Delta auton huolto surkea!

automulla

Porin delta autossa tyrivät oikein urakalla joten lopputuloksena oli autonvaihdon myötä myös merkinvaihto.

Kaikki alkoi siitä kun vein fiiattini takuukorjaukseen kylmäkäynnistymisongelmista jolloinka sain tuiman oppitunnin lohkolämmittimen käytöstä. Ei mennyt montaa päivää kun auto hinattiin Porin-delttaan korjattavaksi. Sain auton takaisin ja taas se lopetti toimintansa muutaman päivän päästä. Tälläkertaa autoa ei hinattu

enään Porin-deltan huoltoon vaan kankaanpäähän fiiatin valtuutamaan korjaamoon jossa huoltomies tutkittuaan tovin sanoi että "magneettiventtiili jumittaa ja he tilaavat uuden" Auto tuli hienosti kuntoon.

Viimeinen oli se kun vein taas fiudeni korjattavaksi kun yläkuolokohdan anturi oli hajonnut niin soittivat iltapäivällä että auto on kunnossa mutta ota kaapelit mukaan koska akku on tyhjä!

Olivat lykänneet autoni ulos eivätkä edes yrittäneet ladata akkua tai ehdottaneet että laitetaan uusi akku johon olisin varmasti suostunut sillä tottahan sitä nyt korjaamosta tullut auto avaimesta käyntiin lähtee.

Maksaessani laskun päätin että italoauton pojat voivat tehdä mitä lystävät mutta eivät minun kustannuksellani!

PS: Tämä ei ole TROLLI eikä tämä ole massapostittamista Vaan tämä on ylimielisestä palvelusta ja kohtelusta suivaantuneen halu tuoda epäkohdat yleiseen tietoon. Italoauto tosin harrastaa maton-alle harjaamista sekä pyrkii poistamaan tämänkin viestin.

15

5033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BiiST

      Ihan asiaa zättäsit :p Mut eikös tuo ole normaalia ns paska merkeille? Osta hyvä ihminen autoja millä voi ajaa huolettomasti 10vuodenkin kuluttua! Eikä arvo laske kuin jossai deltan myymis paskaläjis -50% EKAN VUON!

      • Alfa Romeo

        Taas on näköjään teini päästetty tietokoneelle. Haaveile sinä vaan siitä Type-R riisikiposta. Me keskitymme autoihin.

        Terv. 159 Q4 & Montreal


      • mömmö
        Alfa Romeo kirjoitti:

        Taas on näköjään teini päästetty tietokoneelle. Haaveile sinä vaan siitä Type-R riisikiposta. Me keskitymme autoihin.

        Terv. 159 Q4 & Montreal

        Jos keskityt autoihin niin miksi alfa? Eikös ole epävarma peli kuin mikä?


    • aha ja vai niin
    • Anti teltta

      OMAA KOKEMUSTA. Stilo (1.9 vm -03) syö öljyä n.0,7 litraa tuhannella kilsalla. Huollossa laittoivat koneeseen ns: jäykät öljyt ja sanoivat että aja 1000 kilsaa niin tsekataan viekö se muka öljyä. Ajoin autolla 1200 kilsaa ja öljy alarajassa. Teltan kommentti oli että tämä konetyyppi saa syödä öljyä jopa 0.86 litraa tonnilla. Kone on kuulemma huoltopäällikön mukaan kunnossa... Öljynvaihto väli 5000 km eli tällä "ehjällä" koneella ei ajeta edes seuraavaan huoltoon ilman öljynlisäystä? Miten voin purkaa kaupan? Mulle nimittäin myytiin kunnossa oleva auto... Teltta ei näköjään vastaa mistään ja takuut ovat silmänlumetta...-korjaukset "purukumilla"

      • Ei enää fiattia

        Oma käsitykseni on, ettei fiat ole kunnossa koskaan.Usrita malleja olen kokeillut jja sama kokemus kaikista, paitsi 70 luvun mallit olivat eri juttu.Deltan palveluista taitaa olla joka puolella suomea samat kokemukset.Ei muuta kuin mrkkiä vaihtamaan, niin siinä samalla se vaihtuu huoltokin.


      • Omistaneena
        Ei enää fiattia kirjoitti:

        Oma käsitykseni on, ettei fiat ole kunnossa koskaan.Usrita malleja olen kokeillut jja sama kokemus kaikista, paitsi 70 luvun mallit olivat eri juttu.Deltan palveluista taitaa olla joka puolella suomea samat kokemukset.Ei muuta kuin mrkkiä vaihtamaan, niin siinä samalla se vaihtuu huoltokin.

        Voin sanoa,että autot toimii. Merkissä pysytään ainiaan..!


    • Make 38

      Varasin Kuopion Delta Autosta ajan etupyörän laakerin vaihtoa varten. Sain ajan n. viikon päähän ja vikaoireista olimme huoltoneuvojan kanssa samaa mieltä. Kustannusarviota ei annettu, enkä älynnyt sitä pyytääkään koska minulla oli käsitys summan suuruudesta edellisen autoni samanlaisesta korjauksesta.
      Korjausaikataulu piti ja kun menin hakemaan autoani, minulle lyötiin eteen 550 euron korjauslasku. Pelkän laakerin vaihdon asemesta autoon oli vaihdettu kokonainen pyärän napa, eli kolmenkympin osan sijasta 350 euron osa minulta asiaa kysymättä. Selitys oli, ettei varaosaa ollut huollon hyllyssä.
      Vika oli tiedossa viikkoa aikaisemmin ja sytystulppaan verrattavissa olevan standardiosan olisi ehtinyt tilata, kun vian syy tiedettiin. Lisäksi tunnetun ketjun varaosaliike sijaitsee vain parinsadan metrin päässä Deltan korjaamosta.
      Tapahtunutta pahoiteltiin ja korvaukseksi tarjottiin 20 euron alennuskuponkia seuraavan huollon hinnasta! Ziisus! sanon minä.
      Enpä aio käyttää näin kalliita 'palveluja' enää ja varoitan muitakin. Pyytäkää ainakin sitova kustannusarvio, ettei käy niin kuin minulle.

      • oiuou

        Mitä tekemistä sun edellisellä autolla on nykyisen auton korjaustavan tai haiinan kanssa.
        Vai voishan huoltokin laittaa tuolla periaatteella sulle saman hinnan kuin edelliselle asiakkaalle.


      • rahan vastines

        No, sullahan on uutta osaa tuon rahan edestä autossas.


    • nittufaani lottiaani

      italijaano,maroraani,ruttumaani,paskolooni vituttas fiatti

      • Ehheheehe

        Lääkitys...


    • hyertyty

      Auttaa asiaa kun ottaa ankaran asenteen kun vie autoa DEltalle huoltoon. Ja huom. Tänä päivänä onnistuu tinkiminen huoltohinnoista. Eli sovit etukäteen mitä olet valmis maksamaan. Minä olen sotani heidän kanssaan sotinut ja palvelu on alkanut pelaamaan moitteettomasti. Heillä on niin karmeat listahinnat ettei ole tosikaan mutta suostuvat joustamaan kun avaa suunsa ajoissa.

    • Hoh hoijaa...

      Suomalaiset ajavat maailman paskimmilla autoilla. Siksi huolloissa, korjaamoilla ja käytettyjen romujen myyntiliikkeissä on pakko asioida ja pettyä jatkuvasti.

    • yhyy voi voiyhyyyyy!

      Tähän sopii vaha sananlasku "Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis"

      Ei ole yllätys ,että Ranskiksia ja Italo kotteroita ostavat saavat kärsiä vioista ja huonosta palvelusta Halvalla ei saa ,kun paskaa !

      Ostakaa Toyota niin ei tarvii täällä parkua muille kuinka autoilu potkii päähän!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe