mieluisin drinkkisi

tai juomasi

itsekukin saa vastailla?

54

2384

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo vain,

sekä punaviini ja konjakki tilkka.

• Pullopersesika

1/2 l vettä
      1dl appelsiinimehua
      1/2 dl sitruunamehua
      jäitä

Kännäämiseen ihan mikä vaan, vaikka pakkasneste..
      ;)

• kaljaa

menee viikossa, joten ei niin drinkkejä kerkeä maistelemaan, mutta laitetaan yksi herkku: Long Island Ice Tea!!!

• mies_vm56

kunnon viski, esim. Jack Daniels tai sitten tumma olut, vaikka tumma Kozel.

• lempparit

Lonkerosta, jekkubatterystä ja gintonicista tykkään.

• jaffa 2.

kylmä maito 3.

• Juoja-9

On ehdottomasti pelkkä keltainen jaffa-ravintolassakin.

• Jihuuu

Kun en oikein alkoholin mausta välitä, niin toi marianne on herkkua makeannälkäiselle :D Tosin siitäkin on näemmä eri versioita eri kuppiloissa, jossain on saanut pahanmakusen drinksun tuota tilatessaan :X Mutta kotioloissa ja näin raskaanakin soveltuvaksi versioksi soveltuu marianne-karkit ja kylmä maito, ah :D

• JÄILLÄ

KIVAA NUOLESKELLA LASIN REUNOILTA!

• neito82

kotosalla:
      1.maito
      2.vesi
      3.jaffa
      viihteellä:
      1.päärynä sidukka
      2.valkovenäläinen
      3.salmari

• ikuisuussuosikkini..

..on raikas & kylmä vesi jääpaloilla. En tajua joka aterialla 'Juissia' tms. muita sokerilitkuja lotkivia.

Alkoholipitoisista drinksujen osalta kolmen kärki on pitkään pysynyt samana: 3. hyvä punkku, 2. caipiroska ja 1. (ikuisuussuosikki) gintonic. Äitelän makeista drinksuista en välitä.

Punkkukiintiö kyllä tuli eilisissä bileissä aika hyvin täyteen vähäksi aikaa.;D

• älykkyyden

yksi piirre ollut se, että suhtautuu avarakatseisesti erilaisiin tapoihin ja elämäntyyleihin?

• Voisitko selventää,
        älykkyyden kirjoitti:

yksi piirre ollut se, että suhtautuu avarakatseisesti erilaisiin tapoihin ja elämäntyyleihin?

..kun kommenttisi ei ihan nyt auennut minulle? Onko Juissi mahdollisesti suosikkisi?

• ???
        Voisitko selventää, kirjoitti:

..kun kommenttisi ei ihan nyt auennut minulle? Onko Juissi mahdollisesti suosikkisi?

Mehua arvatenkin...

Mitä se ketään liikuttaa, mitä kukakin juo tai on juomatta ateriansa kanssa?

• jookos...
        ??? kirjoitti:

Mehua arvatenkin...

Mitä se ketään liikuttaa, mitä kukakin juo tai on juomatta ateriansa kanssa?

..kenkkuilla turhaan.;) Menee naurettavuuden puolelle muuten.

En minä sokerimehujen juojia dissaile yhtään, vaikka inhoankin Juissia.;D

• ???
        jookos... kirjoitti:

..kenkkuilla turhaan.;) Menee naurettavuuden puolelle muuten.

En minä sokerimehujen juojia dissaile yhtään, vaikka inhoankin Juissia.;D

mutta et vaan ymmärrä. ok.

• en ymmärrä,
        ??? kirjoitti:

mutta et vaan ymmärrä. ok.

..Juissi- mehuun ateriajuomana mieltyneitä. Itse ilmeisestikin pidät ko. mehujuomasta, ainakin jos jotakin on pääteltävissä kiihkeästä asenteestasi aiheeseen? ;D

• ???
        en ymmärrä, kirjoitti:

..Juissi- mehuun ateriajuomana mieltyneitä. Itse ilmeisestikin pidät ko. mehujuomasta, ainakin jos jotakin on pääteltävissä kiihkeästä asenteestasi aiheeseen? ;D

Olikohan tässä jostain pro-juissi-liikkestä kyse... hmmm *muistellaanpa* ... ei.

;)

• sulla sitten..
        ??? kirjoitti:

Olikohan tässä jostain pro-juissi-liikkestä kyse... hmmm *muistellaanpa* ... ei.

;)

..tuossa oikein oli kyse? Voisitko ystävällisesti selventää tietämätöntä.

Keskustelun aiheena oli juomamieltymykset. Miten nuo älykkyys- pölinäsi liittyvät siihen?

Kerro edes omat juomamieltymyksesi, kun kerran ketjuun tulet keskutelemaan.;)

• ???
        sulla sitten.. kirjoitti:

..tuossa oikein oli kyse? Voisitko ystävällisesti selventää tietämätöntä.

Keskustelun aiheena oli juomamieltymykset. Miten nuo älykkyys- pölinäsi liittyvät siihen?

Kerro edes omat juomamieltymyksesi, kun kerran ketjuun tulet keskutelemaan.;)

miten älykkyys liittyy mihinkään? monellakin tapaa kaikkeen, luulisin.

alkoholittomista maito.
        a-holillisista ... no, niitä on niin monia.

• ???

• Olet ilmeisesti yksi..
        ??? kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000009&posting=22000000018679197

^ eiks toi oo sun? ^

..palstan tarkkasilmäisistä havainnoitsijoista. Oikeastaan ihailen kykyäsi panna noin tarkkaan merkille tiettyjen nikittömien kirjoittajienkin kirjoituksia, koska tiedän, etten itse pystyisi samaan koskaan.;)

Lapsikin huomaisi kuitenkin puheistasi nyt, että tarkoituksenasi on vain haastaa riitaa. Huolimatta luultavasti vahvasta toiveestasi, minä en aio osallistua sapeleiden heilutteluun kanssasi.;D

Jos älykkyydestä/suvaitsevaisuudesta kerran puhutaan, lisään siihen vain, että myös suhteellisuudentaju on musta yksi älykkyyden oleellinen osa.

Suhteellisuudentaju nimittäin ns. avittaa ihmistä mm. ymmärtämään kulloinkin sanottujen/ kirjoitettujen asioiden todellisen merkityksen nimenomaan suhteessa kulloiseenkin kontekstiin. Voimakkaiden emoootioiden vallassa olevat ihmiset eivät tietty tuota ymmärrä.

• ???
        Olet ilmeisesti yksi.. kirjoitti:

..palstan tarkkasilmäisistä havainnoitsijoista. Oikeastaan ihailen kykyäsi panna noin tarkkaan merkille tiettyjen nikittömien kirjoittajienkin kirjoituksia, koska tiedän, etten itse pystyisi samaan koskaan.;)

Lapsikin huomaisi kuitenkin puheistasi nyt, että tarkoituksenasi on vain haastaa riitaa. Huolimatta luultavasti vahvasta toiveestasi, minä en aio osallistua sapeleiden heilutteluun kanssasi.;D

Jos älykkyydestä/suvaitsevaisuudesta kerran puhutaan, lisään siihen vain, että myös suhteellisuudentaju on musta yksi älykkyyden oleellinen osa.

Suhteellisuudentaju nimittäin ns. avittaa ihmistä mm. ymmärtämään kulloinkin sanottujen/ kirjoitettujen asioiden todellisen merkityksen nimenomaan suhteessa kulloiseenkin kontekstiin. Voimakkaiden emoootioiden vallassa olevat ihmiset eivät tietty tuota ymmärrä.

tarkoitus haastaa riitaa. kunhan pisti silmään ja muistui mieleen asioita.

on vähän liioiteltua puhua vahvoista toiveista tai voimakkaista emootioista. otetaan leikki leikkinä...

btw, musta tuntuu ettei sapeleiden kalistelu täysin vastenmielistä sinulle ole.

• tuolle kolmelle..
        Olet ilmeisesti yksi.. kirjoitti:

..kysymysmerkille:

Tuo, mitä sä nyt tossa aloit harrastaa on muuten just sitä ihan turhaksi katsottavaa ns.'chattailua'. Mua ei chattailut sinänsä ole häirinnyt koskaan, mut jos a.) keskustelijan juttu ei itseasiallisesti liity mitenkään jo käytyyn keskusteluun ja lisäksi vielä b.) hänen tarkoituksensa on ainoastaan haastaa riitaa, niin tuo on musta aika turhaa.

Noh "???", sainhan minä sinut sentään kertomaan jotakin omista juomamieltymyksistäsikin kuitenkin.;)

• Mä diggailen..
        ??? kirjoitti:

tarkoitus haastaa riitaa. kunhan pisti silmään ja muistui mieleen asioita.

on vähän liioiteltua puhua vahvoista toiveista tai voimakkaista emootioista. otetaan leikki leikkinä...

btw, musta tuntuu ettei sapeleiden kalistelu täysin vastenmielistä sinulle ole.

..yli kaiken terävistä älyllisistä väittelyistä.;) Juu, sellasesta "sapeleiden kalistelusta" mä tykkään aidosti.:)

Sen sijaan en yleensä nauti ainoastaan henkilökohtaiselle tasolle menevästä ts. niinsanotusti "ei -johonkin konkreettiseen_ asiaan_ liittyvästä" matsailusta yhtään.

• mulle
        Mä diggailen.. kirjoitti:

..yli kaiken terävistä älyllisistä väittelyistä.;) Juu, sellasesta "sapeleiden kalistelusta" mä tykkään aidosti.:)

Sen sijaan en yleensä nauti ainoastaan henkilökohtaiselle tasolle menevästä ts. niinsanotusti "ei -johonkin konkreettiseen_ asiaan_ liittyvästä" matsailusta yhtään.

happitelttoja tarvitsemattomalle kouluja käyneelle mitä tarkoittaa nuo alaviivaukset_sanojen_välillä, ollaanko silloin yläilmoissa muiden yläpuolella vai lyödäänkö täällä vain sanaa lakoon jonka jotain pitäisi tarkoittaa..?

Ja nuo yksinkertaiset hipsukat kertoo omaa tarinaa jostain tiukan koodin tarinoijasta, melkein jo arvaan keskusteluun osallistujan höpöttäjän..=)

• liihottamisesta..
        mulle kirjoitti:

happitelttoja tarvitsemattomalle kouluja käyneelle mitä tarkoittaa nuo alaviivaukset_sanojen_välillä, ollaanko silloin yläilmoissa muiden yläpuolella vai lyödäänkö täällä vain sanaa lakoon jonka jotain pitäisi tarkoittaa..?

Ja nuo yksinkertaiset hipsukat kertoo omaa tarinaa jostain tiukan koodin tarinoijasta, melkein jo arvaan keskusteluun osallistujan höpöttäjän..=)

.. en tiedä, mutta minä varmaan liikun nyt kuitenkin hiukan eri ilmanalassa tuon nikillä kolme kysymysmerkkiä esiintyvän kanssa.;D Valitettavasti en osaa antaa vastausta kysymykseen.

Kerrohan sinä sitten minulle, että minkälainen ihminen juuri sinusta on riidanhaluinen ihminen?

PS.Eiks elämä olekin kiva juttu? Musta on ainakin.:)

• arvaavasi keskusteluun..
        liihottamisesta.. kirjoitti:

.. en tiedä, mutta minä varmaan liikun nyt kuitenkin hiukan eri ilmanalassa tuon nikillä kolme kysymysmerkkiä esiintyvän kanssa.;D Valitettavasti en osaa antaa vastausta kysymykseen.

Kerrohan sinä sitten minulle, että minkälainen ihminen juuri sinusta on riidanhaluinen ihminen?

..osallistuneen "höpöttäjän" (khm..sanavalinnat..suvaitsevaisuus..kohteliaisuus..), niin laitas ihmeessä omiakin tunnistetietojasi esiin!

Voitais tässä moikkailla paremminkin.;D

• tarkoitit höpöttäjällä..
        arvaavasi keskusteluun.. kirjoitti:

..osallistuneen "höpöttäjän" (khm..sanavalinnat..suvaitsevaisuus..kohteliaisuus..), niin laitas ihmeessä omiakin tunnistetietojasi esiin!

Voitais tässä moikkailla paremminkin.;D

..minua, etkä tuota nimim. "???" tyyppiä.:)

• ???
        liihottamisesta.. kirjoitti:

miksi käytät _noita_viivoja? kun käytät niitä kuitenkin lähes joka viestissä. hyppäkö ne siihen sitten itsestään?

• Relaa jo..
        ??? kirjoitti:

miksi käytät _noita_viivoja? kun käytät niitä kuitenkin lähes joka viestissä. hyppäkö ne siihen sitten itsestään?

..vähän.;) Jostakin syystä mua ei jaksa yhtään kiinnostaa esim. sen kaltaiset seikat, kuin että miksi sinä aloitat otsikot pienellä alkukirjaimella.;D

Maailmassa on monta ihmeellistä ja kummallista asiaa, eikös? Hyvää päivänjatkoa sullekin.:)

• Maito ja vesi.
      Ai niin ja parhaiten maistuu pepsi kun on edellisenä iltana juonut ison määrän kaljaa ja lonkeroa :D

• hymy:)

liköörikarkki .. purase pien pala pois päästä ja naati :)

• mutta näin se menee

Kovan urheilulurääkin jälkeen uppoaa janoon parhaiten perinteinen lonkero.

Baarissa olutta ja oluiden välissä jäinen jerkku tai jack danielssia

Kun tekee mieli vetää mukava känni juon leijonaa kolalla.

Joskus joutuu korjaan ja siihen sopii mikä tahans siideri parhaiten.

Arki ehtoona ruuan päälle naukkailen joskus netissä pörrätessäni konjakkia.

JOten mulla ei ole mitään ykkösjuttua, niinkuin sanoin tilanteen mukaan.

ai niin jos kukaan ei sitä huomannut niin drinksuilu on ihan ykköstä!

• abso

senkin juopot!

• toki myös..

..oikein mainiota.;D

• Kofeinisti
        toki myös.. kirjoitti:

..oikein mainiota.;D

... yksi kupillinen oikeen pehmeätä Arabicaa, ei maitoa, yksi pala makeutusainetta.

• tiituska80

lonkero on paras baarijuoma, en oikein ole paukkujen ystävä.

Muuten vesi ja kahvi maistuvat pahimpaan janoon =)

• Revolveri

Miten aina satutaan vastaamaan samaan aikaan? Omituista ;)

• tiituska80
        Revolveri kirjoitti:

Miten aina satutaan vastaamaan samaan aikaan? Omituista ;)

sattumaa vai todella omituista.. ;)

• Revolveri

Milk On The Rocks, mutta mä oon äijä joten otan maidon kuivana :D

• Revolveri

Tossa aikasemmin olin maito linjalla mutta nyt oli pakko siirtyä kaljaa. Joten mielijuoma muuttu ;D

• alaston kasvatustieteilijä

Kylmä vesi ja drinksuista orgasmi maistuvat parhailta.

• Kotona: Vesi maito ja kahvi Viihteellä : Olut kossu rushhian ja jaloviina kola (kuningasten juoma)

• Rankaisija II

Maito.

• ja...

cappucino.

• adrianleewerkuhn

Lasista ja juomasta riippumatta: Piripintaan.

Ja ruokajuomana vahvasti keskenkäynyt hiivainen kilju.

• lempi

on oma mielijuomani, ja salaisuutena säilyy.. ;)

*pienen pienen lasillisen itsetehtyä lemmenlikööriä ojentaa kuitenkin kaikille palstan keskustelijoille* :)

• lempi

mielijuoma ja drinkki on omasi? :)

• ylhäältäpäin

meni väärään kohtaan tuo äskeinen.
        siis skool kippis ja kulaus!

• ylhäältäpäin

kippis ja kulaus!!

• nektari..

Naisen hunajainen nektari, pehmeiltä ja kosteilta "huulilta" nautittuna...

• lauritz

Mieluisin juomani juotaisiin sen "oikean"naisen kanssa näin kesäillassa musiikkia kuunnellen..
      ainakin olis mieleenjäävin

• felice

ja vodka cranberry maistuvat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4413
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      59
      3162
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2531
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      118
      2368
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      84
      2062
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2033
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1987
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1743
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1637
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1618
    Aihe