Kuka oli näyttelijä Ranuankummeissa joka kuoli frisbee kohtauksessa "Elina Knihtilan" "heitosta"?
"Kuoleman syynä oli nenäluun painautuminen aivoihin."
Ranuan kummit kuolema
13
23192
Vastaukset
- hehhehh
hee...
- KII
niin.. kuka se oli? joku lotta... kertokaa pliiz
- pikkarainen
KII kirjoitti:
niin.. kuka se oli? joku lotta... kertokaa pliiz
siis, lotta pikkarainen
- Alfred Nobel
Sen nimi oli Äiti Teresa
- Enkeli Gabriel
Ensimmäinen kappale on lainaus iltapäivälehdestä...
Ranuan kummien nousu ja tuho(fiktiivinen making of dokumentti)(1:08:29) on juuri sitä mitä nimikin lupaa, making of mikä pyllistää kaupallisille Making offeille tehden parodiamaisen farssin koko aiheesta, joka on fiktiivinen ja siinä on vain ripaus totuutta.
Käyttäkää nyt ihmiset hieman järkeä, tuo on uusinnan buffausta, joka on filmattu vähän aikaa sitten, mutta mielestäni huumori menee tuossa jo vähän liian mauttomaksi, koska tuollainen voisi hyvinkin sattua jollekin. Tosi huonoa huumoria!
Joku pääsee mukamas hengestään saatuaan frisbeestä päin pläsiään - mutta kamerat vain käyvät. Jonkun mopo karkaa käsistä ja hän päätyy lööppeihin, mutta tuotantoyhtiössä herrat vain riemuitsevat.
Huhhuh!- KII
no niin mä loppujen lopuks ajttelinki.. et on vaan pilaa. mut sairasta sellasta;D
- Udhdka
KII kirjoitti:
no niin mä loppujen lopuks ajttelinki.. et on vaan pilaa. mut sairasta sellasta;D
No, ainakin televisiossa joka käsitteli Ranuan kummeja, niin se työryhmä ainakin puhui siitä, että se kuolema oli aito (Lotta Pikkaraisen.) Oliko se muka pelkkä pila?
- joulumuori & tontut
Udhdka kirjoitti:
No, ainakin televisiossa joka käsitteli Ranuan kummeja, niin se työryhmä ainakin puhui siitä, että se kuolema oli aito (Lotta Pikkaraisen.) Oliko se muka pelkkä pila?
21.12.2007 klo 15.00 telkkarista loppui juuri ranuan kummit nousu ja tuho niminen ohjelma jossa näytettiin juuri tuo kyseinen kohtaus leikkaamattomana ja lehtileike NÄYTTELIJÄ KUOLI NENÄLUUN PAINUESSA AIVOIHIN ... tai jotain tälläistä.. ja siinä puhuttiin Lotasta ja Lotan tilallehan tuli Kari-Pekka Toivonen..
- 111
joulumuori & tontut kirjoitti:
21.12.2007 klo 15.00 telkkarista loppui juuri ranuan kummit nousu ja tuho niminen ohjelma jossa näytettiin juuri tuo kyseinen kohtaus leikkaamattomana ja lehtileike NÄYTTELIJÄ KUOLI NENÄLUUN PAINUESSA AIVOIHIN ... tai jotain tälläistä.. ja siinä puhuttiin Lotasta ja Lotan tilallehan tuli Kari-Pekka Toivonen..
Se oli pelkkä läppä. Mitään "haluatko naiskoomikoksi" kisaa tai Lotta Pikkaraista ole koskaan sarjassa ollutkaan. Knihtilä ja kummanit olleet monessa sarjassa jo ennen Ranuan Kummeja.
- sinisilmäinen2
111 kirjoitti:
Se oli pelkkä läppä. Mitään "haluatko naiskoomikoksi" kisaa tai Lotta Pikkaraista ole koskaan sarjassa ollutkaan. Knihtilä ja kummanit olleet monessa sarjassa jo ennen Ranuan Kummeja.
aika mautonta
- JariTH
joulumuori & tontut kirjoitti:
21.12.2007 klo 15.00 telkkarista loppui juuri ranuan kummit nousu ja tuho niminen ohjelma jossa näytettiin juuri tuo kyseinen kohtaus leikkaamattomana ja lehtileike NÄYTTELIJÄ KUOLI NENÄLUUN PAINUESSA AIVOIHIN ... tai jotain tälläistä.. ja siinä puhuttiin Lotasta ja Lotan tilallehan tuli Kari-Pekka Toivonen..
Tuosta lehtiotsikosta sen verran, että jos jollakulla on tästä Ranuan Kummista DVD boksi.
Pysäyttäkääpäs kuva siihen kohtaan kun tulee lehtiotsikko esille ja suurentakaa kuva jos vain DVD soittimessa on tämä mahdollisuus.
Ja lukekaa se otsikon alla oleva teksti jolloin huomaatte, varsinaisessa artikkelissa kerrotaan joistain kahdesta asianajajasta jotka ovat tehneet pesänkavalluksia ja ovat joutuneet oikeuteen.
Eli lyhyesti ja ytimekkäästi Otsikko kertoo nenäluun painautumisesta aivoihin MUTTA varsinaisessa artikkelissa kerrotaan jostain pesänkavalluksista. - juh6
JariTH kirjoitti:
Tuosta lehtiotsikosta sen verran, että jos jollakulla on tästä Ranuan Kummista DVD boksi.
Pysäyttäkääpäs kuva siihen kohtaan kun tulee lehtiotsikko esille ja suurentakaa kuva jos vain DVD soittimessa on tämä mahdollisuus.
Ja lukekaa se otsikon alla oleva teksti jolloin huomaatte, varsinaisessa artikkelissa kerrotaan joistain kahdesta asianajajasta jotka ovat tehneet pesänkavalluksia ja ovat joutuneet oikeuteen.
Eli lyhyesti ja ytimekkäästi Otsikko kertoo nenäluun painautumisesta aivoihin MUTTA varsinaisessa artikkelissa kerrotaan jostain pesänkavalluksista.en enää koskaan katso ranuan nuijjia :))
- imarobot
ku ettii netistä lotta pikkaraista (näyttelijä) , tulee vastauksina vaan lotta kaihua (näyttelijä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625