läskeillä ja kitkoilla ajavat ovat ....

jupelo.,

pahimpia nysväreitä.

Sadekelillä matelevat lähinnä pahiten nää "wanna be premium" V70 volvolaiset joihin on auton halpuudesta johtuen ostettu niin matalaprofiiliset "läskit" alle kuin mahdollista

ja talvisäällä matelevat kitkojen "kokeilijat" ihan yleisesti

7

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarttee varmaan hidastaa vauhtia, kun totuus toi ilmeisesti on. tähän mennessä on kaikissa autoissani ollut leveät matalaprofiilirenkaat, ja talvisin kitkat. (Uusimpaan en ole vielä kerinnyt hommata.) Ja vauhti on ollut yhtä kova, ellei kovempikin kuin kanssa-autoilijoilla.

      yhtään kolaria en ole aiheuttanut, mutta muutaman kerran minun päälle on tultu. näissäkin trapauksissa ollut useammin alla nastat, tai kapeammat korkeaprofiili renkaat. on siellä kyllä tullut yksi kitkailijakin päälle mutta onhan heilläkin siihen yhtälainen oikeus kuin nastailijoilla.

      myönnettäköön että ensitalvena ajelen nastarenkailla, kun tossa uusimmassa tuli uudet semmoset mukana.

      • asiamies1

        hahhahaaa... "yhtään kolaria en ole aiheuttanut, mutta muutaman kerran minun päälle on tultu."

        Tuon kirjoitti kakara jolla ei ole autoilusta juuri minkäänlaista kokemusta.
        Itselläni on ollut ajokortti yli 20v eikä ole tullut yhtään kolaria enkä ole mikään nysväri liikenteessä.
        Miten tuollainen on jannetin kohdallasi mahdollista? Ihan että muutaman kerran minun päälle on tultu ja jopa yksi kitkailijakin!
        Täällähän voi tietty kehua retostella ihan millä asioilla sattuu keksimään mutta rajoitahan jo tuota sun älytöntä himoos keksiä juttua missä ei ole totuuden häivääkään.
        (tollaset keksityt jutut paistaa kilometrien päähän läpi ellet sitä ole huomannut)


      • tietää!
        asiamies1 kirjoitti:

        hahhahaaa... "yhtään kolaria en ole aiheuttanut, mutta muutaman kerran minun päälle on tultu."

        Tuon kirjoitti kakara jolla ei ole autoilusta juuri minkäänlaista kokemusta.
        Itselläni on ollut ajokortti yli 20v eikä ole tullut yhtään kolaria enkä ole mikään nysväri liikenteessä.
        Miten tuollainen on jannetin kohdallasi mahdollista? Ihan että muutaman kerran minun päälle on tultu ja jopa yksi kitkailijakin!
        Täällähän voi tietty kehua retostella ihan millä asioilla sattuu keksimään mutta rajoitahan jo tuota sun älytöntä himoos keksiä juttua missä ei ole totuuden häivääkään.
        (tollaset keksityt jutut paistaa kilometrien päähän läpi ellet sitä ole huomannut)

        Älä ny vaahtoo. Jannetin82 kyl tietää mikä o totuus. Hää o kertona myös pensalaatujen erot ja parhaat litkut, kyl Jannetin82 tietää. Usko huvikses.


      • asiamies1 kirjoitti:

        hahhahaaa... "yhtään kolaria en ole aiheuttanut, mutta muutaman kerran minun päälle on tultu."

        Tuon kirjoitti kakara jolla ei ole autoilusta juuri minkäänlaista kokemusta.
        Itselläni on ollut ajokortti yli 20v eikä ole tullut yhtään kolaria enkä ole mikään nysväri liikenteessä.
        Miten tuollainen on jannetin kohdallasi mahdollista? Ihan että muutaman kerran minun päälle on tultu ja jopa yksi kitkailijakin!
        Täällähän voi tietty kehua retostella ihan millä asioilla sattuu keksimään mutta rajoitahan jo tuota sun älytöntä himoos keksiä juttua missä ei ole totuuden häivääkään.
        (tollaset keksityt jutut paistaa kilometrien päähän läpi ellet sitä ole huomannut)

        olen joutunut kerran ajamaan ulos tieltä, väistäessäni rattijuoppoa, autot ei osunut yhteen, ja vain minun auto varioitui osuessaan rotvalliin, sekä kaiteeseen. Periaatteesa tämän voi tulkita minun viakseni, (itse näkisin sen rattijuopon vikana, niin teki 2 todistajaa, sekä poliisikin) joten minulle yksi suistuminen.

        ja yksi minun päälle tulo juttu on vain hipaisu, sen verran että autot osui, mutta ei tullut vaurioita, sitäkään ei tarvitse laskea.


      • Asiamies1
        jannetin82 kirjoitti:

        olen joutunut kerran ajamaan ulos tieltä, väistäessäni rattijuoppoa, autot ei osunut yhteen, ja vain minun auto varioitui osuessaan rotvalliin, sekä kaiteeseen. Periaatteesa tämän voi tulkita minun viakseni, (itse näkisin sen rattijuopon vikana, niin teki 2 todistajaa, sekä poliisikin) joten minulle yksi suistuminen.

        ja yksi minun päälle tulo juttu on vain hipaisu, sen verran että autot osui, mutta ei tullut vaurioita, sitäkään ei tarvitse laskea.

        No kuules jannetin, lueppas tuo sun eka sepustukses ihan ajatuksen kanssa.
        No lueppas tuo sinun tarkennuksesi.
        No voisiko "pikkuisen" olla "pikku pikku pikku" keksimisen makua tuossa sun ekassa sepustuksessas?
        Lopeta toi turhanpäiväinen satuilu, mene muutamaksi vuodeksi ajelemaan tuonne maailmalle eri kotteroilla ja tule vasta sitten tänne kirjoitteleen kun ehkä jo sitten tiedätkin joitakin asioita ihan oikeastikkin!


    • ,..,.,.,.,,.,.,.,.

      "Halpuudesta".....
      Veikkaan että oman pankkitilisi saldo ei kummoinen ole.

      • ....

        vuonna 2002 kattelin saksasta n. 97 - 98 mallisia tdi v70 autoja , niitten pyynnit pyöri n. 13 000 euron tietämissä siellä silloin , veroineen ym kuluineen auton olisi saanut silloin tänne n. 20 - 22 000 euron hintaan , vero oli silloin 22% v70 malliin

        nauratti vaan kun rintajouppi toi rekkalasteittain maahan juuri silloin noita volvoja ja myivät niitä hintaan 32-35 000 euroa tyhmälle kansalle lasipalatsissa , kyllä jouppilaiset nettos silloin synkkiä tilejä

        jostain syysta saksassa volvojen arvostus oli aivan alakantissa , nyt hinnat ovat selkeästi nousseet mm. suuren suomen tuonnin johdosta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe