nettikauppa osoitteita josta voisi tilata pienoismalleja.Mm panssarivaunuja ja toisen maailmansodan aikaisia malleja ym...
Nettikauppoja
7
1886
Vastaukset
- sukkajumala123
google
- Kokkolan mies
Combat-Models Espoossa on mielestäni paras.
Myös Tietonikkari ja Tmi Kuivalainen ihan hyviä.
Harraste Turussa on ylihinnoitellut tuotteensa.
Ulkomailta ehkä Hannants voisi olla hyvä ja luotettava, tosin ei omakohtaisia kokemuksia...
Niin ja Vanha Kaarti Vehmaalta tuo maahan niitä ihkuja 1:6 action manejä.- Mallari
Minun mielestäni T:mi Kuivalainen on paras ja hyvänä kakkosena tulee Tietonikkari. Combat Models on ihan hyvä JOS homma sattuu toimimaan. Liian usein CM on hävittänyt/unohtanut tekemäni tilauksen. Esim. jos olen soittanut sinne ja kertonut mitä tarvitsen niin toimitusajaksi on sanottu 1-2vkoa. Sitten joskus kolmen viikon kulutua kun kyselen niiden perään niin ei edes muisteta koko tilausta. Yhden kerran ymmärtäisi, mutta kun sama on sattunut useamminkin.
Kuivalaisen kanssa ei ikinä ole ollut ongelmia ja siksi olen siirtänyt hankintani sinne koska ei huvita aina miettiä onnistuukohan tällä kertaa...
Suomalaisia;
Tmi: Kuivalainen
Combat Models
Ulkomaalaisia;
Barrel Store
Debot Hobbies (Paras kauppa mm.
Jaguar 1/35 Engine ja
Interior settejä)
Best Wishes,
MarttyyriMallari-TTt- nettikauppoihin
Tossa vielä kertaalleen linkkejä Eurooppaan
http://ipmsstockholm.org/hobbyshopguide/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217246Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965388Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1503323Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t432338Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681278En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143