miksi entisiä jehovantodistajia haukutaan luopioiksi mutta jos nykyisiä kutsuu jeppuliksi amanda serihvi poistaa viestin . kysymys amandalle eikö luopio ole henkilökohtainen haukkuma sana ? mutta jeppuli kuvaa koko lahkoa ei yksityistä jt:tä
jeppuli vastaan luopio
3
379
Vastaukset
- AulisMäättö
>>miksi entisiä jehovantodistajia haukutaan luopioiksi>>
Miksi osa entisistä Jehovan todistajista pukee ylleen paidan, jossa lukee 80 mm kork. kirjaimin LUOPIO, ja esiintyy siten yleisellä paikalla????
Onko näin ollen perusteluja esittämällesi väitteelle, että heitä kutsuttaessa termillä 'luopio', heitä tuolla termillä haukuttaisiin, koska kuitenkin he niin ylpeästi tuon nimen LUOPIO itselleen pukevat??? >>eikö luopio ole henkilökohtainen haukkuma sana ?
Itse voin nimittää itseäni luopioksi mennen tullen eikä se säväytä tippaakaan. Jehovantodistajuudesta luopumisella ei ole mitään tekemistä raamatussa kuvaillun luopio- käsitteen kanssa.
Ja koska uskoni raamattuunkin on heikentynyt entisestään vartiotorniseuran varjon alla elämisen ansiosta niin en näe asiaa mitenkään merkittävänä ainakaan omalta kohdaltani.
Luopio-leimaa kannan ylpeänä jos sillä tarkoitetaan amerikkalaisen uuslahkon mielivallasta luopumista.En ole tietoinen että täällä viestejä voisi poistaa minun ja ylläpidon lisäksi sellainenkin kuin serihvi amanda:-o
Toivotaan että amanda vastaisi sinulle. Olisihan tuo minunkin mielenkiintoista nähdä mitä tuollainen puolueellinen toimija oikein vastaa esittämiisi syytöksiin. Minä kun kuvittelin olevani ainoa sheriffi tällä palstalla, tietysti ylläpidon lisäksi.
Itse olen omissa toimissani yrittänyt suhtautua täysin samalla linjalla sekä jeppuli että luopio sanan käyttöön. Sikälikin ihmeellinen avaus, että minulle asti ei ainakaan viimeiseen pariin päivään ole tullut yhtään käyttäjävalitusta, jossa jokin viesti pyydettäisiin poistamaan luopio-nimittelyn vuoksi.
Nyrkkisääntönä todettakoon että mielestäni nollatoleranssi ei toimi noiden nimittelyjen kohdalla, eikä mitään sanaa oikein voi kieltää sanana. Jokainen viesti punnitaan yksinään ja samanlaisella inhimillisellä puntarilla. Jos toista kirjoittelijaa nimitellään luopioksi tai jeppulaksi, niin sellaiset poistuvat puolin ja toisin, aina kun saan näistä ilmoituksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232411
- 951536
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795