Voi että miten huonoksi Salkkarit on mennyt.Liian paljon tapahtuu ja lähes joka jaksossa vain negatiivisia asioita.Mitähän ihmettä siellä on tapahtunut "tiimissä"?Onkohan käsikirjoittaja vaihtunut?
Pilalla koko sarja...
Salkkarit mennyt huonoksi
4
1088
Vastaukset
- mennyt huonoksi?
Se on ollut huono sarja aina. Teennäisiä näyttelijöitä, improvisaatiokirjoittajat, jotka eivät ole huomanneet kertaavansa samoja asioita.
Ei kiisselikään miksikään muutu, vaikka kuinka hämmennettäisiin.- mieltä
Mä oon salkkareita seurannut alusta alkaen mutta nyt kyllä on tullut stoppi niitten kattomiselle.. Jotenki tuntuu ihan väkisin väännetyltä kaikki koko sarjassa. Kesälläki pitää tulla iänikuisia salkkareita vielä uusintana.. Ois vaikka kesällä näyttänyt sitä blondi tuli taloon sarjaa, mikä tuli joku ikuisuus sitten..
- ----------
Helpoin tapa savustaa palkankorotuksia toivovat näyttelijät ulos on kirjoittaa roolihahmo hautaan. Näin onkin tapahtunut jo useasti. Jos tuota vauhtia kaikissa kerrostaloyhteisöissä nuoria kuolisi, niin kuoltais pian sukupuuttoon koko kansa. No mutta tosiaan taitaa salkkareiden määrärahat olla vähissä, kun kaikki tapahtumat on samoissa kulisseissa. Eipä tulis itsellä mieleen järjestää hautajaisia jossain kälyisessä kahvilassa viinatarjoiluineen ja kutsua sinne sukulaisten sijaan pelkästään naapureita.
- lkjlkjlk
Varmaan näin onkin mutta veikkaanpa että tuolla linjalla katsojaluvut tulevat romahtamaan melkoisesti.Aivan liikaa synkkiä tapahtumia niin lyhyessä ajassa.Ennen Salkkareissa oli sentään enemmän "todenmukaisuutta" mutta nyt ei enää.
Käsikirjoittaja on täysin ulkona hommastaan ja ehdotan Salkkareille muutosta tiimiin.Seuratkaapa tiiviisti katsojalukuja.Pari-kolme kuukautta samalla linjalla niin eiköhän käsikirjoittaja vaihdukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789