonaan...Itsesuojeluvaistoako???
kipparinoma kirjoitti:
Tai sit minulta puuttuu seikkailumieli...aivan kokonaan...Itsesuojeluvaistoako???
..seikkailumielesi takasin.. kai sulla sellanen joskus on ollut?..
pervokki on pikku seikkailija..- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..seikkailumielesi takasin.. kai sulla sellanen joskus on ollut?..
pervokki on pikku seikkailija..Toki kohelentilla on seikkailumieltä...Eilenkin olin kirkossa todistamassa sotilasvalaa...Sieltä lähtiessäni kompastuin kynnykseen ja komia uniformumies kaappasi mut syliinsä...Seikkailumielisenä olisin tehnyt jotain muuta kuin vain nolona pyydellyt anteeksi...Mutta voih...mä karkasin tilanteesta ja suljin korvani komistuksen kommenteille:o/
kipparinoma kirjoitti:
Toki kohelentilla on seikkailumieltä...Eilenkin olin kirkossa todistamassa sotilasvalaa...Sieltä lähtiessäni kompastuin kynnykseen ja komia uniformumies kaappasi mut syliinsä...Seikkailumielisenä olisin tehnyt jotain muuta kuin vain nolona pyydellyt anteeksi...Mutta voih...mä karkasin tilanteesta ja suljin korvani komistuksen kommenteille:o/
..karkasit tilanteesta.. kun mä oon yrittänyt muutamaa naista viime aikoina.. nekin on "karanneet" tilanteesta.. harmittaa..mutta minkäs teet..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..karkasit tilanteesta.. kun mä oon yrittänyt muutamaa naista viime aikoina.. nekin on "karanneet" tilanteesta.. harmittaa..mutta minkäs teet..
jos sä olisisit ollu se uniformumies...En mä Pervokilta...Tutulta huuhaalta...;o))
kipparinoma kirjoitti:
jos sä olisisit ollu se uniformumies...En mä Pervokilta...Tutulta huuhaalta...;o))
..mulla uniformuja..nahkapuku vaa,.
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..mulla uniformuja..nahkapuku vaa,.
vastustaa...;o))))))))))
kipparinoma kirjoitti:
vastustaa...;o))))))))))
..nahkapukuu vai uniformuu?.. vai onko nahkapuku uniformu kans?
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..nahkapukuu vai uniformuu?.. vai onko nahkapuku uniformu kans?
ja tarkoitin sun nahkapukuu;o)))
kipparinoma kirjoitti:
ja tarkoitin sun nahkapukuu;o)))
..tapauksessa se vähän tietysti riippuu.. kuka tykkää mistäkin.. näin on nahkiaiset..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..tapauksessa se vähän tietysti riippuu.. kuka tykkää mistäkin.. näin on nahkiaiset..
Nahkapuku kuitenkin ehdottomasti paras!!!!!!
kipparinoma kirjoitti:
Nahkapuku kuitenkin ehdottomasti paras!!!!!!
..mää meen nyt pistää nahkapuvun naulaa ja lepäilee vähäx aikaa.. sit suihkeliin ja sit radalle.. viettää synttäreitä..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..mää meen nyt pistää nahkapuvun naulaa ja lepäilee vähäx aikaa.. sit suihkeliin ja sit radalle.. viettää synttäreitä..
halaa onnoitteluksi..halaa kunnolla:o)
kipparinoma kirjoitti:
halaa onnoitteluksi..halaa kunnolla:o)
..luut rutajaa.. siis rutisee..mut nyt pittää häippästä..
- sweet_lemon...
onnea jälkikäteen :)
Lääkitse ja tuuleta aivosi sillee sopivasti vaan, vaikka kummassakin..- Dj Pervo
pervokki kirjoitti:
..kiitosta vaan.. onnea tarvitaan.. mut nyyt pitää mennä lepäilee..
Älä missään nimessä kokeile näitä siellä synttäreillä...
http://www.youtube.com/watch?v=mavgqhUn-3I&eurl=
- nylkkäri
kaunis taRINA ja halusin olla sankaRINA.
mutta se siitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674222Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D863804- 433296
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232469Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562313- 482135
- 471828
- 361770
- 301596