Todisteita kristinuskon puolesta

tr-tr

Kristitty ei pelkää kuolemaa.
Tohtoreissakin on uskovia kristittyjä.
Ateistit ovat amiksia.

17

1265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuomasein

      Miksi pelätä kuolemaa kun se tulee yhtä varmasti kuin aamulla pieru.

    • ateistit amiksia?

      en mäkään pelkää kuolema, en oo uskovainen. mitä tohtoreista, ne on mitä ne haluu?
      amiksia jokainen ateisti, tiedätkö mikä on amis???
      hahhahaha, mitä paskaa.

    • ala_mene_metsaan

      Ihmettä sä horiset?

    • "Kristitty ei pelkää kuolemaa."
      Melkein kaikki ainakin jollain tasolla pelkää kuolemaa. Taitaa olla aika vähissä nuo kristityt Suomessakin... Siis jos pelkää kuolemaa--> ei ole kristitty.

      "Tohtoreissakin on uskovia kristittyjä."
      Tohtoreissakin on ei uskovia ateisteja.

      "Ateistit ovat amiksia."
      Mitä yhteistä noilla nyt on? Uskovat kristityt on kai sitten orjamoraalisia lampaita.

    • Atte Ateisti

      Joo.

      WTC-iskun tehneetkään uskovaiset eivät pelänneet kuolemaa. Paratiisi odotti, kuten oli luvattu. Tai niin he luulivat.

      Miksi muuten sotilaspappeja on olemassa? He ovat kautta aikain siunanneet sotakentille menijät, jotta nämä jaksaisivat tappaa oman jumalansa nimiin ja olla pelkäämättä kuolemaa.

      Sairasta.

      Mieluummin rauhan asialla oleva ateisti kuin jumalansa nimissä tappava hihhuli.

    • minä-

      Kristitythän ne nimenomaan pelkää kuolemaa muuten ei olisi mitään tarvetta kehitellä raamattun tapasia satuja. Jos kuolemaa ei pelkäisi, niin miksi pitäs sitten täyttää koko elämä sellasella, että "jos uskottelen itselleni että on joku jumala joka auttaa kuollessa ni kaikki on ok".

      Sellanen joka ei pelkää kuolemaa ei tarvii tommosta itsepetosta ja roskaa. Sellanen ihminen voi ihan hyvin elää ilman mitään jumala ja jeesustelu satujakin.

      • petri.........

        moni ateisti käyttää tuota selityksenä miksi jotkut uskovat,
        täytyy sanoa jotta tuo on niin väärä kuin olla ja voi.

        jos kuoleman jälkeen ei olisi mitään, mitä pelättävää siinä on??.


      • kuolemassa
        petri......... kirjoitti:

        moni ateisti käyttää tuota selityksenä miksi jotkut uskovat,
        täytyy sanoa jotta tuo on niin väärä kuin olla ja voi.

        jos kuoleman jälkeen ei olisi mitään, mitä pelättävää siinä on??.

        olekaan mitään pelättävää. En muista eläissäni ajatelleeni, että kylläpäs minä pelkäänkin kuolevani. Kaikkihan tietävät kuolevansa joskus. Se, että joku ei hyväksy kuolevaisuuttaan ja keksii elämänsä "jatkoksi" satuja ja tarinoita tuonpuoleisessa odottavasta tiesmistä, on taas ihan oma lukunsa. Eikä kiinnosta minua.


      • yhtään,
        petri......... kirjoitti:

        moni ateisti käyttää tuota selityksenä miksi jotkut uskovat,
        täytyy sanoa jotta tuo on niin väärä kuin olla ja voi.

        jos kuoleman jälkeen ei olisi mitään, mitä pelättävää siinä on??.

        jos tietäisit menettäväsi uskosi ennen kuolemaasi?


    • Rausku

      Hmm. Minä kun luulin että usko olisi uskonasia eikä tarvitsisi mitään todisteita :)

      "Kristitty ei pelkää kuolemaa." Taitaapi yllättävän usein pelätäkin.

      "Tohtoreissakin on uskovia kristittyjä." Niin.

      "Ateistit ovat amiksia." Tuo on hyvä! :D

      • E. Vangel

        Kun joku tarina tai juoru alkaa kiertää vähemmän ymmärtävien puheissa korvasta korvaan, kissa muuttuu vaikka hevoseksi. Tämän suuntaisesti kävi tämänkin ketjun aloittajalla.

        Alkuperäinen ajatukseni jossain jutussa oli tällainen:

        On olemassa älykkäämpiä ja vähemmän älykkäitä niin kristityissä kuin ateisteissakin, samoin esim. eri ideologioiden kannattajissa.

        Kun joku pikku ateisti tai sentyyppinen jälleen kerran intti että "uskikset on tyhmii" niin oikaisin vähän esimerkillä: "Kumpi on viisaampi, kristitty tohtori vai amiksen 1. luokalla oleva (näsäviisasteleva) ateisti?

        Tässä ketjussa taas aloitus, jossa ei hirveästi polla säteile :)

        Lisähuomautuksena, amiksessakin on laaja skaala erilaisia älykkyysosamääriä. Jos ei joku ymmärrä.
        Tohtorinväitöskirjaa ei kyllä ihan keskivertotaviksilta synny, kristitty tohtori käyttää myös järkeä, jos ei joku atski sattuisi ymmärtämään :)


      • Rausku
        E. Vangel kirjoitti:

        Kun joku tarina tai juoru alkaa kiertää vähemmän ymmärtävien puheissa korvasta korvaan, kissa muuttuu vaikka hevoseksi. Tämän suuntaisesti kävi tämänkin ketjun aloittajalla.

        Alkuperäinen ajatukseni jossain jutussa oli tällainen:

        On olemassa älykkäämpiä ja vähemmän älykkäitä niin kristityissä kuin ateisteissakin, samoin esim. eri ideologioiden kannattajissa.

        Kun joku pikku ateisti tai sentyyppinen jälleen kerran intti että "uskikset on tyhmii" niin oikaisin vähän esimerkillä: "Kumpi on viisaampi, kristitty tohtori vai amiksen 1. luokalla oleva (näsäviisasteleva) ateisti?

        Tässä ketjussa taas aloitus, jossa ei hirveästi polla säteile :)

        Lisähuomautuksena, amiksessakin on laaja skaala erilaisia älykkyysosamääriä. Jos ei joku ymmärrä.
        Tohtorinväitöskirjaa ei kyllä ihan keskivertotaviksilta synny, kristitty tohtori käyttää myös järkeä, jos ei joku atski sattuisi ymmärtämään :)

        Jep.


      • E. Vangel kirjoitti:

        Kun joku tarina tai juoru alkaa kiertää vähemmän ymmärtävien puheissa korvasta korvaan, kissa muuttuu vaikka hevoseksi. Tämän suuntaisesti kävi tämänkin ketjun aloittajalla.

        Alkuperäinen ajatukseni jossain jutussa oli tällainen:

        On olemassa älykkäämpiä ja vähemmän älykkäitä niin kristityissä kuin ateisteissakin, samoin esim. eri ideologioiden kannattajissa.

        Kun joku pikku ateisti tai sentyyppinen jälleen kerran intti että "uskikset on tyhmii" niin oikaisin vähän esimerkillä: "Kumpi on viisaampi, kristitty tohtori vai amiksen 1. luokalla oleva (näsäviisasteleva) ateisti?

        Tässä ketjussa taas aloitus, jossa ei hirveästi polla säteile :)

        Lisähuomautuksena, amiksessakin on laaja skaala erilaisia älykkyysosamääriä. Jos ei joku ymmärrä.
        Tohtorinväitöskirjaa ei kyllä ihan keskivertotaviksilta synny, kristitty tohtori käyttää myös järkeä, jos ei joku atski sattuisi ymmärtämään :)

        ilmeisesti kieli poskessa tehty avaus ajoi asiansa, koska löytyi yksi hihhuli joka otti jutun tosissaan.

        Mitä se kertoo hihhulin kapasiteetista amis vs. uskisakselila, voi jokainen vetää itse omat johtopäätöksensä.


      • Elwen
        Nas.se kirjoitti:

        ilmeisesti kieli poskessa tehty avaus ajoi asiansa, koska löytyi yksi hihhuli joka otti jutun tosissaan.

        Mitä se kertoo hihhulin kapasiteetista amis vs. uskisakselila, voi jokainen vetää itse omat johtopäätöksensä.

        lienee lähettänyt tämän E.V.:n rakkaan Apostolimme tilalle, ja se ei kyllä anna kovin hyvää kuvaa Herramme resursseista.


      • Elwen kirjoitti:

        lienee lähettänyt tämän E.V.:n rakkaan Apostolimme tilalle, ja se ei kyllä anna kovin hyvää kuvaa Herramme resursseista.

        Apostolin tilalle.


    • Arska

      pientä.

    • Olipa hyviä todisteita. Tässä lisää

      Hitler oli uskova.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe