Mies tuli järveltä tavallista suuremman kalansaaliin kanssa.
- Onpa sinulla ollut ihmeellinen kalaonni, naapuri ihmettelee.
- Niin, ja omat pyydykset ovat vielä kokematta!
vitsi
10
769
Vastaukset
varmaankin ryöstökalastusta? ;)
Mulla oli tässä sellainen turkulainen vitsi, mutta otin sen pois kun ajattelin ettei kukaan taida uskaltaa jatkaa kalajuttuja sen jälkeen. :D
Laitan uuden tilalle:
- Mitä se on, kun kaksi nälkäistä härnää toisiaan?
- Onkimista.- olavi...
Laita lasi purkkiin pieni kala,upota se järveen.
Hauki hyökätessään törmää purkkiin ja pyörtyy, nyt on helppo poimia hauki pinnalta ja pyydys jää toimimaan edelleen- Kelat sotkeutuneet
MdK-MdK kirjoitti:
laihialainen idea? ;)
minulla ja uistin jäänyt kiinni uppotukkiin.
- Ahneen loppu
Hauki on tunnetusti ahne petokala.
- Atolfia
tuommonen kalastus luonnistaisi. En nimittäin millään viiti matoa koukkuun tunkea, joten onkikalastukset on vähiin jääneet.
Pitääpä kertoa ukollekin, jospas innostuisi keittokalat hankkimaan.
- Kalastajatar
Hankippas oma veke. Siinä on takuuvarmasti 25-65 kalaa joka kerta, toisinaan hauki mukana.
Kun penetkin kertasaalis-ahvenet nylkee ja pakastaa, on mistä ottaa patakukko- tai kalakukko-ainekset.- toinen kalastajatar
Mikä on veke? Vai olisiko se katiska ollut veke-merkkinen...
- olavi...
Olisi hienoa, kertomasi pitää varmaan paikkansa.
Mutta pääkaupunki seudulle muuttaneena, kalastus on päässyt unohtumaan. Yritän keksiä vain uudenaikaisempaa!?! menetelmää. - toinen kalastajatar
toinen kalastajatar kirjoitti:
Mikä on veke? Vai olisiko se katiska ollut veke-merkkinen...
... mikäli kyseessä oli tuon merkkinen kuuluisa katiska. Se, jonka minäkin hankin.
Kesällä kyllästyin vanhaan ruosteiseen katiskaani - ei kalankallaa! Ja kun aikanaan rautakauppaan pääsin, oli parhaan mahdollisen katiskan osto päällimmäisenä. Hinnan katsoin sitten laskustani vasta kotona ja olin pyörtyä. Kolme tavallista katiskaa olisin sillä hinnalla saanut, mutta kehuttu, kaunis ja tyylikäs tuote oli. Peijakkaan painava se meikänaiselle oli ja jotenkin monimutkainen.
Entä kalastiko? Kuukauden aikana yhteensä parikymmentä pientä ahvenenpoikasta ja yksi hauki. Mutta kenties sitten ensi kesänä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197