..että kun ihmiskehot hinkkaa toisiaan vasten sitä sähköö kahden ihmisen välill pitää syntyy pakostakin?..
mut yritäppä päästä hinkkaa sitä kuka kiinnostaa eniten.. helpommin sanottu kun..tehty..
eikös näin..
22
691
Vastaukset
- tinakenkätyttönen
tuntemattomia alkais hinkkailee.
..jokainen ihminen on toiselleen tuntematon ennenku pääsee edes ehdottaa hinkkaamista.. sitähän se on et etsitään ja jos löydetään joku mukava jonka kans alkaa hinkkailee..
- tinakenkätyttönen
pervokki kirjoitti:
..jokainen ihminen on toiselleen tuntematon ennenku pääsee edes ehdottaa hinkkaamista.. sitähän se on et etsitään ja jos löydetään joku mukava jonka kans alkaa hinkkailee..
mut jos mulle alkaisi joku tekee suoria ehdotuksia niin lähmäsisin sitä kyllä nekkuun ;)
tinakenkätyttönen kirjoitti:
mut jos mulle alkaisi joku tekee suoria ehdotuksia niin lähmäsisin sitä kyllä nekkuun ;)
..epäsuoria.. siististi ja kohteliaasti..näin voipi onnistuu.. eikä mee nenä verille siltä..ööh iskijältä..kumpi onkaan kumpi..öö?????
- tinakenkätyttönen
pervokki kirjoitti:
..epäsuoria.. siististi ja kohteliaasti..näin voipi onnistuu.. eikä mee nenä verille siltä..ööh iskijältä..kumpi onkaan kumpi..öö?????
se oli vain liian helppo nakki, kyllästyin heti alkuunsa :)
tinakenkätyttönen kirjoitti:
se oli vain liian helppo nakki, kyllästyin heti alkuunsa :)
..miksi sit yksinkertaisesta pitäs tehdä vaikeeta?.. joskus tytöt on niin vaikeita että SE KYLLÄSTYTTÄÄ.. suorastaan.. ei se helppo nakkius.. paitsi jos sattuu olee joku jakorasia.. sähköstä puheenollen..
- tinakenkätyttönen
pervokki kirjoitti:
..miksi sit yksinkertaisesta pitäs tehdä vaikeeta?.. joskus tytöt on niin vaikeita että SE KYLLÄSTYTTÄÄ.. suorastaan.. ei se helppo nakkius.. paitsi jos sattuu olee joku jakorasia.. sähköstä puheenollen..
meillä on tota yösähkö ja päiväsähkö. YösähkÖ menee päälle klo 19 ja päiväsähkö taas klo 7 aamulla :D
Mut jos tapaa jonkun kiinostavan miehen niin jos se allkaa tyrkyttää itseensä liikaa, niin multa menee mielenkiinto. Miehen pitää olla livenä sellanen, että sen pitää yrittää pikkasen olla mulle ainakin niinkuin etäinen, ettei se vedä heti kaikkia kortteja tiskiin :) tinakenkätyttönen kirjoitti:
meillä on tota yösähkö ja päiväsähkö. YösähkÖ menee päälle klo 19 ja päiväsähkö taas klo 7 aamulla :D
Mut jos tapaa jonkun kiinostavan miehen niin jos se allkaa tyrkyttää itseensä liikaa, niin multa menee mielenkiinto. Miehen pitää olla livenä sellanen, että sen pitää yrittää pikkasen olla mulle ainakin niinkuin etäinen, ettei se vedä heti kaikkia kortteja tiskiin :)..ymmärrän hyvin.. ei tyrkky..hyihh juu se on kyllä aivan totta..
- kipparinoma
Ainakin ihan kamalia palovammoja niin syntyy:o/...
Sä meet vaan ja sähköistät sen jonka haluut....ei se niin vaikeeta ole....Niih;o)))..sanottu ku tehty,..ku ei voi väkisin mut pitää olla varmaan alkusähkööö et pääsee kunnolla hinkkaamaan ja sit se sähköinen yhteys on taattu.. eix ni..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..sanottu ku tehty,..ku ei voi väkisin mut pitää olla varmaan alkusähkööö et pääsee kunnolla hinkkaamaan ja sit se sähköinen yhteys on taattu.. eix ni..
Mut oikeesti mä en ymmärrä tosta mitään olen niin huono kemiassa:o/
kipparinoma kirjoitti:
Mut oikeesti mä en ymmärrä tosta mitään olen niin huono kemiassa:o/
..että kemiaakin vielä fysiikan lisäks..nii kai siitäkin hyötyä on ..fysiikkaa ja kemiaa..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..että kemiaakin vielä fysiikan lisäks..nii kai siitäkin hyötyä on ..fysiikkaa ja kemiaa..
Ja siks mulle aivan hepreaa:o/
kipparinoma kirjoitti:
Ja siks mulle aivan hepreaa:o/
..niinku vielä hebreaakin..fysiikan ja kemiam lisäx?
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..niinku vielä hebreaakin..fysiikan ja kemiam lisäx?
Siis tajuttoman monimutkaista....;o)
kipparinoma kirjoitti:
Siis tajuttoman monimutkaista....;o)
..no joo jo riittää..taidan mennä maalaillee piruja.. kankaalle..
SE. kirjoitti:
http://www.warthog.fi/vuosi2005/kuukaudet/kuvat004/salama.JPG
..voi ottaa kuvan sähköisestä kohtaamisesta..hmm
- huuhaaoljenkorsi
Nostalgiaa. Vieläkö sitä sähköä ja hinkkamista löytyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
