MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA.
Vastaukset 11
- Sefanja
ja saahan sitä vihata mitä vaan haluaa - itse siinä vain kärsii eniten -.
- Tristar
Cipralex auttaa.
*** - siin
kailotat.
Vihaa ketä lystäät. - ---------------------------
Piru vihaa sinuakin.
- Pasi
Nämä palstat ovat keskustelupalstoja, mutta nuo sinun hokemat joka palstalla eivät ole kovin rakentavia eivätkä ole nimimerkkiäsi imartelevia.
Perustele edes vihasi tai jotain. - hohhoijakkaa
Ja kiviäkin kiinnostaa...
- Reima A
Et ole yksin, sillä minäkin vihaan uskiksia.
Jos alkaa tuntua siltä, että tuo viholliskuva hallitsee liikaa elämää (on esim. tärkein elämänsisältö tms) niin hakekaa apua. Kyllä sitä jostakin saa, rahalla ainakin.
Oma-apuna voitte yrittää antaa anteeksi.- tuttumies-
tuttumies kirjoitti:
Jos alkaa tuntua siltä, että tuo viholliskuva hallitsee liikaa elämää (on esim. tärkein elämänsisältö tms) niin hakekaa apua. Kyllä sitä jostakin saa, rahalla ainakin.
Oma-apuna voitte yrittää antaa anteeksi."Jos alkaa tuntua siltä, että tuo viholliskuva hallitsee liikaa elämää (on esim. tärkein elämänsisältö tms) niin hakekaa apua. Kyllä sitä jostakin saa, rahalla ainakin.
Oma-apuna voitte yrittää antaa anteeksi."
Kerro, kerro mistä hait apua?
Raha, järki tai naisten mielyttäminen eivät ole tukenasi.
Kerro ****umies, elätkö vain kostaaksesi vuonna -79 kuolleelle isälläsi (jos hän oli isäsi?)
Tarvitset apua.Jeesus Kristus on apu.Tai voit kertoa myös minulle huolesi.
Älä oo noin vihaisella päällä.
Aistin että tämän takana on loukkaantunut tyttönen miksi olet loukkaantunut?- Missukka
Vihaatsä mäntymetsää vai kuusimetsää vai koivikkoa vai pajukkoa vai mitä? Alias mitkä suuntaukset ja mitkä piirteet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082072
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491237Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1851130- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71803
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 33685