Jos taustanne kiinnostaa, niin tutustukaa:
https://www3.nationalgeographic.com/genographic/index.html
Kyseessä on kaikkien aikojen kattavin ihmisen geenihistoriaan ja levittäytymiseen liittyvä tutkimus, jossa kartoitetaan DNA-näytteitä ympäri maailmaa 5 vuoden ajan. Mukaan pääsevät myös asiasta kiinnostuneet pikkurahalla (tuette samalla hyvää asiaa) - ja allekirjoittaneenkin DNA-näyte lähti Houstoniin alkuviikosta :)
Asiasta kiinnostuneille tiedoksi, että Scientific American on julkaissut Ihmisen evoluutiota käsittelevän erikoisnumeron "Becoming Human".
Mistä edeltäjäsi tulivat?
14
873
Vastaukset
- --Antti
Sieltä edeltäjäni tulivat.
illuminatus kirjoitti:
Entäpä vaikka 1000 tai 2000 sukupolvea sitten?
Missä oli illuminaatin suku 2000 sukupolvea sitten. Riittää kun näytät syntymätodistukset kyseisiltä esivanhemmiltasi tuolta ajalta.
sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
Missä oli illuminaatin suku 2000 sukupolvea sitten. Riittää kun näytät syntymätodistukset kyseisiltä esivanhemmiltasi tuolta ajalta.
Kerron sitten kun tulokset valmistuvat.
Ne syntymätodistukset löytyvät meidän genomistamme.illuminatus kirjoitti:
Kerron sitten kun tulokset valmistuvat.
Ne syntymätodistukset löytyvät meidän genomistamme.Minun DNA:ssa lukee esi- isien sarakkeessa että Aatami ja Eeva ovat vanhimat sukulaiseni.
- Sukupuuni on aika lyhyt, sillä Aatamin ja Eevan jälkeen ei löydy DNA:sta enään mitään merkintää.sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
Minun DNA:ssa lukee esi- isien sarakkeessa että Aatami ja Eeva ovat vanhimat sukulaiseni.
- Sukupuuni on aika lyhyt, sillä Aatamin ja Eevan jälkeen ei löydy DNA:sta enään mitään merkintää.Jos olisit mies, etkä turhanpäiväinen paskanpuhuja, niin osallistuisit tuohon tutkimukseen.
Kyllä ne sinulle kertovat, jos genomisi on tieteellisen sensaatio :Dilluminatus kirjoitti:
Jos olisit mies, etkä turhanpäiväinen paskanpuhuja, niin osallistuisit tuohon tutkimukseen.
Kyllä ne sinulle kertovat, jos genomisi on tieteellisen sensaatio :DEn taida osallistua mihinkään N.G:n tutkimuksiin.
sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
En taida osallistua mihinkään N.G:n tutkimuksiin.
Kuten sanoin jo, sinä oletkin turhanpäiväinen paskanpuhuja.
NG ei muuten sitä tutkimusta tee. NG säätiö ainoastaan osaltaan rahoittaa tutkimusta ja tarjoaa sille julkaisukanavan. Vastineeksi NG saa julkaista tutkimuksen tuloksia.
- volume.............
ammatiltasi?
siis, en oleta että olisit joku tutkija tai jotain, ihan huvikseni kysyn!- voi poistaa
illuminatus kirjoitti:
Pahoittelen, mutten kerro. Ammattini ei liity evoluutiobiologiaan.
Tällainen palsta on aivan turha,ketään ei voi kertoa miten maailma on syntynyt.Miksi siis täällä väitellään asiasta johon ei tiedetä vastausta?
Naurettavaa siteerata joitain kirjoituksia tieteen saralta.Ettekö ymmärrä noiden "tutkijoiden" vain tienaavan rahaa väittelemällä ja osoittamalla sitä sun tätä mitä kukaan ei voi todistaa puolin tahi toisin onko se totta vai tarua.
Naurettavia tieteen harrastajia,menkää vaikka ulos kävelemään ja nauttimaan siitäkin vähästä jonka luonto pystyy meille vielä tarjoamaan. voi poistaa kirjoitti:
Tällainen palsta on aivan turha,ketään ei voi kertoa miten maailma on syntynyt.Miksi siis täällä väitellään asiasta johon ei tiedetä vastausta?
Naurettavaa siteerata joitain kirjoituksia tieteen saralta.Ettekö ymmärrä noiden "tutkijoiden" vain tienaavan rahaa väittelemällä ja osoittamalla sitä sun tätä mitä kukaan ei voi todistaa puolin tahi toisin onko se totta vai tarua.
Naurettavia tieteen harrastajia,menkää vaikka ulos kävelemään ja nauttimaan siitäkin vähästä jonka luonto pystyy meille vielä tarjoamaan.Viestisi on tosiaan täysin turhaa hölinää.
>>Tällainen palsta on aivan turha,ketään ei voi kertoa miten maailma on syntynyt.Miksi siis täällä väitellään asiasta johon ei tiedetä vastausta? >Naurettavaa siteerata joitain kirjoituksia tieteen saralta.>Ettekö ymmärrä noiden "tutkijoiden" vain tienaavan rahaa väittelemällä ja osoittamalla sitä sun tätä mitä kukaan ei voi todistaa puolin tahi toisin onko se totta vai tarua.>Naurettavia tieteen harrastajia,menkää vaikka ulos kävelemään ja nauttimaan siitäkin vähästä jonka luonto pystyy meille vielä tarjoamaan.illuminatus kirjoitti:
Viestisi on tosiaan täysin turhaa hölinää.
>>Tällainen palsta on aivan turha,ketään ei voi kertoa miten maailma on syntynyt.Miksi siis täällä väitellään asiasta johon ei tiedetä vastausta? >Naurettavaa siteerata joitain kirjoituksia tieteen saralta.>Ettekö ymmärrä noiden "tutkijoiden" vain tienaavan rahaa väittelemällä ja osoittamalla sitä sun tätä mitä kukaan ei voi todistaa puolin tahi toisin onko se totta vai tarua.>Naurettavia tieteen harrastajia,menkää vaikka ulos kävelemään ja nauttimaan siitäkin vähästä jonka luonto pystyy meille vielä tarjoamaan.***En minä täällä maailmansynnystä ole keskustelemassa vaan evoluutioteoriasta - ja siitä tiedetään paljon enemmän kuin luulet. Vastaavasti TIEDETÄÄN, ettei esim. maapalloa, aurinkoa ja ihmistä ole luotu.***
Ja ha vai niin ja kukahan sen pystyy niin varmasti sanomaan, pistäppä todisteet pöydälle, niin katsotaan onks ne kiistattomia tosiasioita.
*** Ei lainkaan - varsinkaan verrattuna raamatun siteeraamiseen. Tiede tarjoaa laadukkainta saatavilla olevaa tietoa. Jos maailmankatsomuksesi on tieteen kanssa ristiriidassa, niin se ei tee tieteestä huonoa tai sen siteeraamisesta naurettavaa.***
Olisikohan taas aika muuttaa tieteellisen evoluutioteorian suuntaa, tiede kun korjaa itseään niin vinha vauhtia ettei tahdo peräsä pysyä :D
*** Tunnen itse alan ammattilaisia, ja olen yliopistokoulutettu. Tiedän, että asioista voidaan saada tietoa niitä tutkimalla. Ja jos raha liikkuisi tiedemaailmassa niin olisin aikanaan sinne tähdännyt itsekin - yksityisellä työnantajalla vain pääsee paljon helpommin jopa moninkertaisiin ansioihin. Tutkijoiden ja muidenkaan akateemisten virkojen palkoissa ei tosiaan ole hurraamista. Ei varsinkaan, jos huomioidaan vaadittava koulutus.***
Niinhän se on että persaukiset akateemikot siellä tiedettä tekee nälkäpalkalla :D
*** Jos tiedonhalu on sinusta naurettavaa, niin en voi kuin pahoitella. Se kertoo kyllä sinusta paljon.
Olen kyllä evoluutiobiologian harrastaja, mutta taidanpa silti tietää ylipäätään tieteen tekemisestä ja tiedemaailmasta kokolailla sinua enemmän.***
Joo varmasti olet harrastaja biologian alalla, mutta tuskimpa tietosi ovat kovinkaan hyvät kun kerran et edes sitäkään tajua, että kaikki biologinen materiaali vaikuttaa suunnitellulta.
Joo, turha se on sinun kanssa keskustella, sinä kun olet evoluutio- aivopesty jo kehdossa.sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
***En minä täällä maailmansynnystä ole keskustelemassa vaan evoluutioteoriasta - ja siitä tiedetään paljon enemmän kuin luulet. Vastaavasti TIEDETÄÄN, ettei esim. maapalloa, aurinkoa ja ihmistä ole luotu.***
Ja ha vai niin ja kukahan sen pystyy niin varmasti sanomaan, pistäppä todisteet pöydälle, niin katsotaan onks ne kiistattomia tosiasioita.
*** Ei lainkaan - varsinkaan verrattuna raamatun siteeraamiseen. Tiede tarjoaa laadukkainta saatavilla olevaa tietoa. Jos maailmankatsomuksesi on tieteen kanssa ristiriidassa, niin se ei tee tieteestä huonoa tai sen siteeraamisesta naurettavaa.***
Olisikohan taas aika muuttaa tieteellisen evoluutioteorian suuntaa, tiede kun korjaa itseään niin vinha vauhtia ettei tahdo peräsä pysyä :D
*** Tunnen itse alan ammattilaisia, ja olen yliopistokoulutettu. Tiedän, että asioista voidaan saada tietoa niitä tutkimalla. Ja jos raha liikkuisi tiedemaailmassa niin olisin aikanaan sinne tähdännyt itsekin - yksityisellä työnantajalla vain pääsee paljon helpommin jopa moninkertaisiin ansioihin. Tutkijoiden ja muidenkaan akateemisten virkojen palkoissa ei tosiaan ole hurraamista. Ei varsinkaan, jos huomioidaan vaadittava koulutus.***
Niinhän se on että persaukiset akateemikot siellä tiedettä tekee nälkäpalkalla :D
*** Jos tiedonhalu on sinusta naurettavaa, niin en voi kuin pahoitella. Se kertoo kyllä sinusta paljon.
Olen kyllä evoluutiobiologian harrastaja, mutta taidanpa silti tietää ylipäätään tieteen tekemisestä ja tiedemaailmasta kokolailla sinua enemmän.***
Joo varmasti olet harrastaja biologian alalla, mutta tuskimpa tietosi ovat kovinkaan hyvät kun kerran et edes sitäkään tajua, että kaikki biologinen materiaali vaikuttaa suunnitellulta.
Joo, turha se on sinun kanssa keskustella, sinä kun olet evoluutio- aivopesty jo kehdossa.>>Ja ha vai niin ja kukahan sen pystyy niin varmasti sanomaan, pistäppä todisteet pöydälle, niin katsotaan onks ne kiistattomia tosiasioita.>Olisikohan taas aika muuttaa tieteellisen evoluutioteorian suuntaa, tiede kun korjaa itseään niin vinha vauhtia ettei tahdo peräsä pysyä :D>Niinhän se on että persaukiset akateemikot siellä tiedettä tekee nälkäpalkalla :D>Joo varmasti olet harrastaja biologian alalla, mutta tuskimpa tietosi ovat kovinkaan hyvät kun kerran et edes sitäkään tajua, että kaikki biologinen materiaali vaikuttaa suunnitellulta.>Joo, turha se on sinun kanssa keskustella, sinä kun olet evoluutio- aivopesty jo kehdossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165163
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301910
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351877Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301708Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81244Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1591230
- 301005