Minkä bändin haluaisit ehdottomasti nähdä

metallikukko

jos se olisi mahdollista.
Itselle se taitaisi olla legendaarinen Burzum ihan sen kulttiarvon vuoksi.
Vaan haaveeksi taitaa jäädä.

25

2058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalvotaiteilija

      Motörhead. Aina.

      • Lemmy73

        Motörhead myös tänne. Tottakai!


    • ....

      Emperorin.

    • Nimimerkki

      tyypit,jotka kehtaavat soittaa blackthronessa.

    • jussi-ko

      There is only one Black sabbath

    • TOTCFUARTD

      Jaahas. No, Venom alkuperäisessä, 80-luvun alkupuoliskon kokoonpanossaan. Ei siitä pääse yli, ali eikä ympäri...

      • TOTCFUARTD

        ... Mutta koska Venom ei taida enää konsanaan keikkailla alkuperäisessä kokoonpanossaan (tai ainakaan yhtä vetreänä), täytynee toivoa uudempaa retkuetta eli ruattinmaan viikinkejä, Amon Amarthia. Missasin Tuskan-keikkansa aikoinaan - enkä itse asiassa tuohon aikaan tiennyt yhtyeestä mitään. Mutta heti ensimmäisen kuulemani kappaleen jälkeen olin myyty. Nykyään saan liki erektion joistakin Amon Amarthin ralleista. Laadun tae jos mikä. Heh.


    • Punttari

      Amon amarth ja iron maiden olisivat hienoa nähtävää...

    • beltaine

      nähdä useampiakin bändejä, tosin suurin osa niistä jää ikuiseksi haaveeksi. Ikuisia haaveita olisi aito alkuperäinen Misfits, lisäksi vielä Plasmatics ja Dark Throne. Motörhead myös pitäisi vielä päästä näkemään.

    • Niitä monia joita olisi ollut hienoa olla todistamassa joskus bändin alkuajoilta.

      • .,.,.

        ehdottomasti jos pääsisi näkemään

        iron maiden, kiss, led zeppelin, black sabbath, metallica


    • Cornucopia

      Jimi Hendrix Experience tai Led Zeppelin

    • Hungry for heaven

      edesmennyt RAINBOW... mutta metallitaivaassa sitten näen näitten hemmojen keikan.

    • Öövini

      Deep Purple,vaikka vanhoja kurppia onkin,Maiden olis kans nähtävä livenä.

    • Rugli

      Mayhemin De Mysterii dom sathanasin biisit ja seuraavalla kokoonpanolla:
      Dead (vokalisti)
      Euronymous (skeba)
      Vikerness (basso)
      ja Hellhammer (rummut)

      Valittetavasti täysi mahdottomuus, mutta aina saa haaveilla.

      • metallikukko

        oli lähellä mutta peruivat viime hetkellä.

        Tekisivät nyt sen huhutun comebackin ja tulisivat keikalle Suomeen.


    • conspiracy

      Kingin mä haluaisin nähdä aina uudelleen ja uudelleen ja jne.. mutta jos sitä ei lasketa niin judas priest olis ihan kiva kokemus! samoin savatage niiltä ajoilta kun olin itse vielä polven korkuinen..

    • Jami369

      vuonna 1982 :D

    • Kerry King

      Slayer on aina pääsyt menemään ohi, mutta nyt marraskuussa tulen olemaan paikanpäällä, kun Arya ja kumppanit mättää.

    • Pekkala

      Haluaisin nähdä "Reign in blood" konsertin, minulla on tosin dvd, mutta livenä tuo olisi varmasti parasta antia. Toivon, että tulevassa konsertissa on palon tuon levyn biisejä.

    • tietysti

      Sehän on selvä!

    • Kuniz

      Niin monta, ja kokajan tulee lisää. Mutta, Jos yhden voisin nähdä ennen kuolemaani, olisi se ilman muuta kyseenalaistamatta Morbid Angel.

    • slayer92

      kyllä se olis meikäläisenkin unelma. mutta laulaja on vankilassa. minkäs sille mahtaa. mutta kyllä se slayer on nyt pakko nähdä.ja onhan niitä monia muitakin. en nyt tässä rupee luettelemaan.

      • on se

        Burzumin laulaja linnassa? No onneksi sentään muu bändi on vapaana, vai mitä?


    • nam.

      Sen nähdä tahtoisin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2379
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      170
      1510
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1079
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      690
    Aihe