läskeillä ja kitkoilla ajavat ovat ....

jupelo.,

pahimpia nysväreitä.

Sadekelillä matelevat lähinnä pahiten nää "wanna be premium" V70 volvolaiset joihin on auton halpuudesta johtuen ostettu niin matalaprofiiliset "läskit" alle kuin mahdollista

ja talvisäällä matelevat kitkojen "kokeilijat" ihan yleisesti

7

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarttee varmaan hidastaa vauhtia, kun totuus toi ilmeisesti on. tähän mennessä on kaikissa autoissani ollut leveät matalaprofiilirenkaat, ja talvisin kitkat. (Uusimpaan en ole vielä kerinnyt hommata.) Ja vauhti on ollut yhtä kova, ellei kovempikin kuin kanssa-autoilijoilla.

      yhtään kolaria en ole aiheuttanut, mutta muutaman kerran minun päälle on tultu. näissäkin trapauksissa ollut useammin alla nastat, tai kapeammat korkeaprofiili renkaat. on siellä kyllä tullut yksi kitkailijakin päälle mutta onhan heilläkin siihen yhtälainen oikeus kuin nastailijoilla.

      myönnettäköön että ensitalvena ajelen nastarenkailla, kun tossa uusimmassa tuli uudet semmoset mukana.

      • asiamies1

        hahhahaaa... "yhtään kolaria en ole aiheuttanut, mutta muutaman kerran minun päälle on tultu."

        Tuon kirjoitti kakara jolla ei ole autoilusta juuri minkäänlaista kokemusta.
        Itselläni on ollut ajokortti yli 20v eikä ole tullut yhtään kolaria enkä ole mikään nysväri liikenteessä.
        Miten tuollainen on jannetin kohdallasi mahdollista? Ihan että muutaman kerran minun päälle on tultu ja jopa yksi kitkailijakin!
        Täällähän voi tietty kehua retostella ihan millä asioilla sattuu keksimään mutta rajoitahan jo tuota sun älytöntä himoos keksiä juttua missä ei ole totuuden häivääkään.
        (tollaset keksityt jutut paistaa kilometrien päähän läpi ellet sitä ole huomannut)


      • tietää!
        asiamies1 kirjoitti:

        hahhahaaa... "yhtään kolaria en ole aiheuttanut, mutta muutaman kerran minun päälle on tultu."

        Tuon kirjoitti kakara jolla ei ole autoilusta juuri minkäänlaista kokemusta.
        Itselläni on ollut ajokortti yli 20v eikä ole tullut yhtään kolaria enkä ole mikään nysväri liikenteessä.
        Miten tuollainen on jannetin kohdallasi mahdollista? Ihan että muutaman kerran minun päälle on tultu ja jopa yksi kitkailijakin!
        Täällähän voi tietty kehua retostella ihan millä asioilla sattuu keksimään mutta rajoitahan jo tuota sun älytöntä himoos keksiä juttua missä ei ole totuuden häivääkään.
        (tollaset keksityt jutut paistaa kilometrien päähän läpi ellet sitä ole huomannut)

        Älä ny vaahtoo. Jannetin82 kyl tietää mikä o totuus. Hää o kertona myös pensalaatujen erot ja parhaat litkut, kyl Jannetin82 tietää. Usko huvikses.


      • asiamies1 kirjoitti:

        hahhahaaa... "yhtään kolaria en ole aiheuttanut, mutta muutaman kerran minun päälle on tultu."

        Tuon kirjoitti kakara jolla ei ole autoilusta juuri minkäänlaista kokemusta.
        Itselläni on ollut ajokortti yli 20v eikä ole tullut yhtään kolaria enkä ole mikään nysväri liikenteessä.
        Miten tuollainen on jannetin kohdallasi mahdollista? Ihan että muutaman kerran minun päälle on tultu ja jopa yksi kitkailijakin!
        Täällähän voi tietty kehua retostella ihan millä asioilla sattuu keksimään mutta rajoitahan jo tuota sun älytöntä himoos keksiä juttua missä ei ole totuuden häivääkään.
        (tollaset keksityt jutut paistaa kilometrien päähän läpi ellet sitä ole huomannut)

        olen joutunut kerran ajamaan ulos tieltä, väistäessäni rattijuoppoa, autot ei osunut yhteen, ja vain minun auto varioitui osuessaan rotvalliin, sekä kaiteeseen. Periaatteesa tämän voi tulkita minun viakseni, (itse näkisin sen rattijuopon vikana, niin teki 2 todistajaa, sekä poliisikin) joten minulle yksi suistuminen.

        ja yksi minun päälle tulo juttu on vain hipaisu, sen verran että autot osui, mutta ei tullut vaurioita, sitäkään ei tarvitse laskea.


      • Asiamies1
        jannetin82 kirjoitti:

        olen joutunut kerran ajamaan ulos tieltä, väistäessäni rattijuoppoa, autot ei osunut yhteen, ja vain minun auto varioitui osuessaan rotvalliin, sekä kaiteeseen. Periaatteesa tämän voi tulkita minun viakseni, (itse näkisin sen rattijuopon vikana, niin teki 2 todistajaa, sekä poliisikin) joten minulle yksi suistuminen.

        ja yksi minun päälle tulo juttu on vain hipaisu, sen verran että autot osui, mutta ei tullut vaurioita, sitäkään ei tarvitse laskea.

        No kuules jannetin, lueppas tuo sun eka sepustukses ihan ajatuksen kanssa.
        No lueppas tuo sinun tarkennuksesi.
        No voisiko "pikkuisen" olla "pikku pikku pikku" keksimisen makua tuossa sun ekassa sepustuksessas?
        Lopeta toi turhanpäiväinen satuilu, mene muutamaksi vuodeksi ajelemaan tuonne maailmalle eri kotteroilla ja tule vasta sitten tänne kirjoitteleen kun ehkä jo sitten tiedätkin joitakin asioita ihan oikeastikkin!


    • ,..,.,.,.,,.,.,.,.

      "Halpuudesta".....
      Veikkaan että oman pankkitilisi saldo ei kummoinen ole.

      • ....

        vuonna 2002 kattelin saksasta n. 97 - 98 mallisia tdi v70 autoja , niitten pyynnit pyöri n. 13 000 euron tietämissä siellä silloin , veroineen ym kuluineen auton olisi saanut silloin tänne n. 20 - 22 000 euron hintaan , vero oli silloin 22% v70 malliin

        nauratti vaan kun rintajouppi toi rekkalasteittain maahan juuri silloin noita volvoja ja myivät niitä hintaan 32-35 000 euroa tyhmälle kansalle lasipalatsissa , kyllä jouppilaiset nettos silloin synkkiä tilejä

        jostain syysta saksassa volvojen arvostus oli aivan alakantissa , nyt hinnat ovat selkeästi nousseet mm. suuren suomen tuonnin johdosta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1795
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1405
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1232
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1227
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      85
      1048
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1007
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      933
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      849
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      818
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      191
      783
    Aihe