SKIP testi by Janne Hartikainen

Parkko

Koko viestiketju löytyy Voimapuodin sivuilta / Forum.
Seuraava teksti on lainaus Janne Hartikaisen tekstistä. Mies on hallitseva maailmanvahvinmies alle 105 kg sarjassa.

Testaamani SKIP:n tuotteet ovat toimivia. Parhaita, mitä olen koskaan käyttänyt. Pitää joskus testailla muitakin SKIP:n tuotteita.

Julistan täten julkisen SKIP-testin päättyneen. Jos jotakuta vielä askarruttaa jokin asia, vastaan kokemusteni perusteella.

"Janne Hartikainen suosittelee SKIP:n luontaistuotteita ja lisäravinteita".

PS. minulla ei vieläkään ole sopimusta Voimapuodin kanssa, joten kaikki kertomani asiat ovat olleet rehellisiä mielipiteitäni ilman sponsorisuhteen luomaa lojaalisuuspainetta sponsoriaan kohtaan.

37

6080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r0hmu

      ammattilainen huomaa laatutuotteiden toimivuuden.

    • kyykyttäjä

      En tiedä, mutta tuhottoman kallista on. En tiedä, mutta itse arvaisin, että kun ostan samalla rahalla halvempaa tuotetta, saan siitä loppujen lopuksi enemmän vastinetta rahalleni. Ei kilpailukykyinen hinnaltaan.

      • r0hmu

        oletko kokeillut?
        IMO. On mahdoton arvostella tuotetta jossei ole kokeillut.


      • top fuel

        Eipä ainakaan tunnu kovin kalliilta kun saa huippu palautusjuoman 20e/kg.....kun ostaa 15kg kerralla.


    • skippiä

      Kyllä vaan tavara toimii!! Täytyy myöntää, ja rahansa arvoinen.

      • ei enää fastia

        tehokasta on!


    • Voimapuodin poika

      Itse pääsin testaamaan kyseistä merkkiä, ja niinhän siinä kävi että puoleentoista vuoteen ei ole (eikä tule) mennyt muuta palaria kurkusta alas kuin Skipin Top Fuelia. Eise muutaman euron hinta ero siinä enää tunnu kun tietää, että kehosi saa puhtaita ja oikeita aineita sisään.

      • Nettiseurantaa

        Kyllä se Skip taitaa aika kova olla kun se taitaa olla ainoa merkki mikä mainitaan puhdasurheilu.fi:n sivuilla.
        http://www.puhdasurheilu.fi/


    • sääP öyS

      Jos olisi varaa, käyttäisin SKIP:n tuotteita.

    • Skippaaa tuotesarja

      ylihintaisia tavallisia ravinteita. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa!

      • Euroopan vanhin

        Kannattaisi varmaan ensiksi kokeilla tuotteita mm. sekoittuvuutta, imeytymistä, vatsan toimintaa ym, ennen kuin väittää jotain tavalliseksi.
        Skip on kaukana tavallisesta. Hinta voi jonkun mielestä olla korkea mutta kun vertaa markettikuran hintoihin, niin huomaakin sen olevan lähes samoissa hinnoissa.


      • qwcvhbntu

        itse ostat varmaan ravinteesi s-marketista, nauti "mahtavista" tuloksistasi


      • Anonyymi
        qwcvhbntu kirjoitti:

        itse ostat varmaan ravinteesi s-marketista, nauti "mahtavista" tuloksistasi

        Kyllä tulokset tehdään työllä, levolla ja tavallisella ravinnolla, ei millään kaakaojauheilla.


    • RahkaMies

      Skip on kyllä hyvä merkki mutta kyllä niitä muitakin merkkejä on. Asiahan ei ole niin että mitä kalliimpi tuote sitä parempi, koska onhan Fastinkin tuotteet suht hintavia mutta laadultaan ei niin hyviä. Itte olen enemmän sitä mieltä että imeytyminen on enemmänki ihmiskohtanen asia, joillaki imeytyy lisäravinteet muita paremmin, eihän kaikki treeni boosteritkaan toimi kaikille ihmisille saatika sitten kreatiini.

      On mun mielestä typerää ylistää vain ja ainoastaan yhtä merkkiä, vähän sama asia kun Audi kuskit ylistävät Audia enemmän kun Bemaria ja toistepäin elikkä kyseessä on enemmänkin _merkkiuskovaisten_ puhetta.

      En siis väitä tässä tekstissä että Skip on huonoa, olen itsekin kokeillut Skippiä ja todella hyvää kamaa on mutta nyt on käytössä muu merkki ja toiminut yhtä hyvin ja on paljon edullisempikin.

      Parikin kertaa minulle on yritetty tyrkyttää tuota Skippiä uudestaan mutta kun olen sanonut että ei kiitos niin kyseisen salin maahantuojat ovat alkaneet _manipulaatio_ puheillaan käännyttämään minua joka taas saattaa viedä monilta uskottavuuden merkkiä kohtaan täysin.

      Olen kokeillut monia erilaisia lisäravinne merkkejä enkä vain kahta tai kolmea ja olen huomannut myös että jotkut ovat toimineet ja jotkut ei, ja sen kyllä huomaa millon joku tietty lisäravinne ei toimi. Vaikka itse sanon että Leader ja Fast ovat todella paljon marketti tuotteita mutta kyllä on pakko myöntää että niiltä myös löytyy hyviä tuotteita esimerkiksi juuri välipala patukat ja välipala juomat.

    • himourheilija

      Tuskin on skipit tuotteet ainakaan huonompia kuin muut.Käyttäähän niitä 50-100 eri lajien sm-mitalistia.

      skip.fi latasin itselle suomenkielisen tuotetietoa tarjoavan katalogin ja sitä kautta perehdyin tuotteisiin.

      • Anonyymi

        Urheilijat käyttää sitä mistä maksetaan. Näkyy olevan Leaderi nyt urheilijan "valinta".


    • Iitu

      Pääsin eilen kokeilemaan skipin palautusjuomaa ja on aika huima ero muihin. Ihanaa juoda jotain ilman sitä kamalaa makeutusaineenmakua ja sen lisäksi saada vielä olla ilman vatsakipuja. Enpä olis aikaisemmin edes arvaillut että saatan käyttää huonolaatuisia tuotteita vaikka eivät ole sieltä halvimmasta päästä olleet.

      • Skipidaduu

        Olet siis ostanut palautusjuomaa, jossa on makeutusainetta, vaikka et siitä tykkää ja tuotteita jotka aiheuttaa vatsakipuja?

        Ostatko muitakin tuotteita, joista et tykkää ja jotka aiheuttaa kipuja?

        Taidat olla ihan vitun tyhmä, vai?


    • Skipidaduu

      Onkos mitää tietoa, onko tuo Skipin kreatiini Creapurea, vai mistä se on lähtöisin? Ajattelin tilata taas kreatiinia ja Skip olisi yksi varteenotettava vaihtoehto, mutta en oikeen mistään löydä mitään tietoa sen alkuperästä tai puhtaudesta.

    • Iitu

      Kovin vaikea niitä palautusjuomia on maistella etukäteen ja vatsavaivatkin ovat tulleet vasta ajanmyötä joten niiden alkuperästä ei ollut mitään hajua ennen kuin nyt viimeisen viikon aikana olen saanut aiheuttajat selvitettyä. Olen myös syönyt puolukoita ennen mutta olen kait ihan vitun tyhmä kun olen niin tehnyt koska nekin aiheuttavat nykyään vatsakipua.

      • Skipidaduu

        No mikäs se vatsakivun aiheuttaja sitten on, jos sitä on kerran puolukoissa ja palautusjuomissa, mutta skipissä ei?

        No olethan sä vähän hönö saatana, jos ostat makeutettua palautusjuomaa, vaikka et siitä tykkää. Olisit ostanu heraa ja maltoa ja lyöny sekasin ne kupissa, jos jotain palautusjuomaa on saatava. Olis ollu halvempaakin kuin tuo skip.


      • Skipidaduu

        No kukuu? Mihin sä nyt hävisit? Kerro nyt, mikä se vatsakivun aiheuttaja on, jota on puolukoissa ja palautusjuomissa, mutta ei skipissä? Vai eikö sellaista ainetta ole olemassakaan?

        Oliko tämä nyt taas joku skipin edustajan mainos siitä, miten skip on puhdasta ja laadukasta, mutta sille taaskaan ei löydy mitään perusteita?


    • Skipiä 6KK

      Olen käyttäny reilu puolvuotta skipin tuotteita (Top Fuel, Olympic)
      Rehellisesti sanottuna en huomaa mitään eroa mass:n tuotteisiin (Wheyiso)
      Mulle pidettiin sellainen saarna Skipin tuotteista että pitihän sitä koittaa ja
      takuutuloksiakin luvattiin mutta ei tulokset näy olevan sen kummempia kun muillakaan lisäravinteilla ja minun mielipiteeni Skipistä on ettei missään tapauksessa hintansa arvoista ja suuren erän ostaessa kilohinta tuleekin 20€ nurkille mikä koskee moniakin valmistajia muttei tarvitse ostaa 10-15kg kerralla... Minut yllätti se että palkkari on yllättävän vaahtoavaa varsinkin maidon kanssa ja manssikan maku ei ole mikään makunystyröitä hivelevä veteen sekoitettuna...

      Mutta juu tällaiset on minun kokemukset Skipistä! :)

    • Skipudiveinau

      Juu ollaan skippiä kokeiltu. Ei eroa markettikamaan. Tietenkään ei koska kyseessä on vain ravintolisä, ei hormooni.

    • 5043

      Pode kehuu skipin tuotteita.

    • NopeatElävät

      Niin se hävisi tämäkin paska markkinoilta, aivan kuten UFS:n tuotteet. Vaikka molemmilla oli kauheat laatutakuut ja -sertifikaatit. Jos ne olisi olleet maineensa veroisia, niitä myytäisi nyt fitnessbuumin aikaan rekkalastillisia. Molempia taitaa jostain pikkupuljuista vielä saada ja myynti on konkurssikypsän nakkikioskin tasoa.

      FAST se ei turhia huudellut vaan antoi tuotteen osoittaa laatunsa ja myynti on tällä hetkellä aivan uskomattoman suurta.

      • Fastin-alamäki

        Huono provo, tiedät itsekin että Fastin hintalaatu suhde on todella surkea ja Fastin myynti on ollut kovassa laskussa kun ihmiset ovat alkaneet ostamaan yhtä huonolaatuista mutta puolet halvempaa tavaraa nettikaupoista.


      • NopeatElävät
        Fastin-alamäki kirjoitti:

        Huono provo, tiedät itsekin että Fastin hintalaatu suhde on todella surkea ja Fastin myynti on ollut kovassa laskussa kun ihmiset ovat alkaneet ostamaan yhtä huonolaatuista mutta puolet halvempaa tavaraa nettikaupoista.

        Mikähän merkki se sitten on niin kovassa nousussa? Laitappa merkki niin koitetaan etsiä myyntitilastoja.

        Kummasti se FAST vaan myy, vaikka netissä huutelijat aina sitä yrittää dissata. Mitä lie sitten UFS ollut, kun ei kelvannut ihmisille edes halpaan hintaan, en tiedä kun itse en koskaan kokeillut. Skipistä nyt puhumattakaan, eikä edes ollut halpaa.


      • kauheemaha
        NopeatElävät kirjoitti:

        Mikähän merkki se sitten on niin kovassa nousussa? Laitappa merkki niin koitetaan etsiä myyntitilastoja.

        Kummasti se FAST vaan myy, vaikka netissä huutelijat aina sitä yrittää dissata. Mitä lie sitten UFS ollut, kun ei kelvannut ihmisille edes halpaan hintaan, en tiedä kun itse en koskaan kokeillut. Skipistä nyt puhumattakaan, eikä edes ollut halpaa.

        Taitaa se fasti aika paskaa olla kun sillä fastin sponsoroimalla Bull Mentulalla oli ihan kauheen iso pallomaha niissä kisoissa kun ilmeisesti fast ei imeydy kunnolla kun noin valtava maha on bodarilla. https://postimg.org/image/fxhw884a9/


      • NopeatElävät

        Luuletko sä vitun untamo, että siellä kisoissa jollain heraproteiinilla tankataan? Sähän olet ihan pihalla.

        Kerro, miksi sitä Fastia myydään niin paljon, jos se kerran ihan paskaa on? Monen muun halvemman myynnit ovat laskeneet, mutta Fasin kasvanut räjähdysmäisesti. Ihmiset siis ovat testanneet Fastia ja jääneet sen käyttäjiksi. Miksi näin, jos se paskaa olisi?


      • Myyntilaskee
        NopeatElävät kirjoitti:

        Luuletko sä vitun untamo, että siellä kisoissa jollain heraproteiinilla tankataan? Sähän olet ihan pihalla.

        Kerro, miksi sitä Fastia myydään niin paljon, jos se kerran ihan paskaa on? Monen muun halvemman myynnit ovat laskeneet, mutta Fasin kasvanut räjähdysmäisesti. Ihmiset siis ovat testanneet Fastia ja jääneet sen käyttäjiksi. Miksi näin, jos se paskaa olisi?

        Miksi sitten esim Lahdessa eräs iso kuntosali ei suostu edes ottamaan Fastia hyllyynsä vaikka niillä on Leaderiakin hyllyssä vaikka Leader on myös huonossa maineessa laadultaan. Tuon salin mielestä siis Fast on jopa huonolaatuisempaa kuin Leader mikä on silloin jo todella huonolaatuista. Ja miksi tosiaan Mentulalla oli niin iso ja turvonnut maha kun Fastilla tankkasi?


      • NopeatElävät
        Myyntilaskee kirjoitti:

        Miksi sitten esim Lahdessa eräs iso kuntosali ei suostu edes ottamaan Fastia hyllyynsä vaikka niillä on Leaderiakin hyllyssä vaikka Leader on myös huonossa maineessa laadultaan. Tuon salin mielestä siis Fast on jopa huonolaatuisempaa kuin Leader mikä on silloin jo todella huonolaatuista. Ja miksi tosiaan Mentulalla oli niin iso ja turvonnut maha kun Fastilla tankkasi?

        Kannattaisi katsoa vähän enemmän niitä kehonrakennuskisoja. Lähes kaikilla tämän päivän huipuilla on tuvonnut maha.

        https://www.t-nation.com/system/publishing/articles/10002934/original/Fail-Pro-Bodybuilding-and-Big-Guts.jpg?1432240126

        Tuskin Greene ja Heath mitään Fasin tuotteita käyttää? Tai ylipäätään mitään huonolaatuisia heroja. Se gutti tulee kyllä ihan muista syistä.

        Ja jos on niin vitun pihalla lajista, että luulee tankkauksen tapahtuvan jollain heraproteiinilla, ei kannattaisi ottaa osaa keskusteluun ollenkaan. Tekee vain itsestään pellen. Miten vitussa joku proteiini täytäisi lihaksia.

        Mitä yksi kuntosali tähän kuuluu vittuakaan? Ihan sama, miksi yksi kuntosali ei myy Fastia. Kuitenkin Fastin myynti on noussut huimasti siitä, kun tämäkin ketju on perustettu. Samoin kuten Leaderin. Ja muiden taas laskenut. Eli kansa on tuotteensa valinnut ja joku syyhän siinä on, että ihmiset pitäytyvät Leaderin ja Fastin tuotteissa, vaikka ne ei kaikista halvimpia olekaan.

        Ja te teette itsestänne vain pellejä, väitämällä täällä, että Leader ja Fast ovat huonolaatuisia. Kyllä se vaan niin on, että kansa on valintansa tässä tehnyt ja joku syy siihen on, että ihmiset ostaa Fastia ja Leaderia. Ja siihen ei parin pellen huutelut vaikuta.


      • fitnesstukussahalpaa

        Kerros ny sitten mistä syistä se gutti tulee? Sun kirjoituksesta saa sen vaikutelman että Fast myy pelkkää heraa, onhan niillä nyt muutakin myynnissä. Olen ymmärtänyt että pelkällä heralla ei kovin pitkälle pääse, varsinkin jos on huonolaatuista.


      • KylmätFaktat
        NopeatElävät kirjoitti:

        Luuletko sä vitun untamo, että siellä kisoissa jollain heraproteiinilla tankataan? Sähän olet ihan pihalla.

        Kerro, miksi sitä Fastia myydään niin paljon, jos se kerran ihan paskaa on? Monen muun halvemman myynnit ovat laskeneet, mutta Fasin kasvanut räjähdysmäisesti. Ihmiset siis ovat testanneet Fastia ja jääneet sen käyttäjiksi. Miksi näin, jos se paskaa olisi?

        Mikäs äijä se täällä paskaa puhuu myynnin räjähdysmäisestä kasvusta, Func Food Finland Oy:n tiedot suoraan Taloussanomista.
        https://www.is.fi/yritys/func-food-finland-oy/tampere/1010666-9/
        "Liikevaihto laski 15,5 prosenttia. Tilikauden tulos oli -1,3 miljoonaa euroa ja liikevoittoprosentti oli -5,6. "


      • NopeatElävät

        Tässä verrataan nyt lukuja aloituspostin aikaan. Tuohon aikaan vielä mm. Skip ja UFS oli nousevia merkkejä ja brassaili hyvällä laadulla ja kasvulla ja Fast oli lähinna marginaalimerkki. Mutta kuinkas sitten kävikään? Fast ja Leader räjäytti potin ja kasvoi muiden ohi YLIVOIMAISEEN myyntiin. Vertaappa noiden kahden liikevaihtoa mihin tahansa muuhun merkkiin niin huomaat, että ne muut on lähinnä pikku-kioskeja näihin kahteen jättiin verrattuna.

        Ja mistähän syystä ihmiset luottaa ja ostaa näitä kahta merkkiä? Siksi, koska ne ovat osoittautuneet laadultaan sellaisiksi, että ihmiset ostavat niitä.

        "Kerros ny sitten mistä syistä se gutti tulee?"

        Mistäs vitusta minä sen tietäisin? Tuostahan väitellään ympäri nettiä eri palstoilla. Kai sitä insuliinia pidetään suurimpana syynä nykyään tuohon. Ja näin Dorian Yateskin aikanaan sanoi haastattelussa, että kun alkoi ottamaan insuliinia niin alkoi pötsi kasvaa. Nyt, koska oot noin vitun pälli, ettet edes tuota tiennyt niin voit painua vittuun tästä keskustelusta. Koska oletettavasti sulla ei ole myöskään mitään kompetenssia keskustella lisäravinteiden laadusta.


    • NopeatElävät

      Näin nämä nettivässykät sitten siirtyy nurkkaan häpeämään, kun tiskiin lyödään kylmät FAKTAT Fastin ja Leaderin ylivoimaisuudesta. Mikäpä olisi sen parempi laadun tae kuin tyytyväiset asiakkaat. Eipä pysty nämä nettilässyttäjät esittämäön MINKÄÄNLAISTA faktaa dissaustensa tueksi. 😂

      Joudumme siis julistamaan ilmeisesti Fastin ja Leaderin ylivoimaisesti laadukkaimmiksi merkeiksi, ellei nämä dissaajat kykene jotain faktaa omien puheidensa taakse tuomaan. 😱

    • proderipulia

      Proteiinijauho on proteiinijauhoa. Samaa paskaa ne on kaikki.
      Vittu kun en ymmärrä kun jotkut sanovat että joku merkki toimii.
      Miten toimii?
      Sama kuin sanoisi että tonnikala toimii. Tai että lihapulla toimii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe