Oletteko kuulleet, että pian julkaistaan 2 suosikkia -sarja? Kyse on siis kokoelmista, joissa on artistin 2 parasta kappaletta. Mitä niitä turhaan laittamaan enempää, parhaat riittävät. :D
Tässä joitain ehdotuksia
Eini
1. Yes sir, alkaa polttaa
2. Kesä ja yö
Maarit
1. Jäätelökesä
2. Laakson lilja
Anna Eriksson
1. Kaikista kasvoista
2. Kun katsoit minuun
Jari Sillanpää
1. Satulinna
2. Bum bum bum
Laura Voutilainen
1. Kerran
2. Teethän sen
Frederik
1. Tsingis Khan
2. Linda Linda
Kirsi Ranto
1. Soitellaan
2. Ciao Romero
Johanna Pakonen
1. Sielunpuolikas
2. Tummin kyynelin
Tapani Kansa
1. R-A-K-A-S
2. Delilah
Maarit Peltoniemi
1. Haaveiden laiva
2. Kun sylissäs oon
Puhe on ollut myös 3 suosikkia -sarjasta, mutta mielestäni se on jo liiottelua.
Toki, hyviä ideoita otetaan aina vastaan... :D
2 suosikkia -sarja?
3
242
Vastaukset
- PAKKO,
OOOTAN TON:ARMOTONTAAA MENOOOAAAA PANNAAAAN
NYYYYT VAUDILLAAAA.ME ETEEEEN PÄIN JA TAAAKSE PÄIN
HUHU-HUUU HUH-HUH-HUU VARPUNEN- PENNEJÄ TAIVAASTA!!!
KUULES POIKA?KUVASTAS PÄÄTELLEN OLET KILTTI POIKA,
JA NUO ELÄMÄN VARJOPUOLET OVAT JÄÄNEET VÄLIIN.
SINÄ OLET ELÄNYT TURVALLISTA, PERHE ELÄMÄÄ.
NÄILLÄ OSASTOILLA SINUN TÄYTYY OPETELLA,KOVAA PELIÄ
SANOIN???ÄLÄ JUMIUDU , NÄIHIN EINIIN JA SAMOIHIN....
OPETTELE KEKSIMÄÄN JOTAIN MUUTAKIN,ESIM MITÄ OLET
OPPINUT ELÄMÄSSÄ !!!KÄRY NENÄÄNI HAISEE ETTÄ
SINUA KIUSATAAN???OPETTELES ANTAAN TAKASIN, ET OO
MIKÄÄN TYHMÄ, MUTTA KILTTI JA MUISTA !!MAAILMA ON
PAHUUTTA JA VITTUILUA MYÖS ILKEITÄ IHMISIÄ.TÄÄLLÄ TÄYTYY OPPIA ,SODAN SÄÄNNÖT JA ÄLÄ LOUKKAANNU PUHUN ASIAA,EI OPPI OJAAN KAADA??VARPUNEN PENNEJÄ TAIVAASTA!!! kirjoitti:
KUULES POIKA?KUVASTAS PÄÄTELLEN OLET KILTTI POIKA,
JA NUO ELÄMÄN VARJOPUOLET OVAT JÄÄNEET VÄLIIN.
SINÄ OLET ELÄNYT TURVALLISTA, PERHE ELÄMÄÄ.
NÄILLÄ OSASTOILLA SINUN TÄYTYY OPETELLA,KOVAA PELIÄ
SANOIN???ÄLÄ JUMIUDU , NÄIHIN EINIIN JA SAMOIHIN....
OPETTELE KEKSIMÄÄN JOTAIN MUUTAKIN,ESIM MITÄ OLET
OPPINUT ELÄMÄSSÄ !!!KÄRY NENÄÄNI HAISEE ETTÄ
SINUA KIUSATAAN???OPETTELES ANTAAN TAKASIN, ET OO
MIKÄÄN TYHMÄ, MUTTA KILTTI JA MUISTA !!MAAILMA ON
PAHUUTTA JA VITTUILUA MYÖS ILKEITÄ IHMISIÄ.TÄÄLLÄ TÄYTYY OPPIA ,SODAN SÄÄNNÖT JA ÄLÄ LOUKKAANNU PUHUN ASIAA,EI OPPI OJAAN KAADA??VARPUNENEn ole niin kiltti kuin luullaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483