Niin eli pitäiskö mainita kolmansilla treffeillä, että ei ole paljon kokemusta seurustelusta? Tai ainakin mainita, että mä en ole koskaan harrastanut seksiä? Ja musta seksi kuuluu rakkauteen, eikä muuten vaan harrasteta sitä huvin vuoksi.
Vastaukset 3
- M21.
Emme mekään maininneet sitä koskaan, tiesimme sen. Tyttö oli neitsyt, minulla oli poikuus silloin tallella mutta hyvin se meni kun päästiin yhdyntävaiheeseen vaikka kummatkin oli kokemattomia.
Siis nykyään ei olla enää yhdessä eli ex kyseessä. no ehkä se kannattaa kertoa kun sun mielestäsi se seksi alkaa olla ajankohtaista.
- Nimetön
Tietty riippuu vähän tilanteesta, minkä ikäinen olet esimerkiksi? Mitä vanhempi olet, ja edelleen neitsyt, niin sitä oudompaahan se miehistä on. Toisaalta moni mies varmasti arvostaa sitä piirrettä ja pelimiehet kyllä tippunevat kyydistä pois, jos et sänkyyn heti ole hyppäämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341465
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5181294Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "167760- 50680
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va204666Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l154663- 49647
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt22610- 44582
- 74563