DM-auto

nii se o

Tätä paikkaa en suosittele pahimmalle vihamiehellekkään... Yleensäkkin; miksi ostaa ranskasta tuotu auto kun suomi auton saa samanlaisen samalla hinnalla?!? Ja kun yrittää tyrkyttää tuontiautoa ihan mihin vaan autoliikkeeseen vaihtoon niin se ei ole minkään arvoinen! Ostin sieltä joku tovi sitten auton jossa omistajan mukaan kaikki toimi. Ruostettakaan ei ollut nimeksikään ja kaikki vaikutti hyvältä.. Tuontiauto siis tämäkin oli. Noh samana päivänä sähkölasi tippui alas ja kun soitin siitä myyjälle niin sanoi heti että valitettavasti emme voi ottaa autoa takaisin!!! Siis sanoin vaan että tämmönen tapahtui ja suostutteko korjaamaan?!? No sen ne vielä lupas.. seuraavaksi meni keskuslukko, sitten koiranluut ja lopuksi auto syö öljyä 10tkm:lle 5 litraa!!! Valitettavsti kaupasta on kulunut kuluttajasuojalain edellyttämä aika ja kauppoja ei enää voi perua.. Paska mäihä vai minkäs teet... puhumattakaan siitä että siellä pyöritetään kilometrimittareista vähän ylimääräsiä pois... Seuraavan SUOMI autoni ostan ihan suomalaiselta myyjältä, suomalaisesta liikkeestä vaikka se saattaa hinnassa näkyäkkin niin ei kiinnosta jos sillä saa laadukkaampaa tavaraa...

37

16116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autoJobbari1

      Vituttaako vittaako kuuntelen: näin suomi poppia mukaillen. Kaikessa kaupassa on riskinsä.

      T: Auto kauppias (Korsumäenauto)

      • Varman päälle

        Ostan autoni vain suomalaisislta myyjiltä.


      • Anonyymi
        Varman päälle kirjoitti:

        Ostan autoni vain suomalaisislta myyjiltä.

        niin?
        DM autossa on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin?
        DM autossa on

        Kannattaa pikkusen ottaa asioista selvää!


    • Arvaa Kuka.

      Pystytkö todistamaan väitteesi mittarin ruuvauksesta? Jos et, niin ei kannattaisi tuollaisia kirjoitella julkisille foorumeille. Aika härski väite rehellistä elinkeinonharjoittajaa kohtaan!

      Voipi tulla tuollainen kunnianloukkaus kalliimmaksi kuin kotterosi ns. 'viat'. Kannattaisi ehkä vähän miettiä mitä kirjoittaa. Tekemättömäksi et tuota nimittäin enää saa...

      • utelias5

        On meninaan oikeasti mahdollista,,,katotaan miten käy,lokitiedot on talessa


      • Täkny

        Kyllä on paska puhetta mitä kirjoittelet dm auto ei kilometri mittareita muuttele jos minä olisin Myyjä niin käräjille tulis haaste KUNNIAN LOUKKAUKSESTA


    • paskan

      niinkuin moni muukin saattaa tehdä ja sille ei kai enää voi mitään. Valitettavan yleistä tänäpäivänä mutta käytetyn auton ostossa on aina riskinsä... Älkää ihmiset aina yleistäkö että liikkeen kaikki autot olisivat samanlaisia paskoja... Mutta sekin tietenkin on mahdollista. Oman jären käyttö on sallittua... Sitte on vielä erikseen ne jotka uhkailevat heti oikeudella ja muulla pashalla... anonyymillä foorumilla... Semmoisia ei lasketa.

    • paskan möivät

      No olipas vuodatus. Luuletko oikeasti että ostamalla suomijobbarilta saat varmasti paremman?

      Monissa autoissa on ollut suomessa sähkölasien kanssa ongelmia, joten se ei ole kovinkaan harvinaista.

      On aivan oma moka, jos ei ole sopinut kirjallisesti kaupanpurkuehtoja, esim. että ostaja saa vaihtaa auton toiseen 2 viikon sisällä tai palauttaa tms.

      Keskuslukko ja koiranluut saanee varmaan korjautettua korjaamolla.

      Kannattaa hieman perehtyä tarkemmin mitä takuu ja kuluttajan suoja tarkoittavat käytännössä. Jos auto leviää totaalisesti 6kk ja 1 päivän jälkeen, niin ei se tarkoita sitä etteikö asiakas voisi saada hyvitystä virhevastuun nojalla.

      Tuollainen kulutus on tyypillistä esim. Fiatille ja joillekkin opeleleille, asia on mainittu jopa ohjekirjassa. Mikäli kyseessä on jokin piilevä vika, niin ei muuta kuin taas perehtymään kuluttajan oikeuksiin.

      Kai nyt sait romusi sen verran halvemmalla että jäi rahaa korjauksiin verrattuna suolamarinoituun yksilöön?

      Onko tuo mittarinruuvaus kenties todistettavissa vai katkeraan asiakkaan vuodatusta? Onhan noita sattunut erään rintajuopon toimesta todistetusti aiemminkin. Suomalainen autokauppiashan on tunnetusti niin rehellinen ettei se koskaan työllistä kuluttajansuojaviranomaisia. Miksei suomalaisesta autokauppiaasta voisi tehdä vientituotetta kun ne kerran ovat niin hyviä.

    • Olen ollut tekemisissä tämän firman kanssa 1 kpl auto ostettu ( kahden vuoden aikana korjauskulut 120 €)ja toinen harkinnassa, siistejä ja kunnossa olevia autoja, ei sieltä et-euroopasta kannate tänne romuja roudata.

      Öljyn kulutuksesta; katoppa eri autojen öjynkulutusnormit esim vw; t syövät n 1 l/1000 km, itelläni on tällainen "Suomi-auto"

    • pena perus

      Kuluttajasuojalain mukaan kaupan saa perua 5pv sisällä ilman mitään syytä. Oisit tehny näin, äläkä ruikuta.

      • Yleistä peruutusoikeutta ei ole olemassa, ei autokaupassakaan.


      • Anonyymi

        Kannattaa pikkusen ottaa asioista selvää!


    • Ostanut jo useamman...

      Olen ostanut itse jo useamman auton ko. paikasta ja tulen varmaan vastakin ostamaan. Aina ollut todella hyviä autoja, ei mitään ylimääräisiä kuluja koitunut. Nyt olen jo hyvä tuttu heille, joten alan olla perillä jo talon henkilöstöstä ja tuonti- sekä kauppatavasta... Voin kyllä sanoa, että autot ja kauppa on ihan juuri sitä mitä he itse sanovatkin. Ei todellakaan kannata mennä tuommosia väitteitä esittämään ihan suinpäin.. On sitä pienemmästäkin joskus "vahinkoja" sattunut..

    • Hepitihep

      Kusettajia nuo ovat ihan pahimmasta päästä minun mielestäni. Kieltää pitäisi tuollaisten yritysten olemassaolo.

      Aivan naurettavaa pelleilyä, että liike mainostaa erästä autoaan (mahdollisesti useampiakin) Suomiautoksi vaikka ko. kärry on ostettu Saksasta ja myöhemmin tuotu sieltä Suomeen.

      Perusteluna tälle - kun kävin siis asian paikan päällä huoltokirjasta toteamassa - oli, että auto on tullut suoraan Kuopiosta heille ja he tuovat autoja vain Ranskasta.

      Aivan sama minulle, onko liike tuonut sen auton itse Saksasta vai ei, mutta jos joku on tuonut niin ei se kyllä silloin täytä mielestäni kriteerejä käsitteelle Suomiauto.

      Muistan kyllä ainakin itse mainostaa tätä lafkaa kaikille tutuilleni - enkä suinkaan positiivisessa mielessä.

      • Veikkopoika

        Minusta DM-auto on yksi parhaista alan yrityksistä täällä Oulun seudulla.
        Olen ostanut sieltä auton ja aion ostaa vastakin. Palvelu erinomaista, aivan eri tasoista kuin ns. suomiliikkeiden esittämä...asiakas otetaan ihmisenä ja omine tarpeineen,,,kuunnellaan...mietitään...käydään kahvilla..aivan kuten joskus ennenvanhaan täällä suomessa.
        Ja takuut pelaa....autoani on korjattu about 700 eurolla oston jälkeen...kaikki DM-auton piikkiin....että semmonen virma...ja tämä tarina on tosi


      • ford
        Veikkopoika kirjoitti:

        Minusta DM-auto on yksi parhaista alan yrityksistä täällä Oulun seudulla.
        Olen ostanut sieltä auton ja aion ostaa vastakin. Palvelu erinomaista, aivan eri tasoista kuin ns. suomiliikkeiden esittämä...asiakas otetaan ihmisenä ja omine tarpeineen,,,kuunnellaan...mietitään...käydään kahvilla..aivan kuten joskus ennenvanhaan täällä suomessa.
        Ja takuut pelaa....autoani on korjattu about 700 eurolla oston jälkeen...kaikki DM-auton piikkiin....että semmonen virma...ja tämä tarina on tosi

        Ostin itse sieltä auton josta meni n viikon jälkeen ruiskutus pumppu n.1600e Ja kaikki meni myyjän piikkiin.. Ei tarvinut tapella auton vein itse merkki liikeeseen ja lasku suoraan myyjälle!

        Olen todella tyytyväinen heidän toimintaan ja voisin ostaa myös seuraavan autoni sieltä!!!


      • mouton
        ford kirjoitti:

        Ostin itse sieltä auton josta meni n viikon jälkeen ruiskutus pumppu n.1600e Ja kaikki meni myyjän piikkiin.. Ei tarvinut tapella auton vein itse merkki liikeeseen ja lasku suoraan myyjälle!

        Olen todella tyytyväinen heidän toimintaan ja voisin ostaa myös seuraavan autoni sieltä!!!

        Ostin auton sieltä tammikuun lopussa ja kaikki toimi erinomaisesti kaupantekoa, koeajoja, rahoitusta ja takuuta myöten. Palvelu oli myös huippuluokkaa. Monissa muissá Oulun seudun autoliikkeissä ei edes haluta palvella asiakkaita, mutta DM autossa kaikki on toiminut hienosti. Aion ostaa myös tulevan autoni sieltä. DM auto on oikeasti todella hyvä liike, joten suosittelen sitä kyllä teille kaikille lämpimästi. Jos käytetyn auton ostaa, niin eihän se voi olla uuden veroinen. Jos haluaa virheettömän auton, niin pitää ostaa uusi auto, mutta kyseisestä liikkeestä kyllä saa laadukkaita käytettyjä.


      • joop
        Veikkopoika kirjoitti:

        Minusta DM-auto on yksi parhaista alan yrityksistä täällä Oulun seudulla.
        Olen ostanut sieltä auton ja aion ostaa vastakin. Palvelu erinomaista, aivan eri tasoista kuin ns. suomiliikkeiden esittämä...asiakas otetaan ihmisenä ja omine tarpeineen,,,kuunnellaan...mietitään...käydään kahvilla..aivan kuten joskus ennenvanhaan täällä suomessa.
        Ja takuut pelaa....autoani on korjattu about 700 eurolla oston jälkeen...kaikki DM-auton piikkiin....että semmonen virma...ja tämä tarina on tosi

        Mnulta kusettivat yli 2 tuhatta välirahoja, paska paikkka.


    • Jii Jii

      Mielenkiintoista keskustelua....kävin viikko sitte eka kertaa kyseisessä liikkeessä,"potkimassa kenkaita" Sain hyvää palvelua ja minulle esiteltiin autoja kernaasti,hienoja pelejä,kohtuu hintaan,ihan sama mistä ne on tuotu,takuut on kaikissa.Saatan hyvinnii ostaa sieltä auton..JepJep.

    • Onko sama firma?

      www.nettiauto.com/4894029

    • Hinta noussut 2250 €

      Ei ole sama firma mutta tuo Ibiza oli muutama päivä sitten toisessa autoliikkeessä 1700 euron pyynnillä.

    • nyt E60

      Joo Kävin katselemassa kerran bemaria 212 km päästä. Erehdyin kyselemään 3 ja 5 sarjan eroja, käski mennä wetterille koeajamaan. En ollut ilmeisesti "tosiostaja". Wetterillä löytyi heti koeajokilvet.

    • pettynyt83

      Hyvä palvelu mutta paskaa puhuvat. Väittivät yhtä autoaan virheettömäksi, auto maalattu lähes kokonaan, tuulilasi rikki ymym. Kiertäkää kaukaa. Kyllä ne kaupata osaavat mutta asiakkaan kannattaa olla todella tarkkana. Onneksi eivät minua huijanneet.

    • Jylliboi

      Omasta puolesta voin puhua että empä ole ennen näin ystävällistä asiakaspalvelua saanut missään autoliikkeessä ja se mikä pääasia niin Mevlane ja myyjineen myyvät kyllä varsin laadukkaita vaihdokkeja. Toki Autot ovat pääasiassa tuontiautoja mutta mitä sitten???? Ne ovat järkeään paremmassa kunnossa ja huomattavasti paremmalla varuste tasolla kun monet suomiautot. Mittarilukemat vastaavan pirssien kuntoa ja ite omasta ostoksestani (BMW X3) Tarkistin vielä skeptisenä ja paikkansa piti. Kaupan jälkeen autossa ilmeni muutama pikkuvika jotka sai heti laittaa liikkeen piikkiin kuntoon! Loppusanoiksi sen verran että jos ostat 2000€ auton niin sillä rahalla ei varmaankaan voi saada uutta tai uuden takuuta mutta näissä kailliimmissa autoissa päästään jo hyvin lähelle sitä!

    • jukka6

      Ystävällistä asiakaspalvelua kyllä. Mutta kaikki mitä sovitaan suulisesti eivät täsmää.
      Näiden kans pittää kaikki olla mustaa valkoisella.
      Osto hetkellä merkattu kilometri ei täsmää auton kilometrien kanssa.
      Onneksi paperit jotka ovat viime huollosta todistavat toisin.
      tätähän vois sanoa asiakirja väärentämiseksi

      • huono provo

        Älä puhu paskaa!


      • Anonyymi

        Se koira ärähtää, mihin kalikka kalahtaa.


      • Anonyymi

        Totta. Kilometrit ei minulla ongelma , vaan mitä myyjä lupas ja mistä Minä maksoin ei todellakaan ollut yksiyhteen.
        Dm ryssihomman!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Kilometrit ei minulla ongelma , vaan mitä myyjä lupas ja mistä Minä maksoin ei todellakaan ollut yksiyhteen.
        Dm ryssihomman!

        Siihen asti kun ei oo nimet paperissa ollaan niin mielinkielin lipevänä!
        Kunnossa olevana myydyssä autosta jos "yllättäen" löytyykin jokin oikea vika jota et vielä koeajolla huomannut: Varaudu vastuuta pakoilevan myyjän ylimielisiin ja vähätteleviin kommentteihin!

        T: Kokemus joka ei unohdu


    • juppana

      en ole ostanu autoa sieltä,mut mikä on suomiauto,kun ostat suomiauton on sama kuin ostaisit venäjän karjalasta siis tiet esim.sorateillä piiskattuja romuja ja joku kehuu suomiautoja voi älyn jättiläistä

    • Kokemusta_on_

      Kilometrit ruuvatut ihan sikana. Mittarissa alle 200 tonnia, mutta penkki ja rati ihan loppuun kuluneet, myös maalisävyssä eroa. EN TODELLAKAAN suositettele kenellekään kyseistä firmaa. Ulkomailta tuodut nättävät mutta hyvin heikossa hapessa olevat autot.

      • reytj3w3w3

        Lyhyttä ajoa niin ne kuluu, samoin muukin autossa.
        Mulla on mersu missä on mittarissa 150tkm, penkki on jo vähän rikki, ratissa selkeet kulumat, jarrupoljin kulunut puhki mutta eipä ne kilometrit sitten juuri muualla näykkään. Nuo kun fiksaa kuntoon, myllyttää maalipinnan ja vahat päälle niin saa jymäytetty ostajaa että on ajettu vaan maantie ajoa heh..


    • huijattu_olo

      "Tätä paikkaa en suosittele pahimmalle vihamiehellekkään..." -niin totta kuin olla ja voi

    • 240vai850

      Vissiin autolla liikaa tunne arvoa kun pyytävät 850 volvosta vm 94,1800e?

      • Anonyymi

        DM-auto: Suomen YLIHINNOITELLUIMMAT vaihtoautot!


    • Anonyymi

      2 autoa DM-Autosta hankkinut. Ostotapahtuman ajan palvelu huippua. Molemmat olleet käytettyjä autoja ja pieniä huolia oli alussa, liike hoiti asiat mukisematta kuntoon. Suosittelen !

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe