Onko automyyjillä "auto- /käyttöetupakko", eli onko heidän pakko ottaa työsuhdeautoksi jokin esittelyauto? Ja vielä toinen kysymys: jos on, niin onko mitään rajaa mikä työmatka saa olla sillä autolla päivittäin?
Automyyjien auto- /käyttöetu
4
3624
Vastaukset
- halooooo-o
Eiku automyyjä voi ajaa työpaikalle vaikka toisella merkillä - no ei tietenkään voi!
Tottakai jos ne myy jotain automerkkiä niin niillä itsellä on sellaiset ajossa.
Eli kyllä niiden on "pakko" ottaa.
Miten voit edes miettiä tuollaisia.... - Oudi
Meillä automyyjät ajavat kotiin aina eri autoilla, käytetyistä kun on kyse. Näin he tietävät mitä myyvät.
He siis tekevät töitä vielä työpaikalta lähdettyään, ennen töihin tuloa ja vielä sunnuntaisinkin.
Se että onko se "pakko", niin onkin moniulotteisen hankala kysymys.
Kai se on, töitähän pitää tehdä (TOISIN KUIN jonkun firman palvelupäällikkö tai vastaava, joka ajaa Passatilla kolme vuotta ja pitää sitä kuin omaansa).
Erikoinen lisä siihen on vielä se, että verottaja haluaa, taikka haluaisi verottaa, kuten normaalista autoedusta (vertaa edellä mainittuun myyntipäällikön autoetuun). Aika hassua, eikö :)? Mutta se on vaan pärjättävä.- Aatami-automyyjä
No onkos sellainen mahdollista, jos asuisi vaikkapa 70 km:n päässä töistä, eli työmatkoja kertyisi 140 km päivässä muut ajot päälle, että esittelyautolla kertyisi niin paljon matkaa myyjän käytössä? Vouh, olipas pitkä lause =)
- vastaisin
Aatami-automyyjä kirjoitti:
No onkos sellainen mahdollista, jos asuisi vaikkapa 70 km:n päässä töistä, eli työmatkoja kertyisi 140 km päivässä muut ajot päälle, että esittelyautolla kertyisi niin paljon matkaa myyjän käytössä? Vouh, olipas pitkä lause =)
Kaikkihan tässä maailmassa mahdollista on! Eiköhän asiat riipu asianhaaroista ja ole pomojen kanssa sovittavissa tai sitten ei. Mutta varmasti tästä maasta löytyy automyyjiä, jotka tuonmittaista matkaa firman autoilla päivittäin ajavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856- 57800
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.45777Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757