kertokaahan missä jenkkiautossa on keulamerkkinä kotka (vrt. mersu), vai onko missään?
keulamerkki?
7
1096
Vastaukset
- Kotka merkkejä
löytyy vaikka kuinka paljon,eri merkeistäkin esim,Duesenberg 20-37,De Soto,Frazer,Kaiser,Stutz,Plymouth 28-,La Salle 27-40,vuonna 40 fuusioitiin Cadillaciin ja AMC EAGLE 88-98 ja tietysti Saab-Scaniassa on tuo Eagle logo,ei tietenkään kaikissa sellasta konepellissä olevaa keulakoristetta,mutta joissain sellainenkin.
- Kuuno,teiden tukko
Englantilaisessa Rolls-Roycessa on Unelmien keijukainen,keulamerkkinä. Ja Rolls-Roycen Diesel kone on Eagle Mark III.
- John
kiitos kovasti juuri noita keulakoristeita tarkoitinkin
- SimoH
Nokkamerkkinä kotka oli Imperialissa, lähinnä 60-luvulla.
Nokkamerkki näkyy oheisen linkin taustakuvana.
http://www.imperialclub.com/Yr/1960/index.htm
Kyseisen linkin 60-vuosimallisen Imperialin nokassa on suuri hyökkäävä kotka.
Thunderbirdissä on myös kotka, muttei nokkamerkkinä. - Kuuno,teiden tukko
Hienoja koristeita,John. Minä noita yritin hakea,hikipäässä mutta kun noi nuoret on koulussa,ne kyllä löytää mutta minä en. Hyvä että joku osasi hakea oikeat sivut.
- tuotteissa
On noita Kotkia,hänellä oli ymmärrystä,ns. Natsi-Saksan johtoon ja hän sai myös jonkinsortin kunniajäsenen mitalin Saksan silloiselta johdolta vuonna 1940,Henri ei ollut tyhmä mies,hän ymmärsi mistä oli tuolloin kysymys,mutta toisin kävi. Se joka häviää sodan on myös aina syyllinen. Silti Henri oli voittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244