Kokemuksia Sonata merkkisestä nukahtamislääkkeestä??
Sonata
19
4322
Vastaukset
- Jate_72
vain tilapäiseen käyttöön.
Kerro lisää.. minkälainen ongelma?- Jate_72
On sama kun Stilnoct. mitä haluat tietää siitä, on itsellä 9v.kokemus kyseisestä "nukahtamislääkkeestä"
jate - Sonata
Jate_72 kirjoitti:
On sama kun Stilnoct. mitä haluat tietää siitä, on itsellä 9v.kokemus kyseisestä "nukahtamislääkkeestä"
jateStilnoctin rinnakkaisvalmiste,niissä on eri vaikuttava aine,Sonatassa tsaleploni, Stilnoctissa taasen tsolpideeni.
Nimimerkki Jate_72 voi tarkistaa asian vaikkapa Lääkelaitoksen sivuilta,tai os.http//www.yliopistonapteekki.fi.
Kunhan kirjoitat sinne Stilnoctin, niin et saa rin. Sonataa,esim. Stellaa kylläkin.
Itselleni ei ole sopinut kumpikaan, ei Sonata ei Stilnoct, ei edes sic-annoksella. Eli ei tuonut unta. Käytän melatoniinia Ataraxia ja/tai unilekurin omaa nestemäistä lääkettä jolle sain reseptin käydessäni juuri unitutkimuksissa, suht lupaavalta näyttää, olen sillä jo pari yötä nukkunut. - Jate_72
Sonata kirjoitti:
Stilnoctin rinnakkaisvalmiste,niissä on eri vaikuttava aine,Sonatassa tsaleploni, Stilnoctissa taasen tsolpideeni.
Nimimerkki Jate_72 voi tarkistaa asian vaikkapa Lääkelaitoksen sivuilta,tai os.http//www.yliopistonapteekki.fi.
Kunhan kirjoitat sinne Stilnoctin, niin et saa rin. Sonataa,esim. Stellaa kylläkin.
Itselleni ei ole sopinut kumpikaan, ei Sonata ei Stilnoct, ei edes sic-annoksella. Eli ei tuonut unta. Käytän melatoniinia Ataraxia ja/tai unilekurin omaa nestemäistä lääkettä jolle sain reseptin käydessäni juuri unitutkimuksissa, suht lupaavalta näyttää, olen sillä jo pari yötä nukkunut.Kävin oiken lääkekaapilla ja se Stilnoctin korvaaja olikin SOMNOR, anteeksi erehdykseni.
- Jate_72
Sonata kirjoitti:
Stilnoctin rinnakkaisvalmiste,niissä on eri vaikuttava aine,Sonatassa tsaleploni, Stilnoctissa taasen tsolpideeni.
Itselleni ei ole sopinut kumpikaan, ei Sonata ei Stilnoct, ei edes sic-annoksella. Eli ei tuonut unta. Käytän melatoniinia Ataraxia ja/tai unilekurin omaa nestemäistä lääkettä jolle sain reseptin käydessäni juuri unitutkimuksissa, suht lupaavalta näyttää, olen sillä jo pari yötä nukkunut.kiiiinnostaa!!
- Jate_72
Jate_72 kirjoitti:
kiiiinnostaa!!
..jo sleepless in Seattlekin jo sekaisin.
Mitä se litku sisältää, ja minkälaisessa uniterapiassa oot käyny? -sori tää kumysys oli tuolle kommentoijalle. - Jate_72
Jate_72 kirjoitti:
..jo sleepless in Seattlekin jo sekaisin.
Mitä se litku sisältää, ja minkälaisessa uniterapiassa oot käyny? -sori tää kumysys oli tuolle kommentoijalle.Noita en oo vielä kokeillu noita yömaitoja, liekkö niistä apua?
- Väsynyt
Sonata kirjoitti:
Itselleni ei ole sopinut kumpikaan, ei Sonata ei Stilnoct, ei edes sic-annoksella. Eli ei tuonut unta. Käytän melatoniinia Ataraxia ja/tai unilekurin omaa nestemäistä lääkettä jolle sain reseptin käydessäni juuri unitutkimuksissa, suht lupaavalta näyttää, olen sillä jo pari yötä nukkunut.Mikä oli toi unilekurin määräämä lääke ja miten noihin unitutkimuksiin yleensä pääsee? Vuosia kärsinyt unettomuudesta ja pikkuhiljaa olisi kiva löytää ratkaisu ongelmaan. Sonatasta ei ollut mitään apua, imovanella tai tenoxilla saa parhaimpina öinä nukuttua max. 4h, mut usein jää unet 1-2 h, joskus kokonaan pois. Rinnalla mirtatsapiini, oxamin ja promazin. Toleranssi ei ole kasvanut bentsoihin lääkärin pelottelusta huolimatta, vaikka onkin ollut käytössä useamman vuoden, ei ole tehonnut sen paremmin lääkityksen alussakaan.
- uneton.........
Väsynyt kirjoitti:
Mikä oli toi unilekurin määräämä lääke ja miten noihin unitutkimuksiin yleensä pääsee? Vuosia kärsinyt unettomuudesta ja pikkuhiljaa olisi kiva löytää ratkaisu ongelmaan. Sonatasta ei ollut mitään apua, imovanella tai tenoxilla saa parhaimpina öinä nukuttua max. 4h, mut usein jää unet 1-2 h, joskus kokonaan pois. Rinnalla mirtatsapiini, oxamin ja promazin. Toleranssi ei ole kasvanut bentsoihin lääkärin pelottelusta huolimatta, vaikka onkin ollut käytössä useamman vuoden, ei ole tehonnut sen paremmin lääkityksen alussakaan.
mutta vastaan,osaan kysymyksestä.Olen hakeutunut suoraan yksityiselle unitutkimuksiin,os. neuro.org löytyy lisätietoa,asun Helsingissä,se tuntui parhaimmalta paikalta.
Julkisen kauttakin toki pääsee mutta sen lähetteen saaminen ei ole aina niin kovin yksinkertaista j ajonot ovat tooosii pitkät (kuulema(.
Kalliiksihan se yön vietto tuolla tuli,mutta selvisihän ainakin ettei ole mitään elimellisestä sair.johtuvaa syytä unettomuuteen.
Tuo aiemmin mainittu lääke on mitä todennäköisimmin apteekissa,lääkärin ex-tempor-reseptillä sekoitettavaa D-kirjaimella alkavaa nestettä,minullakin sitä joskus oli,vaan ei auttanut.
Nimi ei nyt tule ei sitten millään mieleen,pahan makuista se oli,se muistuu kyllä:D
Oletko Väsynyt kokeillut melatoniinia, Ataraxia, trisyklisiä masennuslääkkeitä matalalla annoksella, Remeronia matalalla annoksella ym.?
Itse en saa nukutuksi millään bentzolla, Ataraxilla nukun nykyisin,vaihtelen sitä Remeronin , Doxalin ja Triptylin kanssa. - Jate_72
uneton......... kirjoitti:
mutta vastaan,osaan kysymyksestä.Olen hakeutunut suoraan yksityiselle unitutkimuksiin,os. neuro.org löytyy lisätietoa,asun Helsingissä,se tuntui parhaimmalta paikalta.
Julkisen kauttakin toki pääsee mutta sen lähetteen saaminen ei ole aina niin kovin yksinkertaista j ajonot ovat tooosii pitkät (kuulema(.
Kalliiksihan se yön vietto tuolla tuli,mutta selvisihän ainakin ettei ole mitään elimellisestä sair.johtuvaa syytä unettomuuteen.
Tuo aiemmin mainittu lääke on mitä todennäköisimmin apteekissa,lääkärin ex-tempor-reseptillä sekoitettavaa D-kirjaimella alkavaa nestettä,minullakin sitä joskus oli,vaan ei auttanut.
Nimi ei nyt tule ei sitten millään mieleen,pahan makuista se oli,se muistuu kyllä:D
Oletko Väsynyt kokeillut melatoniinia, Ataraxia, trisyklisiä masennuslääkkeitä matalalla annoksella, Remeronia matalalla annoksella ym.?
Itse en saa nukutuksi millään bentzolla, Ataraxilla nukun nykyisin,vaihtelen sitä Remeronin , Doxalin ja Triptylin kanssa.Jos et Miratsapiinilla(REMERON 15-30mg), nuku etkä ataraxilla, joka minulle teki monen päivän väsymyksen. Pirulautas, nukuttaakos sua mikään?
Jos nukahtamisvaikedesta on kyse, DORMICUM, jos haluat nukkua aamuun asti, vedä hikilenkki pari tuntia ennen nukkumaanmenoa ja jätä päikkärit väliin, niin ?? - Jate_72
Jate_72 kirjoitti:
Noita en oo vielä kokeillu noita yömaitoja, liekkö niistä apua?
mutta haluaisin keskustella uniongelmaisten kanssa myös ihan sähköpostitse:
[email protected]
olisin otettu kontakteista.
jate - Väsynyt...
Itse en saa nukutuksi millään bentzolla, Ataraxilla nukun nykyisin,vaihtelen sitä Remeronin , Doxalin ja Triptylin kanssa.Kiitos asiallisesta vastauksestasi!
Pitää ilmeisesti kääntyä yksityiselle sektorille tän unettomuuden hoidon suhteen, kun ei tunnu edistyvän tää asia julkista polkua pitkin (Helsinki).
Ehdottamasi remeron on käytännössä sama lääke, kun toi käytössäni oleva mirtatsapiini ja ei auttanut vaikka annos nostettiin 45mg/vrk. Myös doxal oli käytössä annoksella 100mg iltaisin, ei tehonnut. - Jate_72
Väsynyt... kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksestasi!
Pitää ilmeisesti kääntyä yksityiselle sektorille tän unettomuuden hoidon suhteen, kun ei tunnu edistyvän tää asia julkista polkua pitkin (Helsinki).
Ehdottamasi remeron on käytännössä sama lääke, kun toi käytössäni oleva mirtatsapiini ja ei auttanut vaikka annos nostettiin 45mg/vrk. Myös doxal oli käytössä annoksella 100mg iltaisin, ei tehonnut.mitä vähemmän, sitä nukuttavampi. !?
korjatkaa, jos olen väärässä!
nim. kolme vuotta Remeronia käyttänyt ZOMBIE.
(ei enää, ei koskaan enää. mielummin Bentsot) - lo_siento
Itse en saa nukutuksi millään bentzolla, Ataraxilla nukun nykyisin,vaihtelen sitä Remeronin , Doxalin ja Triptylin kanssa.on se "D-neste".
Sitä on ensisijaisesti käytetty vauvojen koliikkivaivoihin. - suti r86
Väsynyt... kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksestasi!
Ehdottamasi remeron on käytännössä sama lääke, kun toi käytössäni oleva mirtatsapiini ja ei auttanut vaikka annos nostettiin 45mg/vrk. Myös doxal oli käytössä annoksella 100mg iltaisin, ei tehonnut.vinkkua pullo tai kaljaa sen jälkee nokitat muutaman sonatan sinistä jauhetta..olotila iskee samal sekunnil ja on aivan..sitä ei voi lopetta vuosie jälkee
- Valvoja
Kyselin vain siksi, kun heti eka kapselin jälkeen lörpöttelin miehelleni puolitokkurassa kaikki salaisuuteni..!! Sivuvaikutuksina tosin mainittiinkin estoton käyttäytyminen, agressiivisuus ym. kamalaa!! Siirryin siis takaisin Tenoxiin..
- ..edelliseen!
Pahinta kaikes oli etten itse edes muistanut mitään kuin jotenkin hämärästi.
- vissiin
..hommata kyseistä lääkettä ja sotkea sitä muijan iltateehen, niin selviäisi pikkuhiljaa mitä sen päässä oikein liikkuu.
- mutta
vissiin kirjoitti:
..hommata kyseistä lääkettä ja sotkea sitä muijan iltateehen, niin selviäisi pikkuhiljaa mitä sen päässä oikein liikkuu.
voi paljastua aika ikäviä asioita.. Ihan oikeesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875