..syömään vasemmilla hampaillani tai yhdellä niistää.. liekö tulehtunut kun pari päivää hampaan raossa ollut lihasuikale irtos vasta tänään kun tikulla tökin ja kaivelin.. nyt siellä jotain mätänee kuitenkin ja sattuu.. tämä on inhaa juuri kun tahtosion syödä viinikumikarkkeja ja juoda kylmää kokista.. tämä ei olev REILUA!!!
en pysty..
8
288
Vastaukset
- Alien-8 evk
ensialkuun,ja sitten suullisen raakaa koskenkorvaa.Viinaa ei saa niellä,vaan huljuttelet sitä suussasi kipeän hampaan kohdalla.Desinfioi ja turruttaa kivun mukavasti.
Olen kokeillut ihan oikeasti,ja on toiminut:)..hätään kun löytyiskin koskenkorvaa.. lääkinnällisiin tarkoituksiin.. aina pitäs olla jemmassa mut on hupenevaa sorttii..
- TURVOKKIakin
Kolotus kitusista häipyy kun otat pienen viina-
huikan ja pidät sen suussasi, elikkä desinffioit
sen yläkerran sontaluukun useamman kerran.
Käytä sellaista kognakkia missä ei ole kierre-
korkkia niin ei ole pelkoa viinakierteestä...ei oo mieleeni.. sitä pitäs kirkasta vaa.. ja kierrekorkkihan niissä.. kierre mikä kierre.. pääasia on ettei nielase ettei se kierre ala.. mutta jos viinaa suuhun meneeniin se menee myös tuota putkee pitki alas kans.. turhaa sitä tuhlata..
- huuhaa akat
ei mitään välitä.Omaa ääntä vaan haluavat kuunnella ja saada huomion itseensä.
Kuuma peruna suuhun niin tokenee tulehdukset ja kivut.- outzak
Kyllä mä pervokin vaikean tilanteen huomasin, mutta kun en osannut neuvoa, siksi jätin vastaamatta... Pelkkä sympatia ei oikein hammastuskiin auta...:)))
- räpättämään
outzak kirjoitti:
Kyllä mä pervokin vaikean tilanteen huomasin, mutta kun en osannut neuvoa, siksi jätin vastaamatta... Pelkkä sympatia ei oikein hammastuskiin auta...:)))
niiden toisten räpätätien kanssa tuohon yhteen avaukseen.Kyllä me poikien kanssa saadaan tilanne hallintaan.
- outzak
räpättämään kirjoitti:
niiden toisten räpätätien kanssa tuohon yhteen avaukseen.Kyllä me poikien kanssa saadaan tilanne hallintaan.
Näin pitänee tehdä.. Akat räpättää ja MIEHET hoitaa hommat!!:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541363
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39946Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14610
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26598Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19570Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543