..--mikä oli parasta ja vallatonta, missä vietit aikasi yksin tai kavereittesi kanssa ??
Lempileikkisi
15
740
Vastaukset
- lempi
tulee kyllä mieleen :) yksi ainakin, joka oli tosi hauskaa, kun leikittiin usein metsässä oravia ja kiipeiltiin erilaisissa paikoissa.
- olikin
ylitse muiden..eli sekatavaraa oli kaupan )).
- ihmeestä
olikin kirjoitti:
ylitse muiden..eli sekatavaraa oli kaupan )).
tiedät? :)
- urheilu...
ulkona, kuten juoksukilpailut, jalkapallo jne.
- hyppely
toiselta nimeltään kinkkaus oli likkojen laji parhaasta päästä kesät talvet.
- NoJust
lukien.
Mutta kun leikin, niin se vähän riippui mihin pojat ottivat mukaan. Poliisi ja rosvo sekä neppisskabat, niistä tykkäsin.
Keinumisesta tykkäsin kanssa, siis silleen extremenä :)
Talon lasten kanssa käytiin seikkailemassa ja se oli ihan parasta. Kehitettiin isolla porukalla kokonainen mielikuvitusmaailma, jonne siirryttiin nappia (meidän radiossa) painamalla. Seikkailu oli sitä kun mentiin omien pihojen ulkopuolelle, mutta se oli sen napin painalluksen jälkeen ihan eri maailma, ikään kuin toinen ulottuvuus.
Kuka uskalsi pisimmälle siltaa, oli rohkein. Sillä sillan toisella puolella asui pelottava Nailon-velho. :D isobroidin kanssa "maalattin" innoissaan autotallia. Siis maali oli tietenkin vettä, mutta se oli tosi kivaa joskus 5 vuotiaana :)
- niin..
suloinen... !
- että..
joonas75 kirjoitti:
no mä tiiän että mä oon vähän ssälittävä :D
niin? Söpö ja suloinen mun mielestä...
- Kärmestys
Tuli ekana mieleen, mutta ehkäpä parhaat muistot kuitenkin on urheilullisista leikeistä. Meillä oli oma kenttä, jossa hypättiin seivästä ja heitettiin keihästä.
Toinen mukava muisto on maja metsässä. Siellä tapahtui mitä mystisempia juttuja. Karattiin joskus sinne yölläkin ja se oli lapsena erittäin jännää hommaa. - ja leikki-
mökki leikit oli jees joskus lääkärileikit kurkittiin toisten paikkoihin..
- NoJust
että ne lääkärileikit, joita minä olen leikkinyt ovat olleet toista maata.
Skenaario: pikkuveli, minä, keittiöveitsi ja kuvitelma kirurgista :)
Äiti oli ehtinyt väliin, kun kuuli lastenhuoneesta: "..ja nyt mä otan susta veret..". - tiituska80
aina ulkona metsässä ja kalliolla, yksin tai kavereiden kanssa. Meillä oli aivan satumaiset metsät ympärillä, missä sitten oltiin pollaria ja rovoa, piilosta, kotileikkiä, aarteenetsijöitä, salapoliiseja, majan rakentajia jne. Ja toiselle kymmenelle viihdyttiin, hyvä jos äiti syömään sai välillä =D
Siksi nykyisin tuntuu niin uskomattomalta ettei nykylapsia meinaa kirveelläkään saada metsään ja yleensäkin ulos, ja sitten kun saa niin kamalan marinan kanssa ettei siellä ole mitään tekemistä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904362
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?522900Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132501Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132311- 401993
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221713Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291608
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki511460