Näin jokin aika sitten jossain (lehdessä tai netissä) mainoksen "UUTUUS" tuulilasin korjaussarja, korjaa itse tuulilasin halkeamat kotona. Hinta oli muistaakseni parin kympin tuntumassa. Max 30eur.
Olin silloin ilman autoa ja ajattelin, tuopa olisi kätevä, kun muistin aikoinaan korjauttaneeni lasin liikkeessä ja hintaa oli 35eur.
Nyt ostin auton ja siinä 3-4 kiveniskua, vielä tähtinä / häränsilminä, eli ei ole haljenneet enempää.
Olen etsinyt mainosta joka paikasta. Jotenkin muistelisin, että liike olisi ollut Motonet tai Biltema, tai sitten paikallinen cd-cardic / fixus liike.
En löydä mainosta enää mistään.
Onko joku muu törmännyt vastaavaan mainokseen tai onko tiedossa jotain tuulilasin korjaussarjaa?
tuulilasin korjaussarja, mistä?
4
3462
Vastaukset
- FordKa
Claes Ohlssoni ainakin myy!
- itse korjaan
Taisi ollakin ilmoitus clasohlssonin mainoksessa joka tuli noin kuukausi sitten. Näin itsekin alan muistella, mutta välillä tuo muisti tökkii.
Kiitos.
- itse korjaan
Claes Ohlssonin tuulilasin korjaussarja ei ole näköjään mikään pilipalisarja. Sarjan valmistaja tekee tuulilasin / kiveniskemän korjaussarjoja myös ammattikäyttöön.
Merkki on Blue Star (ruotsissa Clear Star, Art nr 341) ja sitä edustaa pohjoismaissa Imex Agency (www.imex.t.se).
Valmistajan sivut löytyy: www.bluestar-products.com/bluestar_how_it_works.htm
Ainut miinus tuossa ostamassani sarjassa on, että ohjeen mukaan pitää olla paikoillaan väh. 4 tuntia, että ehtii kuivua. No, tästä voisi ajatella, että soveltuu vain yhden kiveniskun korjaukseen.
Itsellä on tuulilasissa 4 kiveniskua. Joten korjaukselle tulee hintaa 4 x 16.90eur. Eli ei enää niin halpaa, mutta huomattavasti halvempaa kuin lasiliikkeissä. - löytyy myös
Tästäkin firmasta löytyy:
http://koti.mbnet.fi/kmark/main_1.htm
Kannattaa soittaa / kysyä sähköpostilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2267047Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3434941"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1503720Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1233520Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m763456Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi562965Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2702769Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.842480- 252406
Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1012058