eikös näin..

..että kun ihmiskehot hinkkaa toisiaan vasten sitä sähköö kahden ihmisen välill pitää syntyy pakostakin?..
mut yritäppä päästä hinkkaa sitä kuka kiinnostaa eniten.. helpommin sanottu kun..tehty..

22

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tinakenkätyttönen

      tuntemattomia alkais hinkkailee.

      • ..jokainen ihminen on toiselleen tuntematon ennenku pääsee edes ehdottaa hinkkaamista.. sitähän se on et etsitään ja jos löydetään joku mukava jonka kans alkaa hinkkailee..


      • tinakenkätyttönen
        pervokki kirjoitti:

        ..jokainen ihminen on toiselleen tuntematon ennenku pääsee edes ehdottaa hinkkaamista.. sitähän se on et etsitään ja jos löydetään joku mukava jonka kans alkaa hinkkailee..

        mut jos mulle alkaisi joku tekee suoria ehdotuksia niin lähmäsisin sitä kyllä nekkuun ;)


      • tinakenkätyttönen kirjoitti:

        mut jos mulle alkaisi joku tekee suoria ehdotuksia niin lähmäsisin sitä kyllä nekkuun ;)

        ..epäsuoria.. siististi ja kohteliaasti..näin voipi onnistuu.. eikä mee nenä verille siltä..ööh iskijältä..kumpi onkaan kumpi..öö?????


      • tinakenkätyttönen
        pervokki kirjoitti:

        ..epäsuoria.. siististi ja kohteliaasti..näin voipi onnistuu.. eikä mee nenä verille siltä..ööh iskijältä..kumpi onkaan kumpi..öö?????

        se oli vain liian helppo nakki, kyllästyin heti alkuunsa :)


      • tinakenkätyttönen kirjoitti:

        se oli vain liian helppo nakki, kyllästyin heti alkuunsa :)

        ..miksi sit yksinkertaisesta pitäs tehdä vaikeeta?.. joskus tytöt on niin vaikeita että SE KYLLÄSTYTTÄÄ.. suorastaan.. ei se helppo nakkius.. paitsi jos sattuu olee joku jakorasia.. sähköstä puheenollen..


      • tinakenkätyttönen
        pervokki kirjoitti:

        ..miksi sit yksinkertaisesta pitäs tehdä vaikeeta?.. joskus tytöt on niin vaikeita että SE KYLLÄSTYTTÄÄ.. suorastaan.. ei se helppo nakkius.. paitsi jos sattuu olee joku jakorasia.. sähköstä puheenollen..

        meillä on tota yösähkö ja päiväsähkö. YösähkÖ menee päälle klo 19 ja päiväsähkö taas klo 7 aamulla :D

        Mut jos tapaa jonkun kiinostavan miehen niin jos se allkaa tyrkyttää itseensä liikaa, niin multa menee mielenkiinto. Miehen pitää olla livenä sellanen, että sen pitää yrittää pikkasen olla mulle ainakin niinkuin etäinen, ettei se vedä heti kaikkia kortteja tiskiin :)


      • tinakenkätyttönen kirjoitti:

        meillä on tota yösähkö ja päiväsähkö. YösähkÖ menee päälle klo 19 ja päiväsähkö taas klo 7 aamulla :D

        Mut jos tapaa jonkun kiinostavan miehen niin jos se allkaa tyrkyttää itseensä liikaa, niin multa menee mielenkiinto. Miehen pitää olla livenä sellanen, että sen pitää yrittää pikkasen olla mulle ainakin niinkuin etäinen, ettei se vedä heti kaikkia kortteja tiskiin :)

        ..ymmärrän hyvin.. ei tyrkky..hyihh juu se on kyllä aivan totta..


    • kipparinoma

      Ainakin ihan kamalia palovammoja niin syntyy:o/...
      Sä meet vaan ja sähköistät sen jonka haluut....ei se niin vaikeeta ole....Niih;o)))

      • ..sanottu ku tehty,..ku ei voi väkisin mut pitää olla varmaan alkusähkööö et pääsee kunnolla hinkkaamaan ja sit se sähköinen yhteys on taattu.. eix ni..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..sanottu ku tehty,..ku ei voi väkisin mut pitää olla varmaan alkusähkööö et pääsee kunnolla hinkkaamaan ja sit se sähköinen yhteys on taattu.. eix ni..

        Mut oikeesti mä en ymmärrä tosta mitään olen niin huono kemiassa:o/


      • kipparinoma kirjoitti:

        Mut oikeesti mä en ymmärrä tosta mitään olen niin huono kemiassa:o/

        ..että kemiaakin vielä fysiikan lisäks..nii kai siitäkin hyötyä on ..fysiikkaa ja kemiaa..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..että kemiaakin vielä fysiikan lisäks..nii kai siitäkin hyötyä on ..fysiikkaa ja kemiaa..

        Ja siks mulle aivan hepreaa:o/


      • kipparinoma kirjoitti:

        Ja siks mulle aivan hepreaa:o/

        ..niinku vielä hebreaakin..fysiikan ja kemiam lisäx?


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..niinku vielä hebreaakin..fysiikan ja kemiam lisäx?

        Siis tajuttoman monimutkaista....;o)


      • kipparinoma kirjoitti:

        Siis tajuttoman monimutkaista....;o)

        ..no joo jo riittää..taidan mennä maalaillee piruja.. kankaalle..


    • huuhaaoljenkorsi

      Nostalgiaa. Vieläkö sitä sähköä ja hinkkamista löytyy?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe