Lempileikkisi

lapsena?

..--mikä oli parasta ja vallatonta, missä vietit aikasi yksin tai kavereittesi kanssa ??

15

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lempi

tulee kyllä mieleen :) yksi ainakin, joka oli tosi hauskaa, kun leikittiin usein metsässä oravia ja kiipeiltiin erilaisissa paikoissa.

• olikin

ylitse muiden..eli sekatavaraa oli kaupan )).

• ihmeestä
        olikin kirjoitti:

ylitse muiden..eli sekatavaraa oli kaupan )).

tiedät? :)

• urheilu...

ulkona, kuten juoksukilpailut, jalkapallo jne.

• hyppely

toiselta nimeltään kinkkaus oli likkojen laji parhaasta päästä kesät talvet.

• NoJust

lukien.

Mutta kun leikin, niin se vähän riippui mihin pojat ottivat mukaan. Poliisi ja rosvo sekä neppisskabat, niistä tykkäsin.

Keinumisesta tykkäsin kanssa, siis silleen extremenä :)

Talon lasten kanssa käytiin seikkailemassa ja se oli ihan parasta. Kehitettiin isolla porukalla kokonainen mielikuvitusmaailma, jonne siirryttiin nappia (meidän radiossa) painamalla. Seikkailu oli sitä kun mentiin omien pihojen ulkopuolelle, mutta se oli sen napin painalluksen jälkeen ihan eri maailma, ikään kuin toinen ulottuvuus.
      Kuka uskalsi pisimmälle siltaa, oli rohkein. Sillä sillan toisella puolella asui pelottava Nailon-velho. :D

• isobroidin kanssa "maalattin" innoissaan autotallia. Siis maali oli tietenkin vettä, mutta se oli tosi kivaa joskus 5 vuotiaana :)

• niin..

suloinen... !

• niin.. kirjoitti:

suloinen... !

no mä tiiän että mä oon vähän ssälittävä :D

• että..
        joonas75 kirjoitti:

no mä tiiän että mä oon vähän ssälittävä :D

niin? Söpö ja suloinen mun mielestä...

• että.. kirjoitti:

niin? Söpö ja suloinen mun mielestä...

Nyt mie kyl juoksen karkuun :D

• Kärmestys

Tuli ekana mieleen, mutta ehkäpä parhaat muistot kuitenkin on urheilullisista leikeistä. Meillä oli oma kenttä, jossa hypättiin seivästä ja heitettiin keihästä.
      Toinen mukava muisto on maja metsässä. Siellä tapahtui mitä mystisempia juttuja. Karattiin joskus sinne yölläkin ja se oli lapsena erittäin jännää hommaa.

• ja leikki-

mökki leikit oli jees joskus lääkärileikit kurkittiin toisten paikkoihin..

• NoJust

että ne lääkärileikit, joita minä olen leikkinyt ovat olleet toista maata.
      Skenaario: pikkuveli, minä, keittiöveitsi ja kuvitelma kirurgista :)
      Äiti oli ehtinyt väliin, kun kuuli lastenhuoneesta: "..ja nyt mä otan susta veret..".

• tiituska80

aina ulkona metsässä ja kalliolla, yksin tai kavereiden kanssa. Meillä oli aivan satumaiset metsät ympärillä, missä sitten oltiin pollaria ja rovoa, piilosta, kotileikkiä, aarteenetsijöitä, salapoliiseja, majan rakentajia jne. Ja toiselle kymmenelle viihdyttiin, hyvä jos äiti syömään sai välillä =D

Siksi nykyisin tuntuu niin uskomattomalta ettei nykylapsia meinaa kirveelläkään saada metsään ja yleensäkin ulos, ja sitten kun saa niin kamalan marinan kanssa ettei siellä ole mitään tekemistä..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      63
      1882
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      72
      1298
    3. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      12
      963
    4. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      98
      918
    5. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      87
      812
    6. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      78
      636
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      49
      600
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      534
    9. Toivotetaanko toisillemme

Juhannuksia vai ollaanko vihoissa
      Ikävä
      56
      507
    10. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      234
      446
    Aihe