Millaiseen kysymykseen

lempi

haluaisit vastata? ole hyvä, ja esitä kysymys vastauksineen ;) myös muiden osallistumista keskusteluun saa pyytää tietysti..

36

1670

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dayum

muna vai kana?

Muna tietenkin. Miksikö? Siksi että ensin oli Aatami ja Eeva luotiin vasta jälkeenpäin.

• AlmandaN

Olla totta että sinä kerroit tuon faktan, oli pakko huutaa kummityttö tietsikan ääreen, kun meitä AINA vaivannut asia ratkesi nyt, Että sinä, huhhuh!

Kiitos Sofiankin puolesta!

• kysymys...

Tuota on kysytty palstalla jo. Vastauksista KUKKO oli järkevin.

• AlmandaN
        AlmandaN kirjoitti:

Olla totta että sinä kerroit tuon faktan, oli pakko huutaa kummityttö tietsikan ääreen, kun meitä AINA vaivannut asia ratkesi nyt, Että sinä, huhhuh!

Kumtsitypy sanos et joku hymiö pitäis perään laittaa, mistä lie gerbusivuilta oppinut.

No laitetaan nyt, ;DDDDDDDDDD

• dayum
        AlmandaN kirjoitti:

kiva että jaksan vieläkin hämmästyttää sinua ja antaa sinulle - siis ahaa-elämyksiä.

• dayum
        kysymys... kirjoitti:

Tuota on kysytty palstalla jo. Vastauksista KUKKO oli järkevin.

oli näköjään kysytty ja hymy:) oli ollut samaa mieltä kanssani.

• dayum
        AlmandaN kirjoitti:

Kumtsitypy sanos et joku hymiö pitäis perään laittaa, mistä lie gerbusivuilta oppinut.

No laitetaan nyt, ;DDDDDDDDDD

ala kysyä minulta seuraavaa: tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan, pitkin polkuu poloista rinnallasi tarpomaan, elinkautistani seurassasi päivästä päivään lusimaan, aamuteesi kanssas jakamaan?

Vastaa!!

:)

• AlmandaN
        dayum kirjoitti:

ala kysyä minulta seuraavaa: tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan, pitkin polkuu poloista rinnallasi tarpomaan, elinkautistani seurassasi päivästä päivään lusimaan, aamuteesi kanssas jakamaan?

Vastaa!!

Niin uskomatonta, sisäinen ääni käski tulla juuri tähän viestiin joten;

TAHDON!!!

• AlmandaN
        AlmandaN kirjoitti:

TAHDON!!!

Muistin juuri että bhava haluaa minut kunigattarekseen ja...!

Sentään olla kuningatar, nyt mietityttää ja mietinkin pitkään!

Ymmärräthän!D

• dayum
        AlmandaN kirjoitti:

TAHDON!!!

hassua tyttöbakteeriani :)
        Olit niin innoissasi ettet käsittänyt viestiäni, minähän kysyin SINULTA, että miksi et jo kysy MINULTA sitä esittämääni kysymystä.

Sitten mun piti vastata siihen, että...

Mutta sydämessäni läikähti kun luin vastauksesi :)

• dayum
        AlmandaN kirjoitti:

Muistin juuri että bhava haluaa minut kunigattarekseen ja...!

Sentään olla kuningatar, nyt mietityttää ja mietinkin pitkään!

Ymmärräthän!D

mitään väliä vaikka pohtisitkin jotakin kuningatar-titteliä.

Se mitä sanoit ekaksi, otetaan. Sitä ei voi perua.

• AlmandaN
        dayum kirjoitti:

hassua tyttöbakteeriani :)
        Olit niin innoissasi ettet käsittänyt viestiäni, minähän kysyin SINULTA, että miksi et jo kysy MINULTA sitä esittämääni kysymystä.

Sitten mun piti vastata siihen, että...

Mutta sydämessäni läikähti kun luin vastauksesi :)

Miksi minä en kysynyt sinulta, vaan kysyin kysymyksesi nin ku siis tota, mites se nyt oikein sit menikään, juu niin, kysyinki kysymällä itseltäni. Juu näinhän se menikin!

Kieles olis kumminki mennyt solmuun kyssäristäni, vaikka oonkin aikas haka nois kielareissa niin en takaa et sen oisin avattua saanut ja sun kaa en enää tapaturmaklinikalle lähde, viime reissu jo oli niin nöyryttävä, että sun "piip" piti jäädä niin pahasti nalkkiin mun...että hävetti!

• dayum
        AlmandaN kirjoitti:

Miksi minä en kysynyt sinulta, vaan kysyin kysymyksesi nin ku siis tota, mites se nyt oikein sit menikään, juu niin, kysyinki kysymällä itseltäni. Juu näinhän se menikin!

Kieles olis kumminki mennyt solmuun kyssäristäni, vaikka oonkin aikas haka nois kielareissa niin en takaa et sen oisin avattua saanut ja sun kaa en enää tapaturmaklinikalle lähde, viime reissu jo oli niin nöyryttävä, että sun "piip" piti jäädä niin pahasti nalkkiin mun...että hävetti!

Kysy niin testataan sitten vähän tuonnempana oletko miten haka kielareissa. Nyyh, mäkin olin joskus kuulemma hyvä, ainakin yhden mielestä, mut kun nyt ei oo saanu edes treenailla );

Niin ja se mun kieleni jäi kiinni sen takia, olenhan sitä yrittänyt tolkuttaa sinulle, kun sulla on se lävistys sun... niin sen takia mun kieli jäi nalkkiin. Kiitti vaan ja kivat sulle. Vaikka kivaahan se oli siihen asti :)

• AlmandaN
        dayum kirjoitti:

Kysy niin testataan sitten vähän tuonnempana oletko miten haka kielareissa. Nyyh, mäkin olin joskus kuulemma hyvä, ainakin yhden mielestä, mut kun nyt ei oo saanu edes treenailla );

Niin ja se mun kieleni jäi kiinni sen takia, olenhan sitä yrittänyt tolkuttaa sinulle, kun sulla on se lävistys sun... niin sen takia mun kieli jäi nalkkiin. Kiitti vaan ja kivat sulle. Vaikka kivaahan se oli siihen asti :)

Tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan, pitkin polkuu poloistasi tarpomaan, elinkautistani seurassasi päivästä päivään lusimaan, aamuteesi kanssasi jakamaan. perskules, oon tainnut saada auringonpistoksen, tuntuu niin sekavalta toi polla.;D

Että sit viel irrotuksen jälkeen menit ja nielasit koruni, en ookkaan muistanut kertoo sulle, lääkärin määrämä levolac annos oli 25ml eikä 25cl kuten taisin sulle vahingossa sanoa. Tottakai huomasit, huomasithan?

• dayum
        AlmandaN kirjoitti:

Tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan, pitkin polkuu poloistasi tarpomaan, elinkautistani seurassasi päivästä päivään lusimaan, aamuteesi kanssasi jakamaan. perskules, oon tainnut saada auringonpistoksen, tuntuu niin sekavalta toi polla.;D

Että sit viel irrotuksen jälkeen menit ja nielasit koruni, en ookkaan muistanut kertoo sulle, lääkärin määrämä levolac annos oli 25ml eikä 25cl kuten taisin sulle vahingossa sanoa. Tottakai huomasit, huomasithan?

Tahdon.

Epäilin kyllä ettei mahda olla annostus kohillaan, niin paljon tuli istuttua kaakeleita laskeksimassa. Sokeasti luotin suhun, tässä tulos.

Eikä se sun sekavuus johdu mistään auringonpistoksesta vaan siitä saamastasi lidokaiinista jota sinulle annettiin siihen sydämesi rytmihäiriöön. Jonka sait kun luulit mun tulevan - luoksesi.

Öitä, ehkä jo tapaan sinut unissani.

• AlmandaN
        dayum kirjoitti:

Tahdon.

Epäilin kyllä ettei mahda olla annostus kohillaan, niin paljon tuli istuttua kaakeleita laskeksimassa. Sokeasti luotin suhun, tässä tulos.

Eikä se sun sekavuus johdu mistään auringonpistoksesta vaan siitä saamastasi lidokaiinista jota sinulle annettiin siihen sydämesi rytmihäiriöön. Jonka sait kun luulit mun tulevan - luoksesi.

Öitä, ehkä jo tapaan sinut unissani.

Tajusin, sinä todellakin sanoit tahdon!

Huomenta (Tapani Kansan b-i-i-s-i)

• dayum
        AlmandaN kirjoitti:

Tajusin, sinä todellakin sanoit tahdon!

Huomenta (Tapani Kansan b-i-i-s-i)

kesti, tämähän ei ole eka kerta kun sinulta kestää. Muistatko kun sinä olit minun päällä ja... ja sitten sinä... ja minä tein sitä... ja sinä... ja minä jo sitten... ja sitten mun piti jatkaa käsin.
        Kyllä se silloin kesti, muistatko?

Huomenta.. hmm.. hymyilyni aiheuttaja :)

• lempi
        dayum kirjoitti:

Vastaa!!

onko täällä rakkautta ilmassa? ;)

• AlmandaN
        dayum kirjoitti:

kesti, tämähän ei ole eka kerta kun sinulta kestää. Muistatko kun sinä olit minun päällä ja... ja sitten sinä... ja minä tein sitä... ja sinä... ja minä jo sitten... ja sitten mun piti jatkaa käsin.
        Kyllä se silloin kesti, muistatko?

Huomenta.. hmm.. hymyilyni aiheuttaja :)

Juu kesti, muistatkos miten sanoit hakevasi kumin, hiemanhan sitä ihmettelin vaan aattelin et nyt yllätät ja ootkin hankkinut jotain muuta kuin mansikanmakuista.

Tulithan sinä (vihdoin ja viimein), käsi kyynärpäitä myöden kumihanskassa. Voi dayum, enhän minä voinut muistaa että sinä vaan silleen öhh tota nois teijän Mansikin kanssa!

Suotta sinä sanoit ettet mitään kitaratunneilla oppinut, herkät olivat sormesi minun...(Muistelee kaiholla)

Dayum

Sinusta vain unta mä näin/nään siinä sä rakastit/rakastat mua...

Öitä!

• dayum
        AlmandaN kirjoitti:

Juu kesti, muistatkos miten sanoit hakevasi kumin, hiemanhan sitä ihmettelin vaan aattelin et nyt yllätät ja ootkin hankkinut jotain muuta kuin mansikanmakuista.

Tulithan sinä (vihdoin ja viimein), käsi kyynärpäitä myöden kumihanskassa. Voi dayum, enhän minä voinut muistaa että sinä vaan silleen öhh tota nois teijän Mansikin kanssa!

Suotta sinä sanoit ettet mitään kitaratunneilla oppinut, herkät olivat sormesi minun...(Muistelee kaiholla)

Dayum

Öitä!

kaunis: Hyvää yötä (en ala jaarittelemaan mitään, jätän sen ensikertaan kun tulet kuitenkin vielä kurkkaamaan ;)

• dayum
        lempi kirjoitti:

onko täällä rakkautta ilmassa? ;)

Ollaanpas sitä uteliaita ;)

• AlmandaN
        dayum kirjoitti:

kaunis: Hyvää yötä (en ala jaarittelemaan mitään, jätän sen ensikertaan kun tulet kuitenkin vielä kurkkaamaan ;)

HahHah!

No olisinhan minä tullut, mutta kun kone oli tiltissä!
        Eikä toi Anna nyt oikein tykännyt että siellä yötä myöden...

Miksi muuten sanoit Tahdon, kun sinulla ne periaatteet?;D

• dayum
        AlmandaN kirjoitti:

Dayum

Öitä!

Ja vielä näin julkisesti, että mä saan aina hävetä silmät päästä.

Siis mullahan oli ne kumihanskat sen takia kun sun käytyä, hmm... puuteroimassa nenääsi pönttö alkoi jostain syystä tulvia. No munhan siinä täytyi vetää ne hanskat käteen ettei se tulvisi lattialle - sisältöineen.

Kun et kerran muista, niin otin ne hanskat pois ja siitäkös sä vasta kiiho.. innnostuit. Kun olin sun päälläsi ja sun jalat oli kietoutuneet mun ympärilleni, niin kuiskasit korvaani sen olevan tuhmempaa ilman...

Mansikin kanssa oli jotain juttua, joo. Mut epäilykset kohdistui sun exääsi. Oli kuulemma muija pihdannut, niin oli sitten pitänyt tuikata... :O

Kultu, suonethan minulle pienoisen vapauden seuraavien sanojen suhteen? Jooko?

Hän auringon, sai suortuvilleen
        ja hymyn keväisen kasvoilleen
        niin vilpitön on, tuo kukka haurain,
        kun saa hän ensi rakkauden

AlmandaN, lapsi luonnon, nyt maailmaan käyt aikuisten
        On aika jatkaa sun tästä matkaa
        AlmandaN sä onnen lapsi oot

Kun taaskin katson, mä ympärillein,
        sun kasvos usein muissa nään,
        tuon ulkokuoren, niin hauraan nuoren
        taa sydän myöskin koskematon jää

Hän mukaan vie mun, mä aistin riemun,
        tie edessään on elämän
        niin kukka kasvaa, sen nuppu aukee
        oi kerran olin niin kuin hän.

• AlmandaN
        dayum kirjoitti:

Ja vielä näin julkisesti, että mä saan aina hävetä silmät päästä.

Siis mullahan oli ne kumihanskat sen takia kun sun käytyä, hmm... puuteroimassa nenääsi pönttö alkoi jostain syystä tulvia. No munhan siinä täytyi vetää ne hanskat käteen ettei se tulvisi lattialle - sisältöineen.

Kun et kerran muista, niin otin ne hanskat pois ja siitäkös sä vasta kiiho.. innnostuit. Kun olin sun päälläsi ja sun jalat oli kietoutuneet mun ympärilleni, niin kuiskasit korvaani sen olevan tuhmempaa ilman...

Mansikin kanssa oli jotain juttua, joo. Mut epäilykset kohdistui sun exääsi. Oli kuulemma muija pihdannut, niin oli sitten pitänyt tuikata... :O

Kultu, suonethan minulle pienoisen vapauden seuraavien sanojen suhteen? Jooko?

Hän auringon, sai suortuvilleen
        ja hymyn keväisen kasvoilleen
        niin vilpitön on, tuo kukka haurain,
        kun saa hän ensi rakkauden

AlmandaN, lapsi luonnon, nyt maailmaan käyt aikuisten
        On aika jatkaa sun tästä matkaa
        AlmandaN sä onnen lapsi oot

Kun taaskin katson, mä ympärillein,
        sun kasvos usein muissa nään,
        tuon ulkokuoren, niin hauraan nuoren
        taa sydän myöskin koskematon jää

Hän mukaan vie mun, mä aistin riemun,
        tie edessään on elämän
        niin kukka kasvaa, sen nuppu aukee
        oi kerran olin niin kuin hän.

Että Repa ja teijän Mansikki! Minä kyllä sitä aina ihmettelin mikä kiire sillä oli meijän lampolaan, hyvä kun suukot ehdittiin vaihtaa niin se jo sanos että nyt mentävä on.

Siihenhän mun ja repan suhde kaatuikin, kun ei sillä ollut haluja, sinä taas, muistatkos sen yhdenkin kerran kun lähdettiin veneileen ja minä sitä katiskaa koitin peffa pitkällä nostaa ja narubikinit tietty anto periks, siinä vaiheessa älähdit että, nyt NAINEN saareen ja sassiin.

Sä olit aivan aivan uskomaton!! Onnettomastihan se päättyi, minähän ehdin saada...m o n t a k i n, mutta voi sinua kulta, että se kyy silleen, just sinne sinun persustasi alle kiemurteli ja että vielä palleihin myrkkynsä lykkäs! Oli se järkyttävää, pallisi turposivat ainaski jalkapallon kokoiseks, vieläkin itkettää! Lienet kuitenkin hyvin siitä kaikesta toipunut?;D

• dayum
        AlmandaN kirjoitti:

Että Repa ja teijän Mansikki! Minä kyllä sitä aina ihmettelin mikä kiire sillä oli meijän lampolaan, hyvä kun suukot ehdittiin vaihtaa niin se jo sanos että nyt mentävä on.

Siihenhän mun ja repan suhde kaatuikin, kun ei sillä ollut haluja, sinä taas, muistatkos sen yhdenkin kerran kun lähdettiin veneileen ja minä sitä katiskaa koitin peffa pitkällä nostaa ja narubikinit tietty anto periks, siinä vaiheessa älähdit että, nyt NAINEN saareen ja sassiin.

Sä olit aivan aivan uskomaton!! Onnettomastihan se päättyi, minähän ehdin saada...m o n t a k i n, mutta voi sinua kulta, että se kyy silleen, just sinne sinun persustasi alle kiemurteli ja että vielä palleihin myrkkynsä lykkäs! Oli se järkyttävää, pallisi turposivat ainaski jalkapallon kokoiseks, vieläkin itkettää! Lienet kuitenkin hyvin siitä kaikesta toipunut?;D

kyykäärme
        meidän symboli salainen
        Kyyhkynen ja kyykäärme
        tatuoituna merkiksi rakkauden
        olkapäähän molempien...

Ja kaikki mistä haaveilet
        on kaikki mitä saanut et
        Ei tyydytä sun tarpeita tällainen mies.

Mutta entäs kun se käärme puri sua tisseistä ja ne turpos ihan vallan mahottomiksi, niin kyllä minä silloin ajattelin että enhän minä noin isojen tissien omistajaa kattele, sun tissit oli kuitenkin niin ihanan passelit ennen sitä käärmeen hyökkäystä. Mut kai ne(kin) on palautunu ennalleen...

ps. kyllä mä lämmöllä muistelen sitä hetkeä kun näin sut ensimmäistä kertaa niissä sun narubiksuissa, harmi että sä olit sammunut ja olit vielä ressukka oksentanutkin osittain päällesi. Kyllä mun kävi sua sääliksi.

pps. niin silloin kun ne narubikinit anto periksi, niin näinhän mä miten sä itse vähän moralla nirhailit niitä heikommiksi. Ei sun olis tarvinnu, en mä olisi hillinnyt itseäni muutenkaan. Suunnittelin muutenkin sen veneretken niin, että ensin sä soudat ja mä otan olutta. Sitten mä otan olutta ja on sun vuoro soutaa. Sitten taas sä soudat ja mä kattelen sua. Ja kun sä nostat sitä katiskaa veneeseen, niin siinä vaiheessa mä olisin tullu sun taaksesi ja laittanut käteni lantiollesi...

• Tööttäys

- Mitä kuuluu?
      - Kiitos hyvää kuluu

• lempi

että hyvää kuuluu :)

• rusalka

Mikä on/olisi parasta mitä sinulle on toisen ihmisen kanssa tapahtunut?

Vastaus:
      Kun naurettiin, niin katketakseen, että pissat meinas tulla housuun. :D

Oikeesti: En vielä tiedä.

• Miezzz

Minkäväriset hiukset lempillä on ja kuinka pitkät? Missäpäin Suomea meidän kyselijä asustelee?

• lempi

sähköpostia niin kerron sulle :)

• lempi

näin yleisesti, että pääkaupunkiseudusta on kyse. Mistä itse olet, ja miksi kiinnostaa?
        Miksi juuri hiukset? Onko sillä merkitystä Internet-keskusteluissa? :)

• Miezzz
        lempi kirjoitti:

näin yleisesti, että pääkaupunkiseudusta on kyse. Mistä itse olet, ja miksi kiinnostaa?
        Miksi juuri hiukset? Onko sillä merkitystä Internet-keskusteluissa? :)

Jotain nyt piti kysyä ja nämä tuli mieleen. Eipä hiusten värillä ja pituudella ole mitään merkitystä mulle yleensäkään. Kyselin vaan ilman mitään sen kummempaa. Ehkä tulen kyselemään sinulta vielä lisääkin, kerran nyt alkuun pääsin..hehe. :)

• Missä mun Rakas on?

Ai siellä kainalossahan sinä olet :)

• lempi

illan söpöin kysymys ja vastaus :)

• lempi kirjoitti:

illan söpöin kysymys ja vastaus :)

otetaan tuo nyt kohteliaisuutena :D Se rakas vaan tarttis ensiks saada jostain ni sit vois oikeestikin kysellä tuota :)

• scale

kun toimittaja haastattelussa kysyisi multa "kumpaa arvostat enemmän viime vuonna saamaasi Nobelin fysiikan, vai juuri voittamaasi lääketieteen Nobelin palkintoa?".
      Olisi siihen kiva vastata, "ei kun edellisvuonna voittamaani Nobelin rauhanpalkintoa".

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4423
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      60
      3221
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2541
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      121
      2394
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      90
      2198
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2043
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1997
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1753
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1637
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1618
    Aihe