Kangoo/Partner/Berlingo

mikä näistä

Berlingo, Kangoo ja Partner ovat varsin samanlaisia konsepteiltaan, mutta onko niissä eroa? Samoja osia taitaa olla aika paljon. Olen katsellut tila-autoja ja noissa ainakin riittäisi tilaa.

6

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksi

Berlingo ja Partner ovat täysin samoja autoja. Kangoo on eri auto. Minulla on Berlingo 1,9 D, ahtamaton. Laiska on, mutta tosi tyytyväinen olen. Kulutus alle 6 l/100km. Jos siis et vaadi kovaa kiihtyvyyttä ja vauhtia, suosittelen.

Ostovaiheessa v. -98 kokeilin myös Kangoota, mutta Berlingo istui paremmin käsiini. Ei kai siinäkään mitään vikaa ole.

• ljsdhflk

Citroen Berlingo, Peugeot Partner ja Renault Kangoo. Peugeot olisi minun valinta. En ole kuullut uusista Pösöistä niin paljon negatiivistä, kuin Rellusta ja varsinkin Citikasta.

• pärelinko
        ljsdhflk kirjoitti:

Citroen Berlingo, Peugeot Partner ja Renault Kangoo. Peugeot olisi minun valinta. En ole kuullut uusista Pösöistä niin paljon negatiivistä, kuin Rellusta ja varsinkin Citikasta.

Kyllä Berlingo ja Partner ovat täysin samoja autoja. Itellä Berlingo 2.0 HDI koneella , kulutus 5litran korvissa.Liikkuu vallan mukavasti.Eikä vielä mitään vikoja vm 2001.

• kaksi
        ljsdhflk kirjoitti:

Olen ajanut Berlingolla vuodesta -98, eikä vielä ole ollut mitään vikoja enkä ole kuullut muiltakaan Berlingon omistajilta kuin kehuja. En tosin ole kuullut enkä kysellyt olisko noissa toisissa vikoja. Ei pidä sanoa mitä kuvittelee.

• TT-Citikka
        ljsdhflk kirjoitti:

Sekä kehuttu (=Peugeot Partner) ja moitittu (=Citroen Berlingo) samassa lauseessa samaa autoa. Partner ja Berlingo ovat näes joitakin varustelu ja värieroja lukuunottamatta ihan tismalleen sama auto samoilla moottoreilla. Kangoo on sitten ihan Renaultin oma versio samasta pikkupakettiautosta pikkutila-autoksi -teemasta.

• Rellu5L

Tietenkin PSA, meillä kolmiovinen Berlingo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      324
      8438
    2. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      2735
    3. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      47
      1667
    4. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      175
      1645
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      69
      1507
    6. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      23
      1235
    7. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      1099
    8. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      42
      1085
    9. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      39
      1075
    10. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      82
      1010
    Aihe