Kuka oli näyttelijä Ranuankummeissa joka kuoli frisbee kohtauksessa "Elina Knihtilan" "heitosta"?
"Kuoleman syynä oli nenäluun painautuminen aivoihin."
Ranuan kummit kuolema
13
21862
Vastaukset
- hehhehh
hee...
- KII
niin.. kuka se oli? joku lotta... kertokaa pliiz
- pikkarainen
KII kirjoitti:
niin.. kuka se oli? joku lotta... kertokaa pliiz
siis, lotta pikkarainen
- Alfred Nobel
Sen nimi oli Äiti Teresa
- Enkeli Gabriel
Ensimmäinen kappale on lainaus iltapäivälehdestä...
Ranuan kummien nousu ja tuho(fiktiivinen making of dokumentti)(1:08:29) on juuri sitä mitä nimikin lupaa, making of mikä pyllistää kaupallisille Making offeille tehden parodiamaisen farssin koko aiheesta, joka on fiktiivinen ja siinä on vain ripaus totuutta.
Käyttäkää nyt ihmiset hieman järkeä, tuo on uusinnan buffausta, joka on filmattu vähän aikaa sitten, mutta mielestäni huumori menee tuossa jo vähän liian mauttomaksi, koska tuollainen voisi hyvinkin sattua jollekin. Tosi huonoa huumoria!
Joku pääsee mukamas hengestään saatuaan frisbeestä päin pläsiään - mutta kamerat vain käyvät. Jonkun mopo karkaa käsistä ja hän päätyy lööppeihin, mutta tuotantoyhtiössä herrat vain riemuitsevat.
Huhhuh!- KII
no niin mä loppujen lopuks ajttelinki.. et on vaan pilaa. mut sairasta sellasta;D
- Udhdka
KII kirjoitti:
no niin mä loppujen lopuks ajttelinki.. et on vaan pilaa. mut sairasta sellasta;D
No, ainakin televisiossa joka käsitteli Ranuan kummeja, niin se työryhmä ainakin puhui siitä, että se kuolema oli aito (Lotta Pikkaraisen.) Oliko se muka pelkkä pila?
- joulumuori & tontut
Udhdka kirjoitti:
No, ainakin televisiossa joka käsitteli Ranuan kummeja, niin se työryhmä ainakin puhui siitä, että se kuolema oli aito (Lotta Pikkaraisen.) Oliko se muka pelkkä pila?
21.12.2007 klo 15.00 telkkarista loppui juuri ranuan kummit nousu ja tuho niminen ohjelma jossa näytettiin juuri tuo kyseinen kohtaus leikkaamattomana ja lehtileike NÄYTTELIJÄ KUOLI NENÄLUUN PAINUESSA AIVOIHIN ... tai jotain tälläistä.. ja siinä puhuttiin Lotasta ja Lotan tilallehan tuli Kari-Pekka Toivonen..
- 111
joulumuori & tontut kirjoitti:
21.12.2007 klo 15.00 telkkarista loppui juuri ranuan kummit nousu ja tuho niminen ohjelma jossa näytettiin juuri tuo kyseinen kohtaus leikkaamattomana ja lehtileike NÄYTTELIJÄ KUOLI NENÄLUUN PAINUESSA AIVOIHIN ... tai jotain tälläistä.. ja siinä puhuttiin Lotasta ja Lotan tilallehan tuli Kari-Pekka Toivonen..
Se oli pelkkä läppä. Mitään "haluatko naiskoomikoksi" kisaa tai Lotta Pikkaraista ole koskaan sarjassa ollutkaan. Knihtilä ja kummanit olleet monessa sarjassa jo ennen Ranuan Kummeja.
- sinisilmäinen2
111 kirjoitti:
Se oli pelkkä läppä. Mitään "haluatko naiskoomikoksi" kisaa tai Lotta Pikkaraista ole koskaan sarjassa ollutkaan. Knihtilä ja kummanit olleet monessa sarjassa jo ennen Ranuan Kummeja.
aika mautonta
- JariTH
joulumuori & tontut kirjoitti:
Tuosta lehtiotsikosta sen verran, että jos jollakulla on tästä Ranuan Kummista DVD boksi.
Pysäyttäkääpäs kuva siihen kohtaan kun tulee lehtiotsikko esille ja suurentakaa kuva jos vain DVD soittimessa on tämä mahdollisuus.
Ja lukekaa se otsikon alla oleva teksti jolloin huomaatte, varsinaisessa artikkelissa kerrotaan joistain kahdesta asianajajasta jotka ovat tehneet pesänkavalluksia ja ovat joutuneet oikeuteen.
Eli lyhyesti ja ytimekkäästi Otsikko kertoo nenäluun painautumisesta aivoihin MUTTA varsinaisessa artikkelissa kerrotaan jostain pesänkavalluksista. - juh6
JariTH kirjoitti:
Tuosta lehtiotsikosta sen verran, että jos jollakulla on tästä Ranuan Kummista DVD boksi.
Pysäyttäkääpäs kuva siihen kohtaan kun tulee lehtiotsikko esille ja suurentakaa kuva jos vain DVD soittimessa on tämä mahdollisuus.
Ja lukekaa se otsikon alla oleva teksti jolloin huomaatte, varsinaisessa artikkelissa kerrotaan joistain kahdesta asianajajasta jotka ovat tehneet pesänkavalluksia ja ovat joutuneet oikeuteen.
Eli lyhyesti ja ytimekkäästi Otsikko kertoo nenäluun painautumisesta aivoihin MUTTA varsinaisessa artikkelissa kerrotaan jostain pesänkavalluksista.en enää koskaan katso ranuan nuijjia :))
- imarobot
ku ettii netistä lotta pikkaraista (näyttelijä) , tulee vastauksina vaan lotta kaihua (näyttelijä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789