Näin jokin aika sitten jossain (lehdessä tai netissä) mainoksen "UUTUUS" tuulilasin korjaussarja, korjaa itse tuulilasin halkeamat kotona. Hinta oli muistaakseni parin kympin tuntumassa. Max 30eur.
Olin silloin ilman autoa ja ajattelin, tuopa olisi kätevä, kun muistin aikoinaan korjauttaneeni lasin liikkeessä ja hintaa oli 35eur.
Nyt ostin auton ja siinä 3-4 kiveniskua, vielä tähtinä / häränsilminä, eli ei ole haljenneet enempää.
Olen etsinyt mainosta joka paikasta. Jotenkin muistelisin, että liike olisi ollut Motonet tai Biltema, tai sitten paikallinen cd-cardic / fixus liike.
En löydä mainosta enää mistään.
Onko joku muu törmännyt vastaavaan mainokseen tai onko tiedossa jotain tuulilasin korjaussarjaa?
tuulilasin korjaussarja, mistä?
4
3152
Vastaukset
- FordKa
Claes Ohlssoni ainakin myy!
- itse korjaan
Taisi ollakin ilmoitus clasohlssonin mainoksessa joka tuli noin kuukausi sitten. Näin itsekin alan muistella, mutta välillä tuo muisti tökkii.
Kiitos.
- itse korjaan
Claes Ohlssonin tuulilasin korjaussarja ei ole näköjään mikään pilipalisarja. Sarjan valmistaja tekee tuulilasin / kiveniskemän korjaussarjoja myös ammattikäyttöön.
Merkki on Blue Star (ruotsissa Clear Star, Art nr 341) ja sitä edustaa pohjoismaissa Imex Agency (www.imex.t.se).
Valmistajan sivut löytyy: www.bluestar-products.com/bluestar_how_it_works.htm
Ainut miinus tuossa ostamassani sarjassa on, että ohjeen mukaan pitää olla paikoillaan väh. 4 tuntia, että ehtii kuivua. No, tästä voisi ajatella, että soveltuu vain yhden kiveniskun korjaukseen.
Itsellä on tuulilasissa 4 kiveniskua. Joten korjaukselle tulee hintaa 4 x 16.90eur. Eli ei enää niin halpaa, mutta huomattavasti halvempaa kuin lasiliikkeissä. - löytyy myös
Tästäkin firmasta löytyy:
http://koti.mbnet.fi/kmark/main_1.htm
Kannattaa soittaa / kysyä sähköpostilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1113317GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys491213- 831182
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja561147Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601027
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27930- 67888
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872