Ranuan kummit kuolema

111111

Kuka oli näyttelijä Ranuankummeissa joka kuoli frisbee kohtauksessa "Elina Knihtilan" "heitosta"?

"Kuoleman syynä oli nenäluun painautuminen aivoihin."

13

23192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehhehh

      hee...

      • KII

        niin.. kuka se oli? joku lotta... kertokaa pliiz


      • pikkarainen
        KII kirjoitti:

        niin.. kuka se oli? joku lotta... kertokaa pliiz

        siis, lotta pikkarainen


    • Alfred Nobel

      Sen nimi oli Äiti Teresa

    • Enkeli Gabriel

      Ensimmäinen kappale on lainaus iltapäivälehdestä...

      Ranuan kummien nousu ja tuho(fiktiivinen making of dokumentti)(1:08:29) on juuri sitä mitä nimikin lupaa, making of mikä pyllistää kaupallisille Making offeille tehden parodiamaisen farssin koko aiheesta, joka on fiktiivinen ja siinä on vain ripaus totuutta.

      Käyttäkää nyt ihmiset hieman järkeä, tuo on uusinnan buffausta, joka on filmattu vähän aikaa sitten, mutta mielestäni huumori menee tuossa jo vähän liian mauttomaksi, koska tuollainen voisi hyvinkin sattua jollekin. Tosi huonoa huumoria!

      Joku pääsee mukamas hengestään saatuaan frisbeestä päin pläsiään - mutta kamerat vain käyvät. Jonkun mopo karkaa käsistä ja hän päätyy lööppeihin, mutta tuotantoyhtiössä herrat vain riemuitsevat.

      Huhhuh!

      • KII

        no niin mä loppujen lopuks ajttelinki.. et on vaan pilaa. mut sairasta sellasta;D


      • Udhdka
        KII kirjoitti:

        no niin mä loppujen lopuks ajttelinki.. et on vaan pilaa. mut sairasta sellasta;D

        No, ainakin televisiossa joka käsitteli Ranuan kummeja, niin se työryhmä ainakin puhui siitä, että se kuolema oli aito (Lotta Pikkaraisen.) Oliko se muka pelkkä pila?


      • joulumuori & tontut
        Udhdka kirjoitti:

        No, ainakin televisiossa joka käsitteli Ranuan kummeja, niin se työryhmä ainakin puhui siitä, että se kuolema oli aito (Lotta Pikkaraisen.) Oliko se muka pelkkä pila?

        21.12.2007 klo 15.00 telkkarista loppui juuri ranuan kummit nousu ja tuho niminen ohjelma jossa näytettiin juuri tuo kyseinen kohtaus leikkaamattomana ja lehtileike NÄYTTELIJÄ KUOLI NENÄLUUN PAINUESSA AIVOIHIN ... tai jotain tälläistä.. ja siinä puhuttiin Lotasta ja Lotan tilallehan tuli Kari-Pekka Toivonen..


      • 111
        joulumuori & tontut kirjoitti:

        21.12.2007 klo 15.00 telkkarista loppui juuri ranuan kummit nousu ja tuho niminen ohjelma jossa näytettiin juuri tuo kyseinen kohtaus leikkaamattomana ja lehtileike NÄYTTELIJÄ KUOLI NENÄLUUN PAINUESSA AIVOIHIN ... tai jotain tälläistä.. ja siinä puhuttiin Lotasta ja Lotan tilallehan tuli Kari-Pekka Toivonen..

        Se oli pelkkä läppä. Mitään "haluatko naiskoomikoksi" kisaa tai Lotta Pikkaraista ole koskaan sarjassa ollutkaan. Knihtilä ja kummanit olleet monessa sarjassa jo ennen Ranuan Kummeja.


      • sinisilmäinen2
        111 kirjoitti:

        Se oli pelkkä läppä. Mitään "haluatko naiskoomikoksi" kisaa tai Lotta Pikkaraista ole koskaan sarjassa ollutkaan. Knihtilä ja kummanit olleet monessa sarjassa jo ennen Ranuan Kummeja.

        aika mautonta


      • JariTH
        joulumuori & tontut kirjoitti:

        21.12.2007 klo 15.00 telkkarista loppui juuri ranuan kummit nousu ja tuho niminen ohjelma jossa näytettiin juuri tuo kyseinen kohtaus leikkaamattomana ja lehtileike NÄYTTELIJÄ KUOLI NENÄLUUN PAINUESSA AIVOIHIN ... tai jotain tälläistä.. ja siinä puhuttiin Lotasta ja Lotan tilallehan tuli Kari-Pekka Toivonen..

        Tuosta lehtiotsikosta sen verran, että jos jollakulla on tästä Ranuan Kummista DVD boksi.
        Pysäyttäkääpäs kuva siihen kohtaan kun tulee lehtiotsikko esille ja suurentakaa kuva jos vain DVD soittimessa on tämä mahdollisuus.
        Ja lukekaa se otsikon alla oleva teksti jolloin huomaatte, varsinaisessa artikkelissa kerrotaan joistain kahdesta asianajajasta jotka ovat tehneet pesänkavalluksia ja ovat joutuneet oikeuteen.
        Eli lyhyesti ja ytimekkäästi Otsikko kertoo nenäluun painautumisesta aivoihin MUTTA varsinaisessa artikkelissa kerrotaan jostain pesänkavalluksista.


      • juh6
        JariTH kirjoitti:

        Tuosta lehtiotsikosta sen verran, että jos jollakulla on tästä Ranuan Kummista DVD boksi.
        Pysäyttäkääpäs kuva siihen kohtaan kun tulee lehtiotsikko esille ja suurentakaa kuva jos vain DVD soittimessa on tämä mahdollisuus.
        Ja lukekaa se otsikon alla oleva teksti jolloin huomaatte, varsinaisessa artikkelissa kerrotaan joistain kahdesta asianajajasta jotka ovat tehneet pesänkavalluksia ja ovat joutuneet oikeuteen.
        Eli lyhyesti ja ytimekkäästi Otsikko kertoo nenäluun painautumisesta aivoihin MUTTA varsinaisessa artikkelissa kerrotaan jostain pesänkavalluksista.

        en enää koskaan katso ranuan nuijjia :))


    • imarobot

      ku ettii netistä lotta pikkaraista (näyttelijä) , tulee vastauksina vaan lotta kaihua (näyttelijä).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe