Milloin mahtavat Megadeth:in ja Metallica:n uudet levyt ilmestyä?
uudet levyt
10
1497
Vastaukset
- larva_e
Metallica näyttäisi ilmestyvän erään sivun mukaan ensi kesänä, ja Megadeth ensi vuoden alussa.
Henkilökohtainen mielipiteeni, molemmat bändit jo aikansa eläneitä, saisi jättää vain julkaisematta- ähky
Megadave menettelee viellä. Mutta Metallica kyllä voisi countri musiikin teon lopettaa.
ähky kirjoitti:
Megadave menettelee viellä. Mutta Metallica kyllä voisi countri musiikin teon lopettaa.
On Risk vaan pienoinen lipsahdus. Eikä sekään ole huono. System has failed taas on minusta loistava. Toivottavasti United abominations on vielä parempi.
- ...
hell_patrol kirjoitti:
On Risk vaan pienoinen lipsahdus. Eikä sekään ole huono. System has failed taas on minusta loistava. Toivottavasti United abominations on vielä parempi.
Mitäänsanomatonta poppia sanon minä. sama pätee Cryptic Writingssiin.
... kirjoitti:
Mitäänsanomatonta poppia sanon minä. sama pätee Cryptic Writingssiin.
Käsitys popista sanon minä. Cryptic ei varmasti ole lähelläkään poppia. Riskistä ehkä sellasia piirteitä voi vähän löytyäkkin.
- ...
hell_patrol kirjoitti:
Käsitys popista sanon minä. Cryptic ei varmasti ole lähelläkään poppia. Riskistä ehkä sellasia piirteitä voi vähän löytyäkkin.
On sinulla outo käsitys popista jos et tuota huomaa. CW ei ehkä yhtä poppia, mutta kuraa kuitenkin.
- Fixxxer
`tallica forever ja sillä siisti.
... kirjoitti:
On sinulla outo käsitys popista jos et tuota huomaa. CW ei ehkä yhtä poppia, mutta kuraa kuitenkin.
kakka Spearsia. Siinä on sulle poppia. Risk on aivan eri planeetalta. Ei ehkä heviä mutta rockia.
- Jami369
Megadeth tänä syksynä, Metallica ensi vuoden alussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,1035311Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk663952Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699263475- 812536
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n62008- 241949
Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois4091884Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj21798Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.301711Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?501635