erilaisia ihmissuhteita keskustelu on mielestäsi? ja millaisista asioista tykkäät jutella? :)
Kuinka tärkeä osa
6
465
Vastaukset
- .PISTE
Riippuu ihmissuhteesta. Faktoista, tunteista, säästä tai en mistään.
Keskustelun avulla osoitetaan tunteita, kysellään kuulumisia, kysellään mielipiteitä, kerrotaan kaikesta, vastataan tunteisiin, vastataan mielipiteisiin.
En mä ainakaan keksi toista yhtä tärkeää osaa näin äkkisiltään.- hossi
Puheliaana ukkelina sanoisin et keskustelu on erittäin tärkeää. Puhutaan sit vaikka säästä, seksistä, elämästä tai suhteesta. Minulle ei aiheella ole merkitystä vaan juttua tulee kyllä aiheeseen kuin aiheeseen.
- Kolli_Kellinen
Tuppisuun kanssa elämä voisi olla vaikeaa ja tylsää. Samoin sellaisen naisen, jonka kanssa ei voisi keskustella juuri muusta kuin seiskalehden sisällöstä. Tykkään jutella kaikenlaisista asioista ja sillä(kin) tavalla ymmärtää ja päästä lähemmäksi kumppaniani. Mieluiten juttelen kuitenkin varmaan esoteerisista hörhötyksistä ja kulttuurista (kirjoista, leffoista, taiteesta jne).
Ai niin: jos olen matkalla, haluan jutella siellä kokemistani elämyksistä, enkä suhteestani tai tunteistani. Minulla oli kumppani, joka halusi lomamatkalla(kin) ruotia suhdettamme ja se oli mielestäni suorastaan pöyristyttävää, silkkaa matkan tuhlausta. - Kaara*
Nämä tylsät gallupit alkaa tuntumaan jo kidutukselta. Ei muuten, mutta jos niitä on 2-5 joka päivä samalta ihmiseltä.
- rusalka
siitä mitää tulis, että koko ajan vaan häärättäisi...;) Täytyyhä sitä välill jutellakki. :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1693101Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii441899Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K311884- 1961827
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261650Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,771266Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja881206Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1811065Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2111063- 211019