pahimpia nysväreitä.
Sadekelillä matelevat lähinnä pahiten nää "wanna be premium" V70 volvolaiset joihin on auton halpuudesta johtuen ostettu niin matalaprofiiliset "läskit" alle kuin mahdollista
ja talvisäällä matelevat kitkojen "kokeilijat" ihan yleisesti
läskeillä ja kitkoilla ajavat ovat ....
7
668
Vastaukset
tarttee varmaan hidastaa vauhtia, kun totuus toi ilmeisesti on. tähän mennessä on kaikissa autoissani ollut leveät matalaprofiilirenkaat, ja talvisin kitkat. (Uusimpaan en ole vielä kerinnyt hommata.) Ja vauhti on ollut yhtä kova, ellei kovempikin kuin kanssa-autoilijoilla.
yhtään kolaria en ole aiheuttanut, mutta muutaman kerran minun päälle on tultu. näissäkin trapauksissa ollut useammin alla nastat, tai kapeammat korkeaprofiili renkaat. on siellä kyllä tullut yksi kitkailijakin päälle mutta onhan heilläkin siihen yhtälainen oikeus kuin nastailijoilla.
myönnettäköön että ensitalvena ajelen nastarenkailla, kun tossa uusimmassa tuli uudet semmoset mukana.- asiamies1
hahhahaaa... "yhtään kolaria en ole aiheuttanut, mutta muutaman kerran minun päälle on tultu."
Tuon kirjoitti kakara jolla ei ole autoilusta juuri minkäänlaista kokemusta.
Itselläni on ollut ajokortti yli 20v eikä ole tullut yhtään kolaria enkä ole mikään nysväri liikenteessä.
Miten tuollainen on jannetin kohdallasi mahdollista? Ihan että muutaman kerran minun päälle on tultu ja jopa yksi kitkailijakin!
Täällähän voi tietty kehua retostella ihan millä asioilla sattuu keksimään mutta rajoitahan jo tuota sun älytöntä himoos keksiä juttua missä ei ole totuuden häivääkään.
(tollaset keksityt jutut paistaa kilometrien päähän läpi ellet sitä ole huomannut) - tietää!
asiamies1 kirjoitti:
hahhahaaa... "yhtään kolaria en ole aiheuttanut, mutta muutaman kerran minun päälle on tultu."
Itselläni on ollut ajokortti yli 20v eikä ole tullut yhtään kolaria enkä ole mikään nysväri liikenteessä.
Miten tuollainen on jannetin kohdallasi mahdollista? Ihan että muutaman kerran minun päälle on tultu ja jopa yksi kitkailijakin!
Täällähän voi tietty kehua retostella ihan millä asioilla sattuu keksimään mutta rajoitahan jo tuota sun älytöntä himoos keksiä juttua missä ei ole totuuden häivääkään.
(tollaset keksityt jutut paistaa kilometrien päähän läpi ellet sitä ole huomannut)Älä ny vaahtoo. Jannetin82 kyl tietää mikä o totuus. Hää o kertona myös pensalaatujen erot ja parhaat litkut, kyl Jannetin82 tietää. Usko huvikses.
asiamies1 kirjoitti:
(tollaset keksityt jutut paistaa kilometrien päähän läpi ellet sitä ole huomannut)olen joutunut kerran ajamaan ulos tieltä, väistäessäni rattijuoppoa, autot ei osunut yhteen, ja vain minun auto varioitui osuessaan rotvalliin, sekä kaiteeseen. Periaatteesa tämän voi tulkita minun viakseni, (itse näkisin sen rattijuopon vikana, niin teki 2 todistajaa, sekä poliisikin) joten minulle yksi suistuminen.
ja yksi minun päälle tulo juttu on vain hipaisu, sen verran että autot osui, mutta ei tullut vaurioita, sitäkään ei tarvitse laskea.- Asiamies1
jannetin82 kirjoitti:
olen joutunut kerran ajamaan ulos tieltä, väistäessäni rattijuoppoa, autot ei osunut yhteen, ja vain minun auto varioitui osuessaan rotvalliin, sekä kaiteeseen. Periaatteesa tämän voi tulkita minun viakseni, (itse näkisin sen rattijuopon vikana, niin teki 2 todistajaa, sekä poliisikin) joten minulle yksi suistuminen.
ja yksi minun päälle tulo juttu on vain hipaisu, sen verran että autot osui, mutta ei tullut vaurioita, sitäkään ei tarvitse laskea.No kuules jannetin, lueppas tuo sun eka sepustukses ihan ajatuksen kanssa.
No lueppas tuo sinun tarkennuksesi.
No voisiko "pikkuisen" olla "pikku pikku pikku" keksimisen makua tuossa sun ekassa sepustuksessas?
Lopeta toi turhanpäiväinen satuilu, mene muutamaksi vuodeksi ajelemaan tuonne maailmalle eri kotteroilla ja tule vasta sitten tänne kirjoitteleen kun ehkä jo sitten tiedätkin joitakin asioita ihan oikeastikkin!
- ,..,.,.,.,,.,.,.,.
"Halpuudesta".....
Veikkaan että oman pankkitilisi saldo ei kummoinen ole.- ....
vuonna 2002 kattelin saksasta n. 97 - 98 mallisia tdi v70 autoja , niitten pyynnit pyöri n. 13 000 euron tietämissä siellä silloin , veroineen ym kuluineen auton olisi saanut silloin tänne n. 20 - 22 000 euron hintaan , vero oli silloin 22% v70 malliin
nauratti vaan kun rintajouppi toi rekkalasteittain maahan juuri silloin noita volvoja ja myivät niitä hintaan 32-35 000 euroa tyhmälle kansalle lasipalatsissa , kyllä jouppilaiset nettos silloin synkkiä tilejä
jostain syysta saksassa volvojen arvostus oli aivan alakantissa , nyt hinnat ovat selkeästi nousseet mm. suuren suomen tuonnin johdosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj502912Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet912589KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.1142032Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381708Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä311642Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r801496- 1001478
En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31384Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2791365- 1171284