Porin delta autossa tyrivät oikein urakalla joten lopputuloksena oli autonvaihdon myötä myös merkinvaihto.
Kaikki alkoi siitä kun vein fiiattini takuukorjaukseen kylmäkäynnistymisongelmista jolloinka sain tuiman oppitunnin lohkolämmittimen käytöstä. Ei mennyt montaa päivää kun auto hinattiin Porin-delttaan korjattavaksi. Sain auton takaisin ja taas se lopetti toimintansa muutaman päivän päästä. Tälläkertaa autoa ei hinattu
enään Porin-deltan huoltoon vaan kankaanpäähän fiiatin valtuutamaan korjaamoon jossa huoltomies tutkittuaan tovin sanoi että "magneettiventtiili jumittaa ja he tilaavat uuden" Auto tuli hienosti kuntoon.
Viimeinen oli se kun vein taas fiudeni korjattavaksi kun yläkuolokohdan anturi oli hajonnut niin soittivat iltapäivällä että auto on kunnossa mutta ota kaapelit mukaan koska akku on tyhjä!
Olivat lykänneet autoni ulos eivätkä edes yrittäneet ladata akkua tai ehdottaneet että laitetaan uusi akku johon olisin varmasti suostunut sillä tottahan sitä nyt korjaamosta tullut auto avaimesta käyntiin lähtee.
Maksaessani laskun päätin että italoauton pojat voivat tehdä mitä lystävät mutta eivät minun kustannuksellani!
PS: Tämä ei ole TROLLI eikä tämä ole massapostittamista Vaan tämä on ylimielisestä palvelusta ja kohtelusta suivaantuneen halu tuoda epäkohdat yleiseen tietoon. Italoauto tosin harrastaa maton-alle harjaamista sekä pyrkii poistamaan tämänkin viestin.
Delta auton huolto surkea!
15
5045
Vastaukset
- BiiST
Ihan asiaa zättäsit :p Mut eikös tuo ole normaalia ns paska merkeille? Osta hyvä ihminen autoja millä voi ajaa huolettomasti 10vuodenkin kuluttua! Eikä arvo laske kuin jossai deltan myymis paskaläjis -50% EKAN VUON!
- Alfa Romeo
Taas on näköjään teini päästetty tietokoneelle. Haaveile sinä vaan siitä Type-R riisikiposta. Me keskitymme autoihin.
Terv. 159 Q4 & Montreal - mömmö
Alfa Romeo kirjoitti:
Taas on näköjään teini päästetty tietokoneelle. Haaveile sinä vaan siitä Type-R riisikiposta. Me keskitymme autoihin.
Terv. 159 Q4 & MontrealJos keskityt autoihin niin miksi alfa? Eikös ole epävarma peli kuin mikä?
- aha ja vai niin
Siellä on muutkin valitukset sievässä nipussa.
http://www.huoltokorjaamo.fi/index.php?sivu=1 - Anti teltta
OMAA KOKEMUSTA. Stilo (1.9 vm -03) syö öljyä n.0,7 litraa tuhannella kilsalla. Huollossa laittoivat koneeseen ns: jäykät öljyt ja sanoivat että aja 1000 kilsaa niin tsekataan viekö se muka öljyä. Ajoin autolla 1200 kilsaa ja öljy alarajassa. Teltan kommentti oli että tämä konetyyppi saa syödä öljyä jopa 0.86 litraa tonnilla. Kone on kuulemma huoltopäällikön mukaan kunnossa... Öljynvaihto väli 5000 km eli tällä "ehjällä" koneella ei ajeta edes seuraavaan huoltoon ilman öljynlisäystä? Miten voin purkaa kaupan? Mulle nimittäin myytiin kunnossa oleva auto... Teltta ei näköjään vastaa mistään ja takuut ovat silmänlumetta...-korjaukset "purukumilla"
- Ei enää fiattia
Oma käsitykseni on, ettei fiat ole kunnossa koskaan.Usrita malleja olen kokeillut jja sama kokemus kaikista, paitsi 70 luvun mallit olivat eri juttu.Deltan palveluista taitaa olla joka puolella suomea samat kokemukset.Ei muuta kuin mrkkiä vaihtamaan, niin siinä samalla se vaihtuu huoltokin.
- Omistaneena
Ei enää fiattia kirjoitti:
Oma käsitykseni on, ettei fiat ole kunnossa koskaan.Usrita malleja olen kokeillut jja sama kokemus kaikista, paitsi 70 luvun mallit olivat eri juttu.Deltan palveluista taitaa olla joka puolella suomea samat kokemukset.Ei muuta kuin mrkkiä vaihtamaan, niin siinä samalla se vaihtuu huoltokin.
Voin sanoa,että autot toimii. Merkissä pysytään ainiaan..!
- Make 38
Varasin Kuopion Delta Autosta ajan etupyörän laakerin vaihtoa varten. Sain ajan n. viikon päähän ja vikaoireista olimme huoltoneuvojan kanssa samaa mieltä. Kustannusarviota ei annettu, enkä älynnyt sitä pyytääkään koska minulla oli käsitys summan suuruudesta edellisen autoni samanlaisesta korjauksesta.
Korjausaikataulu piti ja kun menin hakemaan autoani, minulle lyötiin eteen 550 euron korjauslasku. Pelkän laakerin vaihdon asemesta autoon oli vaihdettu kokonainen pyärän napa, eli kolmenkympin osan sijasta 350 euron osa minulta asiaa kysymättä. Selitys oli, ettei varaosaa ollut huollon hyllyssä.
Vika oli tiedossa viikkoa aikaisemmin ja sytystulppaan verrattavissa olevan standardiosan olisi ehtinyt tilata, kun vian syy tiedettiin. Lisäksi tunnetun ketjun varaosaliike sijaitsee vain parinsadan metrin päässä Deltan korjaamosta.
Tapahtunutta pahoiteltiin ja korvaukseksi tarjottiin 20 euron alennuskuponkia seuraavan huollon hinnasta! Ziisus! sanon minä.
Enpä aio käyttää näin kalliita 'palveluja' enää ja varoitan muitakin. Pyytäkää ainakin sitova kustannusarvio, ettei käy niin kuin minulle.- oiuou
Mitä tekemistä sun edellisellä autolla on nykyisen auton korjaustavan tai haiinan kanssa.
Vai voishan huoltokin laittaa tuolla periaatteella sulle saman hinnan kuin edelliselle asiakkaalle. - rahan vastines
No, sullahan on uutta osaa tuon rahan edestä autossas.
- nittufaani lottiaani
italijaano,maroraani,ruttumaani,paskolooni vituttas fiatti
- Ehheheehe
Lääkitys...
- hyertyty
Auttaa asiaa kun ottaa ankaran asenteen kun vie autoa DEltalle huoltoon. Ja huom. Tänä päivänä onnistuu tinkiminen huoltohinnoista. Eli sovit etukäteen mitä olet valmis maksamaan. Minä olen sotani heidän kanssaan sotinut ja palvelu on alkanut pelaamaan moitteettomasti. Heillä on niin karmeat listahinnat ettei ole tosikaan mutta suostuvat joustamaan kun avaa suunsa ajoissa.
- Hoh hoijaa...
Suomalaiset ajavat maailman paskimmilla autoilla. Siksi huolloissa, korjaamoilla ja käytettyjen romujen myyntiliikkeissä on pakko asioida ja pettyä jatkuvasti.
- yhyy voi voiyhyyyyy!
Tähän sopii vaha sananlasku "Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis"
Ei ole yllätys ,että Ranskiksia ja Italo kotteroita ostavat saavat kärsiä vioista ja huonosta palvelusta Halvalla ei saa ,kun paskaa !
Ostakaa Toyota niin ei tarvii täällä parkua muille kuinka autoilu potkii päähän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185293MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162750- 102294
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5892025Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1231746Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701342Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411319Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31088Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3901054Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641047