en pysty..

..syömään vasemmilla hampaillani tai yhdellä niistää.. liekö tulehtunut kun pari päivää hampaan raossa ollut lihasuikale irtos vasta tänään kun tikulla tökin ja kaivelin.. nyt siellä jotain mätänee kuitenkin ja sattuu.. tämä on inhaa juuri kun tahtosion syödä viinikumikarkkeja ja juoda kylmää kokista.. tämä ei olev REILUA!!!

8

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alien-8 evk

ensialkuun,ja sitten suullisen raakaa koskenkorvaa.Viinaa ei saa niellä,vaan huljuttelet sitä suussasi kipeän hampaan kohdalla.Desinfioi ja turruttaa kivun mukavasti.

Olen kokeillut ihan oikeasti,ja on toiminut:)

• ..hätään kun löytyiskin koskenkorvaa.. lääkinnällisiin tarkoituksiin.. aina pitäs olla jemmassa mut on hupenevaa sorttii..

• TURVOKKIakin

Kolotus kitusista häipyy kun otat pienen viina-
      huikan ja pidät sen suussasi, elikkä desinffioit
      sen yläkerran sontaluukun useamman kerran.
      Käytä sellaista kognakkia missä ei ole kierre-
      korkkia niin ei ole pelkoa viinakierteestä.

• ..ei oo mieleeni.. sitä pitäs kirkasta vaa.. ja kierrekorkkihan niissä.. kierre mikä kierre.. pääasia on ettei nielase ettei se kierre ala.. mutta jos viinaa suuhun meneeniin se menee myös tuota putkee pitki alas kans.. turhaa sitä tuhlata..

• huuhaa akat

ei mitään välitä.Omaa ääntä vaan haluavat kuunnella ja saada huomion itseensä.
      Kuuma peruna suuhun niin tokenee tulehdukset ja kivut.

• outzak

Kyllä mä pervokin vaikean tilanteen huomasin, mutta kun en osannut neuvoa, siksi jätin vastaamatta... Pelkkä sympatia ei oikein hammastuskiin auta...:)))

• räpättämään
        outzak kirjoitti:

Kyllä mä pervokin vaikean tilanteen huomasin, mutta kun en osannut neuvoa, siksi jätin vastaamatta... Pelkkä sympatia ei oikein hammastuskiin auta...:)))

niiden toisten räpätätien kanssa tuohon yhteen avaukseen.Kyllä me poikien kanssa saadaan tilanne hallintaan.

• outzak
        räpättämään kirjoitti:

niiden toisten räpätätien kanssa tuohon yhteen avaukseen.Kyllä me poikien kanssa saadaan tilanne hallintaan.

Näin pitänee tehdä.. Akat räpättää ja MIEHET hoitaa hommat!!:)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2625
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      402
      2141
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1962
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1724
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      130
      1642
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1611
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1123
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1122
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1029
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe