erilaisia ihmissuhteita keskustelu on mielestäsi? ja millaisista asioista tykkäät jutella? :)
Vastaukset 6
- .PISTE
Riippuu ihmissuhteesta. Faktoista, tunteista, säästä tai en mistään.
Keskustelun avulla osoitetaan tunteita, kysellään kuulumisia, kysellään mielipiteitä, kerrotaan kaikesta, vastataan tunteisiin, vastataan mielipiteisiin.
En mä ainakaan keksi toista yhtä tärkeää osaa näin äkkisiltään.- hossi
Puheliaana ukkelina sanoisin et keskustelu on erittäin tärkeää. Puhutaan sit vaikka säästä, seksistä, elämästä tai suhteesta. Minulle ei aiheella ole merkitystä vaan juttua tulee kyllä aiheeseen kuin aiheeseen.
- Kolli_Kellinen
Tuppisuun kanssa elämä voisi olla vaikeaa ja tylsää. Samoin sellaisen naisen, jonka kanssa ei voisi keskustella juuri muusta kuin seiskalehden sisällöstä. Tykkään jutella kaikenlaisista asioista ja sillä(kin) tavalla ymmärtää ja päästä lähemmäksi kumppaniani. Mieluiten juttelen kuitenkin varmaan esoteerisista hörhötyksistä ja kulttuurista (kirjoista, leffoista, taiteesta jne).
Ai niin: jos olen matkalla, haluan jutella siellä kokemistani elämyksistä, enkä suhteestani tai tunteistani. Minulla oli kumppani, joka halusi lomamatkalla(kin) ruotia suhdettamme ja se oli mielestäni suorastaan pöyristyttävää, silkkaa matkan tuhlausta. - Kaara*
Nämä tylsät gallupit alkaa tuntumaan jo kidutukselta. Ei muuten, mutta jos niitä on 2-5 joka päivä samalta ihmiseltä.
- rusalka
siitä mitää tulis, että koko ajan vaan häärättäisi...;) Täytyyhä sitä välill jutellakki. :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351497
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5231327Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1581024Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "172802- 54724
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va213702- 49647
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt23631- 49624
- 74573