kenellä on nopein auto?
meillä on 4 litran jeep cherokee, huippunopeus
177km/h
panekaa paremmaksi...
Galluppi=
7
703
Vastaukset
- Topias
Onhan tuommoisella tullut ajettua. Litroista en tiedä, se kun oli ameriikkalainen, mutta siinä oli V-kasi ja kolme lovea eteen ja pakki vaihderasiassa.
Mielettömän sitkeävetoinen, niin kuin isolta veekasilta odottaa sopiikin.
Mutta mitäpä tuo tälle palstalle kuuluu. - Troublemaker
Ford sierra 2,0 iS....huippuja 190 km/h...
- 124-tyytyväinen
vm.-88, 2.5l rivi5 diisel, huiput vaatimattomat
180km/h - GTI
124-tyytyväinen kirjoitti:
vm.-88, 2.5l rivi5 diisel, huiput vaatimattomat
180km/hCX 2,5 GTI Turbo2 220km/t
- Räty
GTI kirjoitti:
CX 2,5 GTI Turbo2 220km/t
rättäri 2CV4 -71, 121 km/h. Mitattu,
ylinopeussakko todisteena kehyksissä seinällä. - Iivari
Räty kirjoitti:
rättäri 2CV4 -71, 121 km/h. Mitattu,
ylinopeussakko todisteena kehyksissä seinällä....fiat 500 kulkee 105 km/h.
- Räty
Iivari kirjoitti:
...fiat 500 kulkee 105 km/h.
..oli 2CV:llä mukava myötätuuli ja lievän
edullisesti viettävä hyvä suora tie, jaksoi siis
ottaa täydet kierrokset nelosella, on nääs
ylivaihde!!! Mennääs sälli tasaselle, niin tulee
kova kisa tosta 105 km/h:sta. Että jee...CV rulez
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk663992Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152097Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj61867Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361224- 271209
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et9915Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit70828Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.40784- 38700
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24674