Yasminin sivuvaikutukset?

Aloitin keväällä Yasmin-tabletit ja olisi tosi mielenkiintoista kuulla muiden kokemuksia niistä! Itselläni ne vaikuttivat seuraavasti: alussa vähän masensi mutta sen jälkeen on ollut tasapainoisempi olo kuin ikinä. Kaikki finnit ovat kokonaan poissa enkä enää ostele mitään kalliita puhdistus tuotteita tai peittäviä meikkivoiteita, kun ne ovat käyneet tarpeettomiksi. Aikaisemmin tosi pahat kuukautiskivut ovat poissa. Ajattelin, että miten olen pystynyt elämään ilman niitä? Käytän niitä siis lähinnä noita asioita varten..

Toisaalta olen saanut astman oireita käytön jälkeen ja tulikin mieleen ohjekirjassa mainitut sivuvaikutukset... Hyvin harvinaisiksi oli luokiteltu astma. Olisiko mahdollista että se on tullut Yasminien käytöstä? En kuitenkaan tahtoisi uskoa että olisin sellainen harvinainen tapaus ja kaikki positiiviset vaikutukset saavat minut yhä käyttämään niitä. Millaisia kokemuksia teillä on Yasmineista? Entä muista E-pillereistä?
1434
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

On se aina mahdollista, kannattaa käydä vaikka terkkarilla kyselemässä jos jatkuu. Itselläni tuntui että tulin tasapainoisemmaksi mutta ei ne paljoa menkkakipuihin auttaneet. Sivuvaikutuksena voisin mainita itkuisuuden, normaalisti itken kerran tai kaksi vuodessa, nyt useita kertoja viikossa... ja aivan aiheetta. Jos vähänkin tuntuu vaikealta (esim. koekysymykset koulussa) niin alkaa itkettää. Yksi kaveri sanoi samaa, en tiedä voiko johtua pillereistä. Aionkin lopettaa vähäksi aikaa ja katsoa mitä tapahtuu.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Mariaana1 kirjoitti:

Aloitin keväällä Yasmin-tabletit ja olisi tosi mielenkiintoista kuulla muiden kokemuksia niistä! Itselläni ne vaikuttivat seuraavasti: alussa vähän masensi mutta sen jälkeen on ollut tasapainoisempi olo kuin ikinä. Kaikki finnit ovat kokonaan poissa enkä enää ostele mitään kalliita puhdistus tuotteita tai peittäviä meikkivoiteita, kun ne ovat käyneet tarpeettomiksi. Aikaisemmin tosi pahat kuukautiskivut ovat poissa. Ajattelin, että miten olen pystynyt elämään ilman niitä? Käytän niitä siis lähinnä noita asioita varten..

Toisaalta olen saanut astman oireita käytön jälkeen ja tulikin mieleen ohjekirjassa mainitut sivuvaikutukset... Hyvin harvinaisiksi oli luokiteltu astma. Olisiko mahdollista että se on tullut Yasminien käytöstä? En kuitenkaan tahtoisi uskoa että olisin sellainen harvinainen tapaus ja kaikki positiiviset vaikutukset saavat minut yhä käyttämään niitä. Millaisia kokemuksia teillä on Yasmineista? Entä muista E-pillereistä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu