Onko kokemuksia ko. aineista? Osaako joku
suositella jotain tiettyä ainetta? Onko niistä
ylipäätään mitään hyötyä tai haittaa? Toimiiko
STP?
fuel injector cleaner
7
1721
Vastaukset
- impala1968
tuossa pajalla on "korjattu" monta ruiskujenkkiä
laittamalla stp:tä reilusti tankkiin ja ajamalla
moottoritiellä kunnon pätkä kovaa, auttaa
kummasti käyntihäiriöihin. - mä
Kokemuksieni mukaan toimii myös uudemmissa
vehkeissä, käyntihäiriöt ja koneen tukkoisuus
häviää jossain määrin ainakin 1 piste ruiskusta - Fuel system cleaner
Laitoin tota STP:tä tankkii,kun kävin tankkaamassa. Nyt auto nykii ja hevosvoimat on tuntunu hiipuvan autosta. Itellää on monipisteruisku Nissan primera 1994 2.0L
- PASHAT LÄKS
Liikkeelle ?
- hyvin toimii
Laita tuota tai Fortea:
http://www.roadmachine.fi/si1tt.html- selfcleaning
STP toimii sekä tankissa että valmistajan ja myyjän kukkarossa.
M inäkin ajoin reissun Tampereelle ja takaisin =500 km, mistä motaria 200 km .
Reipasta ajoa siis ja sen jälkeen kone kehrää taas kuin kissa. Ihmeaineena käytin helposti saatavaa 95 E10 bensiiniä, muuta ei tarvittu. Näin se nykiminen on talvikarstojen jälkeen aina hoidettu . kone on 2.2 i 16 v. - ....................
selfcleaning kirjoitti:
STP toimii sekä tankissa että valmistajan ja myyjän kukkarossa.
M inäkin ajoin reissun Tampereelle ja takaisin =500 km, mistä motaria 200 km .
Reipasta ajoa siis ja sen jälkeen kone kehrää taas kuin kissa. Ihmeaineena käytin helposti saatavaa 95 E10 bensiiniä, muuta ei tarvittu. Näin se nykiminen on talvikarstojen jälkeen aina hoidettu . kone on 2.2 i 16 v.Sanotaanko ohjeissa että pitää ajaa kovaa? Pensiksen huoltomies sanoi että normaalia työajoa että aineen liotusvaikutus kestää mahdollisimman pitkään jotta jäykempikin piki ehtii sulaa pois putkista ja venttileistä. Aineet on muuten tehty kerosiinipohjaan (=lamppuöljy) ja saattavat aiheuttaa nakutusta jos käytetään liian suurina pitoisuuksina. Mutta kyllä ne ihmeen hyvin toimivat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161