PYRKIKÄÄ

JOHTOKUNTIIN

ja toimikuntiin. Toiminta niissä on mielenkiintoista ja mukava toimia muiden ihmisten kanssa. Ja kehittyy sinä itsekin monessakin mielessä.

12

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonompaan

      suuntaan ja ylpistyy kokemusta on.Nousee pissa päähän.

      • jos se pää

        on alkujaan tyhjä niin nouseehan se pissa sinne, tyhjiöt pyrkivät täyttymään, luonnonlaki nääs.


      • sinulla

        käy juuri noin. Tuskin meillä muilla


    • tane

      Niin, voihan asian ajatella noinkin päin ?Siiskö kehittyä itse? kyll tähän asti olen suhtautunut siihen kuin koiranhommaan .
      Kova hinku sinne silti tuntuu olevan ,vaikka naytellään päinvastaista roolia.

      • Antti-petteri

        Olen olluut johtokunnann jsenenä yli 10 vuotta .Olen ollu hyvin tyytyvinen roolini .Joskus kateellsten kannanotot harmitta ,mutta laitan ne kateuden piiikkiin .On kiva käydä liitohallitusen kokouksissa ja erilaisissa palaereissa .Lähtekää hyvät ihmiset mukaan johtokuntiin ,turhat pelot vaan pois ,kyllä siellä pärjää .


      • mukava matkustella ja
        Antti-petteri kirjoitti:

        Olen olluut johtokunnann jsenenä yli 10 vuotta .Olen ollu hyvin tyytyvinen roolini .Joskus kateellsten kannanotot harmitta ,mutta laitan ne kateuden piiikkiin .On kiva käydä liitohallitusen kokouksissa ja erilaisissa palaereissa .Lähtekää hyvät ihmiset mukaan johtokuntiin ,turhat pelot vaan pois ,kyllä siellä pärjää .

        reissata yhdistyksen piikkiin. Siihen sisäpiiriin ei sitten ketä tahansa otetakaa mukaan. VAPAUTUVAT PAIKAT ON JO ENNALTA TÄYTETTYJÄ. Syyskokous sitten vaan vahvistaa valinnat. Haalarilappumieheksi on helpompi päästä. Työjuhdaksi ja alueen "talkkariksi"


      • mulle kuulu,
        mukava matkustella ja kirjoitti:

        reissata yhdistyksen piikkiin. Siihen sisäpiiriin ei sitten ketä tahansa otetakaa mukaan. VAPAUTUVAT PAIKAT ON JO ENNALTA TÄYTETTYJÄ. Syyskokous sitten vaan vahvistaa valinnat. Haalarilappumieheksi on helpompi päästä. Työjuhdaksi ja alueen "talkkariksi"

        mutta kokouksella on päätäntävalta. jos ei suuta itse saa auki, turha on nyyhkyttää kokouksen jälkeen. ne saavat suunsa auki, jotka todella haluavat päättäviin elimiin oman mielensä mukaiset edustajat. mitään ei ole etukäteen pätetty. oletko edes ollut kokouksissa mukana? siis yleinen kokous päättää valinnat ja yleinen kokous koostuu jäsenmaksunsa maksaneista äänioikeutetuista yhdistyksen jänenistä. ethän vaan kuulu niihen, jotka uhoavat ennen kokousta, kokouksessa ovat tuppisuuna ja taas kokouksen jälkeen avaavat suunsa ja tietvät kuinka aisat olisi pitänyt ratkaista. sitten ollaan kyllä vielä valmiit arvostelemaan valittuja kokoonpanoja. ei muuta kuin seuraavaan kokoukseen ja SUU AUKI, tientenkin sitten, kun on puheenvuoro myönnetty.


      • ???????
        mulle kuulu, kirjoitti:

        mutta kokouksella on päätäntävalta. jos ei suuta itse saa auki, turha on nyyhkyttää kokouksen jälkeen. ne saavat suunsa auki, jotka todella haluavat päättäviin elimiin oman mielensä mukaiset edustajat. mitään ei ole etukäteen pätetty. oletko edes ollut kokouksissa mukana? siis yleinen kokous päättää valinnat ja yleinen kokous koostuu jäsenmaksunsa maksaneista äänioikeutetuista yhdistyksen jänenistä. ethän vaan kuulu niihen, jotka uhoavat ennen kokousta, kokouksessa ovat tuppisuuna ja taas kokouksen jälkeen avaavat suunsa ja tietvät kuinka aisat olisi pitänyt ratkaista. sitten ollaan kyllä vielä valmiit arvostelemaan valittuja kokoonpanoja. ei muuta kuin seuraavaan kokoukseen ja SUU AUKI, tientenkin sitten, kun on puheenvuoro myönnetty.

        Meidänkin yhdistyksen kokouksessa on niitä, jotka heittelevät asiattomia välihuutoja kokouksen aikana ja peräti "viisastelevat", mutta kun pitäis sanoa todellista asiaa, silloin ei saada sanaa suusta. Heillä on omasta mielestään "selkeät ohjeetkin" kokouksen kulusta ja kokoustekniikasta...
        Puheenjotajankin pitäisi olla hereillä ja poistaa kokouksesta tällaiset persoonallisuudet.


    • Elämän iloiset tekijät

      yhdistyksen hyväksi niin kauan, kunnes digtaattori aluevetäjä veti maton alta kaikilta, jotka todella ovat tehneet vuosikaudet todellista talkootyötä (ilman kausipaikkoja ym. etuuksia)yhdistyksen hyväksi. Nämä talkootyöläiset ym. yhdistyksen tehtävissä olleet eivät sopineet alueenvetäjän "kuppikuntaan", koska toimivat yhdistyksen hallituksen päätösten mukaisesti, eikä niin kuten diktaattori aluevetäjä (kuuluu myös hallitukseen, muttei noudata omia päätöksiään) toimii haareminsa kanssa. Pikku hiljaa kaikki tekijät ovat siirtyneet pois tehtävistä, koska eivät hyväksy aluevetäjän diktatuuria. Onneksi diktaattorille tulee myös pää vetävän käteen, kun yhdistyksen rahat alkaa olla lopussa ja tulee seinä eteen, mitä aluemaksuja nostetaan, jotta kulut saadaan maksettua. Katsotaan sitten kuinka diktaattori ja "kuppikuntahaaremi" pysyy koossa. Josko vaikka tulisi tarve hankkia uusia tekijöitä diktaattorin ja "kuppikuntahaaremin" tilalle.

      • mitäs tämä

        nyt on? Ei kai yksi 'diktaattori', vielä hallituksessakin, voi yksin hallita ja häärätä, vaikka se 'haaremi' apuna olisikin?
        Aluevetäjä, mikäs virka se on? Omistaako sen alueen? Kai nyt hallituksessa useampikin jäsen on, ja jos ovat tilanteen tasalla ja vielä vähän selkärankaakin niin jo vain yksi 'diktaattori' ruotuun saadaan!


      • topi. . .

        Avaa suusi kokouksissa, äläkä istu tuppisuuna. Tottakai on "kaikenmaailmanaluevetäjiä", jotka taitavasti käyttää tilaisuutta hyväkseen. Ja heille muodostuu naistä tuppisuista ajatus, että päätäös oli "yksimielinen"...


      • Anonyymi

        Moikka
        Noita riktaattoreita tuntuu riittävän aluevetäjinä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe