Joskus joutuu tilanteeseen esim. junassa tai bussissa, jolloin väkisin kuulee naapureitten keskustelut.
Eniten minua inhottaa sairauksista kehumiset. Kovalla äänellä kerrotaan ensin omat ja sen jälkeen tuttavien ja niitten kummin kaimojen kaikki sairaudet.
Kuuntelija ei suinkaan jää siinä kehumisessa toiseksi, vaan pistää vielä paremmaksi.
Jos sairaus ei uhkaa henkeä, niin oikein kilpaillaan siitä, kenellä niitä on eniten.
inhoittavat kehuskelijat
10
1077
Vastaukset
- kateellista touhua
saa kehua että minulla on kaikki hyvin ja olen terve.
Silloin vasta pitkään katsotaankin? - huomauttelija
Nyt on kaksi aloitusta samasta aiheesta. Et kai sitten huomannut alempaa ollutta.
- voi kuunnella
Ennen NMT:t kuuluivat kyllä vieraisiinkin koneisiin. Mutta ihminen se on joka falskaa. Sama tietsikkapuolella. Eräässä meidän kaupunkimme virastossa nainen oli kirjoittanut käyttäjätunnuksensa ja salasanansa sellaiselle liimapaperilapulle. Muistanut, ettei saa liimata näytölle, ei pöytälaatikkoon, eikä kirjoitusalustan alle. Liimasi piiloon näytön taakse, sille puolelle missä asiakkaat sitten istuskelivat. Nauruun olin ratketa, kun poikkesin. Niillä tunnuksilla olisi helposti päässyt vaikka tyhjentämään kaupungin kassat!
- Yykaakoo
Siis jos on saanut paljon kärsiä, voi perustaa kärsäkaupan. Tämän neuvon voi joskus antaa turhan narisijalle.
- 60+
Tämä nimimerkki on sama kuin ruuti-ukko1.Joku vaan ei sietänyt tai ymmärtänyt tekstiäni.Halusin vain heittää sekaan huumoria ja fantasiaa.Jospa joku "akateemisen" tutkielman tekijä saa aikanaan pönttöhatun päähänsä ja muutaman päivänkakkaran arvomerkiksi.
Lääkärien elämä ei ole pelkkää työtä. Välillä he menevät tapaamaan toisia ihmisiä. Seuraelämässä lääkäri on korvaamaton. Kuinka tylsä hän muuten onkaan, niin onhan hän kuitenkin lääkäri ja aina tervetullut päivällisille ja kutsuille.
Lääkäristä itsestään saattaa tuntua että ammattinsa tunnustaminen on vaikeata kun ollaan kutsuilla. Senpä takia joku päivällisvieras joka sanoo olevansa putkiasentaja, onkin itseasiassa gynekologi. Nyrkkeilijäksi tunnustautuva saattaa olla kirurgi ja pumppulaitoksen esimies sydänspesialisti!
Tunnettu tosiasiahan on että monet päivällisvieraat, jotka tietävät istuvansa lääkärin pöytänaapurina, ovat kolmen ruokalajin päivällisen aikana ehtineet kertoa sekä omansa että läheistensä sairausjutut ennenkuin eturuoka on syöty. Pöytänaapuritkin ovat ehtineet ilmoitella oireensa ja kohta lääkäri tietää aikalailla koko päivällispöydän ympärillä istuvien vaivoista...
Itse en ole aivan syytön. :)
Sota-ajan jälkeen meillä oli perhetuttavana eläinlääkäri joka varojen puutteessa ja sodan syttyessä oli joutunut vaihtamaan ihmislääkäriopinnoista eläinlääkärin opintoihin.
Hän määräsi sellaiset täilääkkeet että kaikki oravaa pienemmät otukset olisi varmasti kuolleet!
Ja siskon paiseeseen hän myös antoi sellaiset myrkyt, että mummovainaa tunsi suurta närkästystä kun hänen paiseen päälle asettamansa ihrasiivu piti ottaa pois ja tämä "konitohtori" rupesi paisetta hoitamaan!- lääkärin käly
Kälyni ja hänen miehensä ovat lääkäreitä, toinen tunnettu kardiologi. Anopin mökillä samaan aikaan vieraillessamme saaan aina kunnella heidän keskustelujaan kiinostavista diagnooseista ja kaiken maailamn konfrensseista, joissa on esitelmiä pidetty. Latinaa vilisee solkenaan.
lääkärin käly kirjoitti:
Kälyni ja hänen miehensä ovat lääkäreitä, toinen tunnettu kardiologi. Anopin mökillä samaan aikaan vieraillessamme saaan aina kunnella heidän keskustelujaan kiinostavista diagnooseista ja kaiken maailamn konfrensseista, joissa on esitelmiä pidetty. Latinaa vilisee solkenaan.
Omassa lähipiirissäni olen kuullut seuraavanlaista syyttelyä diagnoosin teon mahdottomuuteen juuri sillä hetkellä:
"Todella mielenkiintoisia oireita teillä, mutta diagnoosin varmistamiseksi minun pitäisi saada tutkia teidät. Valitettavasti en voi tehdä sitä juuri nyt, koska olen unohtanut kaikki varusteet kotiin.
Tavallisesti minulla on mukana stetoskooppi, taskulamppu, refleksivasara ja gynekologintuoli kun lähden päivällisille, mutta juuri tänään unohdin ne. Vaihdoin nimittäin pukua ja kamat ovat siinä toisessa puvussa! Olipa vahinko! Ehkä tapaamme joillakin toisilla päivällisillä kun minulla on oikea puku päälläni." :D- entinen sairaanhoitaja
MdK-MdK kirjoitti:
Omassa lähipiirissäni olen kuullut seuraavanlaista syyttelyä diagnoosin teon mahdottomuuteen juuri sillä hetkellä:
"Todella mielenkiintoisia oireita teillä, mutta diagnoosin varmistamiseksi minun pitäisi saada tutkia teidät. Valitettavasti en voi tehdä sitä juuri nyt, koska olen unohtanut kaikki varusteet kotiin.
Tavallisesti minulla on mukana stetoskooppi, taskulamppu, refleksivasara ja gynekologintuoli kun lähden päivällisille, mutta juuri tänään unohdin ne. Vaihdoin nimittäin pukua ja kamat ovat siinä toisessa puvussa! Olipa vahinko! Ehkä tapaamme joillakin toisilla päivällisillä kun minulla on oikea puku päälläni." :DMiten uskalsit pajastaa ammattisi, kohta sinun on avattava vastaanottopalsta.Itse asiassa haluaisinkin kysyä siitä, kun minulla on pitemmän aikaa...
- Coq Hardi
entinen sairaanhoitaja kirjoitti:
Miten uskalsit pajastaa ammattisi, kohta sinun on avattava vastaanottopalsta.Itse asiassa haluaisinkin kysyä siitä, kun minulla on pitemmän aikaa...
Poliisit myös kertovat, että esim. kapakassa ei missään nimessä saa paljastaa ammattiaan. Tulee tuopista päähän ja äkkiä.
Jos taas ei olla kapakassa, vaan jossain vaikka kutsuilla ja ammatti paljastuu, alka heti hirveä valitus miten väärin joku poliisi silloin ja silloin häntä kohteli.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197