isäni hirtti ittensä 3 vuotta sitten. kaipaan isääni todella paljon vieläkin,mietin että iskä ei näe lapsen lapsia ja ei pääse saattamaan minua alttarille kun menen naimisiin joskus.
muistan kun näin isäni viimeisen kerran(2 viikooa ennen itsemurhaa) niin halattiin iskän kanssa ja iskä sanoi minulle että mä rakastan sua.
olimme isän kanssa tosi tosi läheisiä ja olin isin tyttö enemmän kun äitin tyttö.
olen tosi kiitollinen että sain viettää isäni kanssa viimeisen joulun.
vielä näen aikas usein iskästä unta että hän hirttäytyy minun naaman edessä tai löydän sen hirtettynä.
ja joskus taas nään semmosia unia että iskä olis vielä elossa ja kaikki olisi hyvin.
rakastan sua isi tuut aina olemaan minulle se tärkein ja aina olet sydämmessäni
iskä:(
9
2426
Vastaukset
- surutonmies
hän on aina sinulla mukana, kanssasi rakkaana isänä.
- isän viime syksynä
Ja olen myös samaa vuosimallia. Ikävä on kova ja pelon tunne siitä, että unohtaa iskän äänen, ilmeet ja eleet, on vahva. MInäkin näen paljon lohduttavia unia, mutta myös painajaisia.
Olen miettinyt tulevaisuutta, niin kuin sinäkin: isä ei ole osa sitä, muuten kuin muistona.
olen pahoillani, että menetit isäsi lohduttomalla tavalla. Isäni oli alkoholisoitunut ja kuoli viinaan. Olemme kuitenkin siskoni kanssa pohtineet, ettei isä olisi ehkä halunnut/jaksanut elää enää elämäänsä. Nyt hänellä ja sinun isälläsi on varmasti parempi olla, ja he ovat mukana meidän arjessamme, vaikkemme sitä itse pysty silmällä näkemään.
Junnu Vainion laulun sanoin:
"Kun mennyt oot, niin kuulet,
kai kuiskeen rantamainingin.
Jos uskot enemmän kuin luulet,
siinä sua tervehdin. " - Häpäisijä
Vittu että on törkeää sanoa, että isä on tärkein! Kuka kanssasi haluaisi olla, kun kerran isäsi menee miehesi edelle? Olet tuomittu elämään yksin, kun kerran olet noin röyhkeä.
- sairas
olet kun täytyy tulla tänne mollaamaan surevia ihmisiä. Kyllä se vaan niin on että niitä tärkeimpiä ihmisiä voi olla monia. Ovat erilailla tärkeimpiä.
- Sureva itsekin...
sairas kirjoitti:
olet kun täytyy tulla tänne mollaamaan surevia ihmisiä. Kyllä se vaan niin on että niitä tärkeimpiä ihmisiä voi olla monia. Ovat erilailla tärkeimpiä.
On todella idioottimaista tulla tänne arvostelemaan ihmissuhteiden tärkeydestä. Yhtälailla rakastan koko sydämestäni edesmennyttä isääni, mutta rakastan myös avomiestäni. Molempia eri tavalla. Tuollaiset kirjoitukset saa raivon pintaan. Mene itseesi!
- Aikaisempi
sairas kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa! Sinulla on helvetti OTSAA tulla haukkumaan minua "pahasti sairaaksi" vaikka omat arvosi ovat kuin Stalinilta peräisin! Lienee sanomattakin selvää, että VALITTU ihminen menee jonkun spermasuhteen edelle.
Toivottavasti kaltaisesi perverssit kuolevat sukupuuttoon. - xxx111xxx
Sureva itsekin... kirjoitti:
On todella idioottimaista tulla tänne arvostelemaan ihmissuhteiden tärkeydestä. Yhtälailla rakastan koko sydämestäni edesmennyttä isääni, mutta rakastan myös avomiestäni. Molempia eri tavalla. Tuollaiset kirjoitukset saa raivon pintaan. Mene itseesi!
Vai että "idioottimaista"? Mikä VITTU sinä debiili luulet olevasi? Et näytä ymmärtävän maailmasta tuon taivaallista.
Toivottavasti et lisäänny / ole lisääntynyt. - Sama
Aikaisempi kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa! Sinulla on helvetti OTSAA tulla haukkumaan minua "pahasti sairaaksi" vaikka omat arvosi ovat kuin Stalinilta peräisin! Lienee sanomattakin selvää, että VALITTU ihminen menee jonkun spermasuhteen edelle.
Toivottavasti kaltaisesi perverssit kuolevat sukupuuttoon.Nyt meni nämä kirjoitukset jo pikkuisen yli...
- Pertti Ahma
Sama kirjoitti:
Nyt meni nämä kirjoitukset jo pikkuisen yli...
Kaiva itsellesi hauta, senkin rienaaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881651
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1791234Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789