erilaisia ihmissuhteita keskustelu on mielestäsi? ja millaisista asioista tykkäät jutella? :)
Kuinka tärkeä osa
6
449
Vastaukset
- .PISTE
Riippuu ihmissuhteesta. Faktoista, tunteista, säästä tai en mistään.
Keskustelun avulla osoitetaan tunteita, kysellään kuulumisia, kysellään mielipiteitä, kerrotaan kaikesta, vastataan tunteisiin, vastataan mielipiteisiin.
En mä ainakaan keksi toista yhtä tärkeää osaa näin äkkisiltään.- hossi
Puheliaana ukkelina sanoisin et keskustelu on erittäin tärkeää. Puhutaan sit vaikka säästä, seksistä, elämästä tai suhteesta. Minulle ei aiheella ole merkitystä vaan juttua tulee kyllä aiheeseen kuin aiheeseen.
- Kolli_Kellinen
Tuppisuun kanssa elämä voisi olla vaikeaa ja tylsää. Samoin sellaisen naisen, jonka kanssa ei voisi keskustella juuri muusta kuin seiskalehden sisällöstä. Tykkään jutella kaikenlaisista asioista ja sillä(kin) tavalla ymmärtää ja päästä lähemmäksi kumppaniani. Mieluiten juttelen kuitenkin varmaan esoteerisista hörhötyksistä ja kulttuurista (kirjoista, leffoista, taiteesta jne).
Ai niin: jos olen matkalla, haluan jutella siellä kokemistani elämyksistä, enkä suhteestani tai tunteistani. Minulla oli kumppani, joka halusi lomamatkalla(kin) ruotia suhdettamme ja se oli mielestäni suorastaan pöyristyttävää, silkkaa matkan tuhlausta. - Kaara*
Nämä tylsät gallupit alkaa tuntumaan jo kidutukselta. Ei muuten, mutta jos niitä on 2-5 joka päivä samalta ihmiseltä.
- rusalka
siitä mitää tulis, että koko ajan vaan häärättäisi...;) Täytyyhä sitä välill jutellakki. :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu312735- 1322445
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142031Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151843- 161356
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061294
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144975Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923