Löysinpä tuossa kaapistani sellaisen 6cm leveän nahkaisen vyön ja päätin huvikseni pujotella sen farkkuihini (onneksi mahtui). Kylläpä on mukava pitää, näyttää hyvältä ja tukee selkää kivasti! :) nyt täytyy tästä lähin housukaupassa kokeilla että uus lempparivyö varmasti menee lenkeistä..=D
mikä on teidän palstalaisten vöiden lempparileveys ja materiaali?
Vyön leveys
7
1916
Vastaukset
- tiinaxxx
tykkään kanssa nahkaisista leveistä vöistä farkkujen kanssa.
- oranssi
huvittavaa että meitä on muitakin :D Minullakin housujen kriteerit on selvät.. jos n.6 cm levyinen ruskea nahkavyö ei mahdu housunrakseista, housuja en osta. Vaikka muuten olisivatkin hyvän malliset x)
- Sani_
Ostin juuri H&M:lta n.5 cm leveän nahkaisen punosvyön (väri; lämmin ruskea), ja tärkeintä tässä ostovalinnassa oli se että myös solki oli punottu ympäriinsä. Kun on nikkeliallergia niin voi sitä kutinaa jos on pitänyt metallisolkista vyötä, aina pitäisi olla aluspaita tms. Nyt ei tarvitse onneksi. Yllättävän hankalaa oli löytää sellainen (katseen kestävä) vyö, jossa ei ole metallista solkea...
- riippuu tilanteesta
Kaikenlevyisiä ja näköisiä vöitä löytyy mun vaatekaapista. Lemppari on tekonahkainen vyö, jossa pääkallokuvioinen solki, ostettu lasten osastolta. En osta uusina nahkaisia tuotteita. Tykkään yksinkertaisista vöistä, yleensä käytössä musta leveähkä (en ole mitannut senttejä) jossa on nelikanttinen metallinen solki.
Levein omistamani vyö on varmaan 10 cm leveä, sekin on ihan siisti. - sebeybebyeyb
Just joku tollanen 6cm leveä vyö naisella farkuissa on tosi seksikäs!
Kaikki kapeat vyöt ym. kangasvyöt ovat kamalia. Jep, vyö on seksikäs :)
- Makee29
Naisella Leveä nahkavyö farkuissa on seksikäs ja hyvännäköinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1851467- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm96884- 77875
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85788- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 18558