ja tekemisestä tykkäät yhdessä vastakkaisen sukupuolen kanssa? ;)
Omia suosikkeja nauraminen, kaikki erilaisten asioiden tekeminen yhdessä. Tapahtumiin osallistuminen, hyvät keskustelut, pussailu ja muu hmm.. vastaava yhdessäolo, yhteiset projektit ja ideointi, ystävien tapaaminen, välillä kahdestaan oleilu, mökkeily yms. voisivat myös olla aika suosiossa :)
Millaisesta yhdessäolosta
8
889
Vastaukset
- määvaaaan
sanoin jo
- lempi
sanoit jo? :)
- Kofeinisti
Kaikki käy, ei oo varaa valita.
- hossi
Taida olla väliä mitä toisen kans tekee, mulle kelpaa vaikka mattojen pesu, lenkkeily, mökin laiturilla sylikkäin istuskelu, keilaaminen kaksistaan, jutustelu, pussailu, sängyssä loikoilu sunnuntai aamuna, Keskenään kinastelu kumpi saa lukea Aamulehden ku tuolta petistä ylös päästään niin ja mitäs sit siellä peiton alla tehdään ;) No höh nukutaan tietysti hölmöt :))
- rusalka
Olisi mukava väsätä yhdessä vaikkapa hirsinen savusauna.
Kyllä mun yhteistyöprojektit suuntautuu tuonne pihalle ja puutarhaan...tai sitten makuukamariin.
Mökin rakentelu ja suunnittelupuuhat. Pihan sadevesien talteenottojärjestelmä ja pihalampi puroineen tai huvimaja ja mansikka- ym vihannesmaat. Mulla on nyt täällä hirmunen vääntö pihassa...osaan minä itteki, eikä tartte mua auttaa. Tässä minä sitä taiteellisuuttani toteutan. Luon ympäristöä!
Isännöitsijä kyllä kielsi saunan teon.- lempi
että sulla pitäis olla oikeen sellainen puuhamies tekemässä juttuja :)
- AlmandaN
Tyytyväinen, riittäisi kun tuntisin rakastamani henkilön lämpimän hengityksen..., ajalla ja paikalla ei niin väliä!
No tuota nämä on sellasia kivoja juttuja: silmiin tuijottelu, hymyily, pussailu, halailu, puristelu.
Mutta siis lähes kaikki voi olla hauskaa sen oman rakkaan kanssa, se on vaan hienoa kun saa olla lähellä.
Niin ja upeintahan on se s...i :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904322
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?422685Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1122480Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111632Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291598
- 791416